Przełącznik przy bezpiecznikach!!!!-Summer/Winter

Awatar użytkownika
5150
Posty: 58
Rejestracja: 2004-10-21 15:49
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5150 »

SAM

Znajduje się to w pod klapka od bezpieczników wewnątrz auta.
Musisz się schylić troszkę.
z reszta jak zdejmiesz osłonkę od bezpieczników to na niej jest opis i są tam zaznaczone właśnie pozycje summer i winter (przynajmniej u mnie tak jest) więc nie powinieneś mieć problemu z odczytaniem tego.
Swoją drogą u mnie wszystko działa normalnie jak ustawiłem summer to od razu ładnie schowały się pod maskę. :D
I gen. GT '89 (261A) Trip, overhead... kiedyś:(
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz :)
Awatar użytkownika
Witek.w-wa
Posty: 272
Rejestracja: 2003-12-09 13:58
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Witek.w-wa »

U mnie tez przelacznik dziala dobrze.
Zreszta w polozeniu summer schowane wycieraczki pod maske wygladaja duzo ladniej, niz w polozeniu zima bo wtedy wystaja tak jak w kazdym samochodzie.
Ja dlatego na zime nie przestawiam wycieraczek choc jest to wtedy bardziej upierdliwe podczas opadow sniegu.

ps.
a u Ciebie 5150 ze zdjecia wynika ze sa w gornym polozeniu ??
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue- 8)
Awatar użytkownika
5150
Posty: 58
Rejestracja: 2004-10-21 15:49
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5150 »

Witek

Masz racje na zdjęciu są jeszcze w pozycji "winter".
Jak kupiłem auto (w październiku) to tak były.
Ale potem przestawiłem sobie i już "summer" cały czas.
Zgadzam się że auto wygląda o wiele łądniej jak są schowane
i tak też mam teraz i nie mam zamiaru już tego przestawiać.
Chociaż jak napada w nocy to potem ciężko im jest się wydostać
ale... co tam tak jest fajniej!! :D :D
I gen. GT '89 (261A) Trip, overhead... kiedyś:(
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz :)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Ja jeżdżę na letnim. Przełączyłem już na zimowe, ale wróciłem, bo jak Ci na szybę ktoś chlapnie błotem i wciśniesz spryskiwacz to ma szansę trochę zmoczyć, a w zimowym najpierw wycieraczka od razu rusza po suchej szybie.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Car: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Andrzej pisze:Ja mam mały problem w ogóle z wycieraczkami. Chodzi o to, że podczas normalnej pracy i przełączeniu przełącznika na "winter" wycieraczki nie zawsze pracują w tej samej pozycji tzn. raz zatrzymują się normalnie na szybie a jak coś im odbije to odbijają się od listwy szyby.
Pomóżcie!

Teraz przestawiłem wycieraczki o dwa ząbki do góry na mocowaniu ale kiczowato wygląda.
Pozdrawiam. :D
Doszedłem co to było.
Otóż wodzik od silnika do mechanizmu wykonany jest z rurki aluminiowej sklepanej na końcach w które zamontowany jest plastik, który z kolei naciska się na kulkę.
U mnie pękła rurka na końcu i wyleciał ten plastik, co powodowało, że wycieraczki pracowały jak chciały.
Pozdrawiam! :D
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Car: Probe 96r, 2.0 16V
Gallery: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Sam »

5150 napisał

Znajduje się to w pod klapka od bezpieczników wewnątrz auta.
Musisz się schylić troszkę.
z reszta jak zdejmiesz osłonkę od bezpieczników to na niej jest opis i są tam zaznaczone właśnie pozycje summer i winter (przynajmniej u mnie tak jest) więc nie powinieneś mieć problemu z odczytaniem tego.
Swoją drogą u mnie wszystko działa normalnie jak ustawiłem summer to od razu ładnie schowały się pod maskę.
Oczywiście zapewne znalazłbym to dużo wcześniej gdybym miał osłonkę od bezpieczników ;p to jest bardzo wkurzające że jej nie ma bo czasem człowiek nie wie czego w ogóle ma szukać ;p jak się bezpiecznik wykończy. Mam prośbę może mi ktoś zrobić zdjęcie tej osłonki, a przynajmniej tego opisu ? Bede bardzo wdzieczny ...
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Bezpieczniki rzędami od góry (gdy klapka założona, czyli od prawej w dół na poniższym zdjęciu) :D
Defog 30A
Cigar 15A, Hazard 15A, Turn 10A, Stop 20A, Engine 15A, Monitor 7.5A
Radio 15A, Fog 15A, Meter 15A, Door lock 15A, Wiper 20A
Power seat 30A, Power wind 30A, Tail 15A, Room 10A, EIO 10A, Rear wiper 15A
Obrazek
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Car: Probe 96r, 2.0 16V
Gallery: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Sam »

