Strona 1 z 1
ile kosztuje zestaw do remontu silnika ?
: 2004-08-01 19:40
autor: artix
jak wyzej
chodzi mi o zestaw do kapitalnego remonu , typu panewki pierscienie uszczelki
moze linki lub adresy , w szwecji taki zestaw to troche chora suma
pozdro artix
: 2004-08-01 19:49
autor: Gość
Panewki, pierscienie i komplet uszczelek to okolo 2 tys. zl
Mam na mysli czesci przyzwoitych producentow, a nie badziew.
: 2004-08-02 22:53
autor: artix
czy zly olej moze spowodowac dymienie na wysokich obrotach wiem ze kupilem totalny syf , dekle puszczaly i wiedzialem ze wycieknie itak
w sumie sproboje wymyc silnik wewnetrznie i zalac nowy syntetyk(zmienie filt oczywiscie)
ale newiem chyba sie tylko ludze ze sie poprawi
ale osiagi auta sa normalne wiec moze nie jest tak zle
: 2004-08-02 23:38
autor: Gość
w Toruniu za uszczelki dałem 410zł panewki 200
: 2004-08-02 23:44
autor: artix
Anonymous pisze:w Toruniu za uszczelki dałem 410zł panewki 200
zrobie jutro mycie i sie okaze czy bede musial wyciagnac silnik
odezwij sie za pare dni
: 2004-08-02 23:44
autor: ADAM
zapomniałem sie zalogować aaaa uszczelki były sprowadzane z Warszawy całkiem niezłe koszt przesyłki 15 zł
: 2004-08-02 23:46
autor: artix
kiedys juz cos z tamtad mialem , a jak z jakoscia?
: 2004-08-03 00:09
autor: ADAM
uszczelki ok sprowadzał facet który ma serwis mazdy a panewki kupowal gość co robił szlif na wale sam dopasowywal wsystko ok
: 2004-08-08 10:43
autor: Gość
Uszczelki z JC to shit i padaja po paru tys. km.
: 2004-08-09 10:25
autor: majcher
że shit to prawda - w sobote zmieniałem uszczelkę pod pokrywa zaworów - założona poprzednio z JC przy wymianie paska rozrządu zaczeła puszczać już po 1k km - jak ją teraz wyjeli wyglądała jak spękany kamień
: 2004-08-09 21:28
autor: Gość
majcher pisze:że shit to prawda - w sobote zmieniałem uszczelkę pod pokrywa zaworów - założona poprzednio z JC przy wymianie paska rozrządu zaczeła puszczać już po 1k km - jak ją teraz wyjeli wyglądała jak spękany kamień
Faktem jest, ze te z JC szybko padaja, ale w Twoim przypadku to zapewne troche winy mechanika. Jest taki pewien maly cwaniacki numer, ze niektore uszczelki zaklada sie na cieplym silniku, a je same podgrzewa. Zabieg taki daje elastycznosc materialow, i pozwala im sie swobodnie ulozyc. Zjawisko rozszerzania znane powszechnie z praw fizyki.
Dodam tez ... co do uszczelek glowic(y). Tutaj w kazdym przypadku, czyli nawet oryginalnych uszczelkach, wskazane jest stosowanie odpowiedniego silikonu w sprayu. Umozliwia on nalozenie mikrowarstwy tegoz specyfiku i unikniecie nieszczelnosci lub niedociagniec srub. Sprawdzone na aucie, ktore jezdzi z dostawa chleba w piekarni okolo 300km dziennie. Wczesniej wymiana co 80 tys. km, teraz okolo 150-180 tys. km.