Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2017-05-12 14:10
- Samochód: Ford Probe, 94r., 2.0 manual
Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
Witam serdecznie. Jestem w posiadaniu tego pięknego auta od ponad miesiąca. Po około 2 tygodniach od zakupu po wyjeździe z garażu autko po prostu zgasło. Jest to wersja z 94 r, 2.0 manual. Tak więc wiadomo że już było rzeźbione przy aparacie zapłonowym. Wymieniłem świece, palec i kopułkę, jak i również tranzystor (czy rezystor) zewnętrznie poprowadzony u dołu aparatu zapłonowego. Z cewki prąd wychodzi, z aparatu raz tak raz nie. Na tą chwilę stoję, nie ma na to magika. Pochodzę z okolic Gdańska (30 km), więc będę wdzięczny za pomoc gdyż już nie mam siły...
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
Immo jest?
Iskra, paliwo jest?
Iskra, paliwo jest?
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
Wpiąłeś się modułem zewnętrznym do/przed wtyczką 6 pin?
„czysta krew, trzeźwy umysł”
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2017-05-12 14:10
- Samochód: Ford Probe, 94r., 2.0 manual
Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
Immo jest z pilotem, paliwo jest. Moduł określam mianem tego czarnego rezystora który u dołu aparatu był (nieudolnie) przytwierdzony, a po odklejeniu którego (tak wynikało z moich obserwacji) się spalił, elelktryk przylutował nowy zamiennik, ale bez jakiegokolwiek uziemienia czy izolacji (chłodzenia). Tak więc podejrzewam iż ten nowy rezystor z 3 widełkami się ponownie spalił ?
Ostatnio zmieniony 2017-05-19 00:44 przez KrynioProbe, łącznie zmieniany 1 raz.
- TSA
- Posty: 223
- Rejestracja: 2003-03-28 22:41
- Samochód: FP 2.0 94r , Mondeo MK3 2.0 2006
- Lokalizacja: Olsztyn, GT
Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
Typowa awaria immobilajzera w roczniku 94 czyli wiec najliepiej wymontowac immobilajzer i zrobic mostek , ot i wsio czyli mostek nr.1 najwaziejszy bo od zaplonu, jesli sie nie chce uzywac pilota to wsie 3 mostki trzeba zrobic ,oczywiście trzeba tez sprawdzic to co ktos dolozyl do aparatu,bo to rozne ustrojstwa ludzie montuja.
Dzieki Krecio juz znalazlem.
Dzieki Krecio juz znalazlem.
Ostatnio zmieniony 2017-05-19 12:39 przez TSA, łącznie zmieniany 3 razy.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
Jak piszesz posta, kliknij "pełny edytor i podgląd". Tam na dole będzie "dodaj załącznik".
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2017-05-12 14:10
- Samochód: Ford Probe, 94r., 2.0 manual
Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
słuchajcie, mam multimetr, też mogę pomierzyć to i owo, tylko powiedzcie co i w jaki sposób mierzyć..
I gdzie ewentualnie znajduje się immo aby to sprawdzić ? Poza tym potrzebuje informacji jak pomierzyć i jakie wartości ma mieć aparat zapłonowy, pomóżcie bo stoje. Ponadto sprawdziłem na drugim pinie od lewej na 6 pinowej wtyczce jest 12v a na 3 jest około 5v. Probek prawie zagadał, ale w tym momencie w miejscu gdzie rura od dolotu wchodzi do przepustnicy jest taki okrągły jakby zawór z którego strzelają spaliny w momencie odpalania. Dioda od immo nieraz gaśnie nieraz jest zapalona jak kręce, nie wiem czy to ma znaczenie.
I gdzie ewentualnie znajduje się immo aby to sprawdzić ? Poza tym potrzebuje informacji jak pomierzyć i jakie wartości ma mieć aparat zapłonowy, pomóżcie bo stoje. Ponadto sprawdziłem na drugim pinie od lewej na 6 pinowej wtyczce jest 12v a na 3 jest około 5v. Probek prawie zagadał, ale w tym momencie w miejscu gdzie rura od dolotu wchodzi do przepustnicy jest taki okrągły jakby zawór z którego strzelają spaliny w momencie odpalania. Dioda od immo nieraz gaśnie nieraz jest zapalona jak kręce, nie wiem czy to ma znaczenie.
Ostatnio zmieniony 2017-05-25 21:58 przez KrynioProbe, łącznie zmieniany 3 razy.