Dzięki wielkie za fotkę i opis
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3611
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Car: Corvette C4 LT1
Gallery: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

wycieraczki

Post autor: Lisiu »

witam. dzisiaj jechałem z włączonymi wycieraczkami i po wyłączeniu zatrzymują się na środku szyby(przełączone na tryb letni). wiele razy włanczałem i wyłanczałem ale one jakby się uparły stają na środku!!! na trybie zimowym stają tam gdzie powinny. co może być przyczyną? :shock:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3611
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Car: Corvette C4 LT1
Gallery: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

dodam że jeździłem już na trybie letnim i wszystko było ok
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2878
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Car: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Nawalilo Ci przelaczanie lato / zima
By schowac je na szybko, to przy puszcze z bezpiecznikami znajdziesz dwa gniazdka jedno pod rugim, w jednym z gniazdek masz podlaczony przewod (chyba pomaranczowy) przeloz go do drugiego wyzej badz nizej (nie pamietam) powinny zejsc do poziomu zimowego.
Wiekszosc Probkow ma to uszkodzone i wiekszosc z nich jezdzi na zimowym polozeniu wycieraczek.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Car: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Wingerman dobrze mówi , przewód napewno jest pomarańczowy
ja też przerobiłem to i nic nie wskórałem ( :? )

niestety przy wyłanczaniu stają pionowo i robiłem już wszystko i nic
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2878
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Car: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Piotrek wydaje mi sie z wskorales, bo przynajmniej nie masz wycieraczek stojacych pionowo. :) 8)
Na jednej z tych dwoch pozycji powinny zejsc na dol.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Car: F4
Gallery: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

ale to że one stoją dęba to jest chyba wina silniczka :roll:
Obrazek
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Moim zdaniem jest to wina włącznika wycieraczek. Twierdze tak dlatego ze Mokry miał identyczny problem. Spróbuj rozebrać go i zobaczyć czy nie są zaoksydowane blaszki. Tylko uważaj jak będziesz robierał bo łatwo można uszkodzić jego elementy.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4194
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Jakie macie wymiary swoich wycieraczek z przodu i z tyłu.
A i przednie wycieraczki mają inne mocowanie da rade z takimi mocowaniami dokupić nowe ????
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Car: F4
Gallery: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Wycieraczki bez problemu mozna przerobić nawet jeżeli będą miały inne mocowania,standardowo maja chyba 51 i 53 cm.Ja mam u siebie obydwie 53 i jest dobrze tylko jedna z deczka odstaje al to nie problem.
Pozdrawiam
Obrazek
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Pewno że można przerobić bo ja mam nawet teraz nie oryginalne tylko jest pewien problem.
Oryginalnie powinny być specjalne uchwyty na pióra dzięki którym wycieraczka jest montowana nie w pióro ale tak jakby obok (na wysięgniku). Co to daje? Ano mamy opcję wjeżdżania wycieraczek pod maskę a te mocowanie spełnia swoją funkcję. Jak wycieraczki się chowią, to pióra wyjeżdżają na specjalne prowadnice dzięki którym wycieraczki zostają uniesione w góre w odpowiednim czasie i nie haczą o podszybie. W przypadku wycieraczek z tradycyjnym mocowaniem ten problem się pojawia i szybciej się zużywa guma.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
Endrju
Posty: 66
Rejestracja: 2005-04-24 13:51
Car: brak
Lokalizacja: Wola

Post autor: Endrju »

He he, a ja mam wycieraczki z tymi właśnie mocowaniami 8) Ale niestety jakoś niechcą mi się chować pod maske :cry: :cry: Dopiero w sobote sie dowiedziałem o tym że one się chowają pod maske :wink: Czy ktoś mi może powiedzieć jak je schować :?:

No to na to wychodzi że mam oryginały :D
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

pod nogami kierowcy z lewej strony masz bezpieczniki. A obok nich jeden kabelek (bodajże pomarańczowy) którego się przełącza pomiędzy opcję WINTER i SUMMER. Jak masz na SUMMER to wjeżdżają pod maskę. Jak nie wjeżdżają to znaczy że Ci silniczek od wycieraczek padł :D
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
Endrju
Posty: 66
Rejestracja: 2005-04-24 13:51
Car: brak
Lokalizacja: Wola

Post autor: Endrju »

Pomarańczowy kabelek- zrozumiałem. Jak będe przy moim probasku to zobacze gdzie jest włączony (mam nadzieje że silniczek jest dobry i że jest w opcji WINTER :) ).

THX za wyjaśnienie prob(e)lemu :lol:

Pozdro
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
Awatar użytkownika
Endrju
Posty: 66
Rejestracja: 2005-04-24 13:51
Car: brak
Lokalizacja: Wola

Post autor: Endrju »

No i przełączyłem wycieraczki w opcję SUMMER i niestety stają mi pionowo na szybie :( Chyba trzeba będzie jeździć w stanie zimowym. Jak ktoś wie jak to naprawić to ja bardzo chętnie posłucham- sam też będe myślał jak to zrobić chociaż wątpie że coś wymyśle.
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Car: F4
Gallery: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Wątpie czy coś z tym wymyślisz,a że stają dęba tzn. tylko że był silniczek wymieniany od wycieraczek a o orginalny będzie ciężko...
Obrazek
Gość

Post autor: Gość »

A ktoś mi mówił że właśnie łatwo dostać silniczek orginalny. Ale to nie chodzi o silniczek, ja mam orginał i mi stają dęba.
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2878
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Car: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

mi tez staje :twisted:
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”