Strzelania w wydechu i wysokie obroty
: 2016-12-30 19:23
Cześć! Jestem oficjalnie nowy, choć forum przeglądam od lipca, jednak dzisiaj sam potrzebuje pomocy, a tematu odpowiedniego nie znalazłem.
Miałem problem z obrotami, generalnie wymieniłem przepustnice, przy okazji wyczyściłem cały kolektor, poskładałem na nowych uszczelkach. Odpalam i obroty są na poziomie 1300. Gdy silnik zaczyna się rozgrzewać, zaczyna się delikatne strzelanie z wydechu i kapie troche paliwa wydechem końcowym, tak jakby za bogata mieszanka.. Wyregulowałem TPS szczelinomierzem i sprawdziłem ustawienie 3 razy. Praktycznie nie ma różnicy, może opadły do 1200obr/min ale strzelanie jak było dalej jest. Pionowa śruba do regulacji wolnych obrotów tez jakby nie reaguje, w tym momencie jest maksymalnie wkręcona i silnik minimalnie wolniej pracuje, ale dalej te 1200 to prawie dwukrotnie więcej niz powinno być. Mam wrażenie jakby ssanie się zacięło i chodziło cały czas, tylko jak to odblokować? Jak wyjmuję się ten elektromagnes pod przepustnica??? Tak na marginesie, jak ustawić w tym silniku TPS za pomocą multimetru, nie znalazłem info do 2,5v6.
z góry dzieki na odpowiedzi i czekam tez na Wasze sugestie co może być nietak
Miałem problem z obrotami, generalnie wymieniłem przepustnice, przy okazji wyczyściłem cały kolektor, poskładałem na nowych uszczelkach. Odpalam i obroty są na poziomie 1300. Gdy silnik zaczyna się rozgrzewać, zaczyna się delikatne strzelanie z wydechu i kapie troche paliwa wydechem końcowym, tak jakby za bogata mieszanka.. Wyregulowałem TPS szczelinomierzem i sprawdziłem ustawienie 3 razy. Praktycznie nie ma różnicy, może opadły do 1200obr/min ale strzelanie jak było dalej jest. Pionowa śruba do regulacji wolnych obrotów tez jakby nie reaguje, w tym momencie jest maksymalnie wkręcona i silnik minimalnie wolniej pracuje, ale dalej te 1200 to prawie dwukrotnie więcej niz powinno być. Mam wrażenie jakby ssanie się zacięło i chodziło cały czas, tylko jak to odblokować? Jak wyjmuję się ten elektromagnes pod przepustnica??? Tak na marginesie, jak ustawić w tym silniku TPS za pomocą multimetru, nie znalazłem info do 2,5v6.
z góry dzieki na odpowiedzi i czekam tez na Wasze sugestie co może być nietak