ile kosztuje zestaw do remontu silnika ?

Awatar użytkownika
artix
Posty: 77
Rejestracja: 2003-11-05 14:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Sweden Malmö

ile kosztuje zestaw do remontu silnika ?

Post autor: artix »

jak wyzej

chodzi mi o zestaw do kapitalnego remonu , typu panewki pierscienie uszczelki

moze linki lub adresy , w szwecji taki zestaw to troche chora suma :?

pozdro artix
Gość

Post autor: Gość »

Panewki, pierscienie i komplet uszczelek to okolo 2 tys. zl

Mam na mysli czesci przyzwoitych producentow, a nie badziew.
Awatar użytkownika
artix
Posty: 77
Rejestracja: 2003-11-05 14:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Sweden Malmö

Post autor: artix »

czy zly olej moze spowodowac dymienie na wysokich obrotach wiem ze kupilem totalny syf , dekle puszczaly i wiedzialem ze wycieknie itak


w sumie sproboje wymyc silnik wewnetrznie i zalac nowy syntetyk(zmienie filt oczywiscie)

ale newiem chyba sie tylko ludze ze sie poprawi :(

ale osiagi auta sa normalne wiec moze nie jest tak zle
Gość

Post autor: Gość »

w Toruniu za uszczelki dałem 410zł panewki 200
Awatar użytkownika
artix
Posty: 77
Rejestracja: 2003-11-05 14:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Sweden Malmö

Post autor: artix »

Anonymous pisze:w Toruniu za uszczelki dałem 410zł panewki 200


zrobie jutro mycie i sie okaze czy bede musial wyciagnac silnik

odezwij sie za pare dni
ADAM
Posty: 11
Rejestracja: 2004-03-30 18:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń

Post autor: ADAM »

zapomniałem sie zalogować aaaa uszczelki były sprowadzane z Warszawy całkiem niezłe koszt przesyłki 15 zł
Awatar użytkownika
artix
Posty: 77
Rejestracja: 2003-11-05 14:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Sweden Malmö

Post autor: artix »

kiedys juz cos z tamtad mialem , a jak z jakoscia?
ADAM
Posty: 11
Rejestracja: 2004-03-30 18:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń

Post autor: ADAM »

uszczelki ok sprowadzał facet który ma serwis mazdy a panewki kupowal gość co robił szlif na wale sam dopasowywal wsystko ok
Gość

Post autor: Gość »

Uszczelki z JC to shit i padaja po paru tys. km.
Awatar użytkownika
majcher
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-30 09:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher »

że shit to prawda - w sobote zmieniałem uszczelkę pod pokrywa zaworów - założona poprzednio z JC przy wymianie paska rozrządu zaczeła puszczać już po 1k km - jak ją teraz wyjeli wyglądała jak spękany kamień
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Gość

Post autor: Gość »

majcher pisze:że shit to prawda - w sobote zmieniałem uszczelkę pod pokrywa zaworów - założona poprzednio z JC przy wymianie paska rozrządu zaczeła puszczać już po 1k km - jak ją teraz wyjeli wyglądała jak spękany kamień
Faktem jest, ze te z JC szybko padaja, ale w Twoim przypadku to zapewne troche winy mechanika. Jest taki pewien maly cwaniacki numer, ze niektore uszczelki zaklada sie na cieplym silniku, a je same podgrzewa. Zabieg taki daje elastycznosc materialow, i pozwala im sie swobodnie ulozyc. Zjawisko rozszerzania znane powszechnie z praw fizyki.

Dodam tez ... co do uszczelek glowic(y). Tutaj w kazdym przypadku, czyli nawet oryginalnych uszczelkach, wskazane jest stosowanie odpowiedniego silikonu w sprayu. Umozliwia on nalozenie mikrowarstwy tegoz specyfiku i unikniecie nieszczelnosci lub niedociagniec srub. Sprawdzone na aucie, ktore jezdzi z dostawa chleba w piekarni okolo 300km dziennie. Wczesniej wymiana co 80 tys. km, teraz okolo 150-180 tys. km.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”