Witam. Zaznaczam, że jestem nowy.
Problem polega na tym, że nie opuszczają się światła, silniczki są sprawne bo gdy zdejmę klem i po czasie go podłącze to światła sie chowają i odrazu otwierają.
kupiłem go w takim stanie. poprzedni właściciel twierdził, że nawet nie był z tym problemem u elektryka.
Nie opuszczają się światła. 95r
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2018-01-24 15:33
- Samochód: Ford Probe 2,5 kat
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Nie opuszczają się światła. 95r
Ostatnio zmieniony 2018-01-24 16:12 przez Zbyniak, łącznie zmieniany 2 razy.
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: Nie opuszczają się światła. 95r
Cześć uzupełnij swój profil o lokalizację może ktoś z okolicy będzie w stanie pomóc. Rozwiązania problemu zacznij szukać od bezpiecznika, który odpowiada za otwieranie/zamykanie lamp o nazwie RETRA no i zapraszam do wpadania na spoty w twojej okolicy.
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Nie opuszczają się światła. 95r
Gdyby to był bezpiecznik to nie podnosiły by się w ogóle i opuszczały. Stawiam na problem elektryczny. Problemu szukałbym w przełączniku zespolonym lub na instalacji. W moim miałem obcięty kabelek od przełącznika bo poprzedni właściciel nie chciał, żeby mu się lampy opuszczały
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2018-01-24 15:33
- Samochód: Ford Probe 2,5 kat
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Nie opuszczają się światła. 95r
Sprawdziłem bezpieczniki, wszystkie są sprawne. sprawdze dzisiaj kable. A czy jest taka możliwość, że jest zwarcie w układzie i podaje cały czas prąd na silniczki? dodam, że auto nie raz stoi po 2,3 dni i akumulator nie pada
Re: Nie opuszczają się światła. 95r
Miałem trochę inną sytuację. Otóż:
Po włączeniu świateł otwierało mi się tylko prawe światło. Lewe musiałem ręcznie korbką otworzyć.
Jak wyłączałem światło to mi się oba chowały.
Okazało się że winne temu jest utlenienie kabli przy kostce która łączy silnik z instalacją elektryczną samochodu.
Może być tak że jak się kabel nagrzeje od płynącego w nim prądu stawia za duży opór. Druga opcja: W tej kostce jakieś zwarcie, kabelek się utlenił i dotyka innego.
Utlenił się kabel z rozkazem otwierania. Z tego co pamiętam są cztery kable: plus, masa i dwa sterujące. Polecam kupić jakiś zamienny komplet gniazdo-wtyczka, oczywiście hermetyczne i zmienić stare połączenie. Ja tak zrobiłem i wszystko ładnie hula
Radziłbym zacząć sprawdzać od tego miejsca. Łatwo się tam dostać odkręcając nadkole i je odchylając.
Po włączeniu świateł otwierało mi się tylko prawe światło. Lewe musiałem ręcznie korbką otworzyć.
Jak wyłączałem światło to mi się oba chowały.
Okazało się że winne temu jest utlenienie kabli przy kostce która łączy silnik z instalacją elektryczną samochodu.
Może być tak że jak się kabel nagrzeje od płynącego w nim prądu stawia za duży opór. Druga opcja: W tej kostce jakieś zwarcie, kabelek się utlenił i dotyka innego.
Utlenił się kabel z rozkazem otwierania. Z tego co pamiętam są cztery kable: plus, masa i dwa sterujące. Polecam kupić jakiś zamienny komplet gniazdo-wtyczka, oczywiście hermetyczne i zmienić stare połączenie. Ja tak zrobiłem i wszystko ładnie hula
Radziłbym zacząć sprawdzać od tego miejsca. Łatwo się tam dostać odkręcając nadkole i je odchylając.
Ostatnio zmieniony 2018-01-31 11:26 przez Romeo, łącznie zmieniany 1 raz.
Probe 2.0 z 96r.