Regeneracja sprzęgła
Regeneracja sprzęgła
gdzie i za ile można zregenerowac pompe sprzegła w 1 generacji
HELP
HELP
Probe 2.2GT i więcej nic nie trzeba pisać nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
Regeneracja sprzegla
czy juz ktos kiedys regenerowal tarcze sprzeglowe?? ile orientacyjnie moze to kosztowac??
zna ktos firme dobrą firme zajmującą sie regeneracją tarcz sprzeglowych??;>
zna ktos firme dobrą firme zajmującą sie regeneracją tarcz sprzeglowych??;>
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
...a poniżej 100 zregenerowaną tarczę z bardzo dobrymi nowymi okładzinami
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
no a u mnie zaspiewali 650zl za nowa tarcze...
i wlasnie chce zregenerowac sprzeglo bo wtedy, tak na chlopski rozum, place tylko za nowe okladziny wiec powinno byc duzo taniej!! a nie place za cala reszte materialow potrzebnych do zrobienia tarczy
i wlasnie chce zregenerowac sprzeglo bo wtedy, tak na chlopski rozum, place tylko za nowe okladziny wiec powinno byc duzo taniej!! a nie place za cala reszte materialow potrzebnych do zrobienia tarczy
Ostatnio zmieniony 2006-07-17 11:11 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Za regenerację? Cena sugeruje, że to spiek, więc bierz!pytlar pisze:no a u mnie zaspiewali 650zl...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Natan
- Posty: 1521
- Rejestracja: 2005-03-13 22:13
- Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=7333
- Lokalizacja: Zawidów
regeneracja sprzegla
Witam ja robiłem tutaj polecam tą firmę robią tanio i bardzo dobrze warto im dać to do roboty pozdrawiam
RENATA SOJA
ul Moniuszki 26
67-120 KOŻUCHÓW
Lubuskie
Igen 2.2GT 89r USA Full Version
-------------------------------------------
RENATA SOJA
ul Moniuszki 26
67-120 KOŻUCHÓW
Lubuskie
Igen 2.2GT 89r USA Full Version
-------------------------------------------
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
szkoda pracy, nerwów, złości i straconego czasu i w moim wypadku zaje....j imprezy na takie eksperymenty. Nigdy więcej nie kupię używanego docisku (mowa też o przetaczaniu i tp), tarczy czy czegokolwiek czego wymiana nie jest prosta i może skończyć się holowaniem 150 km jak u mnie.
Tylko i wyłacznie nuweks z renomowanej firmy (zdaje się że w wypadku sprzęgła do mazdy GD to NKN)
Tylko i wyłacznie nuweks z renomowanej firmy (zdaje się że w wypadku sprzęgła do mazdy GD to NKN)
Ostatnio zmieniony 2006-09-12 21:47 przez waluś, łącznie zmieniany 1 raz.
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
tylko oczywiscie sieroty w sklepach motoryzacyjnych w mojej okolicy nawet nie wiedza co to za samochod co ja mam!!:[ niby tacy znawcy a katalogi im zabieram i pokazuje im rubryke FORD USA, gdzie znajduje sie probe bo nie moga znalesc nigdy... a zaspiewali mi po 650zl za sprzeglo i 650 za docisk i 100 za lozysko... wiec szukam tanszych rozwiazan... mam nadzieje, ze troche wytrzyma... trzymajcie kciuki za moje sprzegielko
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Tygodniowo to zależy szczerze mówiąc od tygodnia raz 600 a raz wcale jak mam czas to pomykam jeśli nie to nie. Średnio koło 200. Mało ale narazie na benzynce trzeba sie ograniczać bo inaczej z torbami. Jak narazie zrobiłem około 2000 km i narazie chodzi Ale masz racje to za mało jeśli można powiedzieć o żywotności. Pozdr.
Ostatnio zmieniony 2006-09-14 01:45 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Wkręć półoś w imadło i przez jakąś podkładkę konkretnie młotkiem uderz. Powinien zejść. Na pewno jest rozbieralny.
edit: młotek = impulsownik kinetyczny min.3kg
edit: młotek = impulsownik kinetyczny min.3kg
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
też mam takie, ponoć NKN to to co fabryka montujeJa mam takie i narazie nie narzekam.
A co do przegubu :
masz dwa wyjścia delikatne i mało delikatne hehe
Mało delikatne to tak jak napisał Maciucha czyli imadło i młotek, czasem nie pomaga, czasem uszkadza to i owo hehe ale dodam że najlepiej użyć 2 młotki : jeden 0,5 kg który ostrą stroną przykładasz do przegubu przy samej półosi, że tak powiem na tym elemęcie między kulkami i drugi jak pisał Maciucha 3 kg. którym walisz w ten pierwszy. Jeden dobry strzałi przegub na glebie
Delikatny sposób to taki jaki ja polecam (bezpieczniejszy ale droższy i bardziej pracochłonny). Wyjmujesz półoś, i zdejmujesz przegub wewnętrzny i potem zsuwasz osłonę od "dupy strony" . Tam nie potrzeba młotka hehe tylko o tubkę smaru więcej i nowe zabezpieczenia na gumę przegubu, a tak przy okazji radził bym zmienić odrazu tą z wewnętrznego. Po co dwa razy rozbierać, a sztuka kosztuje raptem 21 zł
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
no wlasnie okazyjny cenowo i mieszka 2 domy dalej;] dopiero co wrocilem z roboty i ojczulek mi przekazal cudowną wiadomosc: nameczyli sie i nie mogli zdjac tego przegubu!! wiec postanowili, ze nowa gume przetna wzdluz, zalozą na oske i skleja jakims dobrym klejem... a co najlepsze, juz sie suszy klej na sklejonej gumie zalozonej juz na oske... jak to zaraz peknie to niech mi wymieniaja to porzadnie i ja nie mam zamiaru za to placic!!pelot pisze:miejmy chociaż nadzieję że jest okazyjny cenowo i uważaj żeby Ci więcej nie popsuł aniżeli zrobił
przynajmniej mam podobno juz wyszlifowany docisk!!:] i podobno meczyli sie 3 godz z nim, bo zaden frez, czy cos tam, nie chcial tego zeszlifowac!! tak przypalilo sie;] jutro w koncu moze zlozy mi autko i zobaczymy co da ta regeneracja sprzegla po tanich kosztach;]
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa