Gasnie mi Probek

Dave TDi
Posty: 18
Rejestracja: 2002-10-03 21:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Demontaz immobilisera ( najpierw sie upewnij ze go masz )

Post autor: Dave TDi »

Musisz zdjac dwa panele od centralnej konsoli przy podlodze od strony pasazera i kierowcy. Jedna srubka i jeden zatrzask ( po obu stronach). Immobiliser (takie czrne pudelko wielkosci talii kart) jest przykrecony do metalowej ramki i zeby go wydostac musisz zdemontowac ja a zeby to zrobic trzeba odkrecic dwie srubki ( gwiazdki) od strony pasazera i rozwiercic dwa nity po drugiej stronie. Tu wlasnie zaczyna sie problem bo jest tam beznadziejne dojscie i trzeba miec odpowiednie narzedzia. To wlasnie powod dlaczego jeszcze tego nie zrobilem ale zabieram sie za to jutro. Wiem za to napewno ze ( w moim akurat przypadku to wlasnie immobil. ), ostatnio zgas mi i nie chcial zapalic krecil i nic. Panele sciagnalem juz tydzien temu wiec schylilem sie popukalem po tym pudelku i zapalil odrazu. Mam juz wszystkie narzedzia wiec jutro sie za to zabieram mam nadzieje ze mi sie to uda zrobic. :?
Dave TDi
Awatar użytkownika
alex
Posty: 402
Rejestracja: 2002-10-02 11:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Outside Pl

Post autor: alex »

ha caly czas obstawiam modul zaplonowy w moim przypadku ale jak narazie bez zmian stoi a ja czekam na znajomego ktory ma taki sam aparat i sie wyjasni a co do imobilaisera to nie wiem .... ale sprawdze to a powiedz jak u ciebie zachowuje sie kontrolka imobileizera ??? zasiweca sie czy nie ??? poki co czekam na qmpla a autko postawilem do znajomego do warsztatu us cars ktos to w koncu musi naprawic bo jak narazie od kiedy go mam to wiecej ozdabia parking niz jezdzi ... pozdrawiam
ps ja mam 97 rok wiec pewnie mamy inny aparat i moze tez inny imobiliser
Awatar użytkownika
Easy Rider
Posty: 578
Rejestracja: 2002-12-27 15:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Easy Rider »

czy ten immobilazer można w ogóle jakośrozłączyć? mnie też wydaje sięże przyczyna gasnięcia jest immob. , a nie aparat ER
Easy Rider GG 4443928


pjlkwk@onet.eu 2,5 '93
Gość

Post autor: Gość »

Panowie jak macie problemy z gasnienciem to moze tez byc tak ze katalizator jest zapchany i czasami samochod nie ma mocy i nie wchodzi na wysokie obroty. A też silnik sie grzeje itp. Naj lepiej to wybic wszystko z katalizatora to co sie tam znajduje, przynajmniej ja tak zrobilem. A co do oleji to tylko 5-30 lajcie bo pierwszy cylinder ma problemy z cisnieniem oleju i czasami slychac jak zapalicje tykanie zaworu. To jest przyczyna zadkiej wymiany oleju. Jak macie takie obnjawy to zrobcje tak. Przed wymiana oleju na nowy sposcje okolo pol litra oleju z pelnego stanu oleju z silnika ( mowie o starym oleju) Do zagrznego silnika dolejcie pol litra nafty i niech pochodzi bez gazowani na wolnych obrotach tak 5 minut. To powino rozwiazac problem z zaworem.
Awatar użytkownika
Easy Rider
Posty: 578
Rejestracja: 2002-12-27 15:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Easy Rider »

JAK ROZŁĄCZYĆ TEN IMMOBIL.?????????????????????? CZY KTOŚ WIE????????????????????? er
Easy Rider GG 4443928


pjlkwk@onet.eu 2,5 '93
Awatar użytkownika
Easy Rider
Posty: 578
Rejestracja: 2002-12-27 15:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Easy Rider »

WŁAŚNIE DOSTAŁEM SIĘ DO IMMOBIL. ZAJĘŁO MI TO 10 MINUT. u MNIE BYŁ TYLKOJEDEN NIT(POTRAKTOWAŁEM GO DŁUTKIEM I MŁOTECZKIEM, PUŚCIŁ OD RAZU), nit był od strony kierowcy,, od strony pasażera są dwie śruby ale nie gwiazdki tylko imbusowe. Bez problemu je odkręciłem.Zaraz będę wyjmował immob. dam znać jak skończę , też mam BOSCHA ER
Easy Rider GG 4443928


pjlkwk@onet.eu 2,5 '93
Awatar użytkownika
Easy Rider
Posty: 578
Rejestracja: 2002-12-27 15:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Easy Rider »

wyjąłem go razem z ramką immobil. do ramki też jest przykręcony trzema śrubami na imbus(chyba 6), drugim nitem jest do ramki przymocowana wiązka przewodów
Easy Rider GG 4443928


pjlkwk@onet.eu 2,5 '93
Awatar użytkownika
Easy Rider
Posty: 578
Rejestracja: 2002-12-27 15:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Easy Rider »

mam immob. w ręku, na pierwszy rzut oka wyglada dobrze, zstanawiam się gdzie może być ten "zimny" lut.Spróbuję pojeżdzić z immobil. na wierzchu i jak zgaśnie i nie będzie chciał odpalić walnę go delikatnie...... Jeśli to pomoże tzn. winny jest immmobil.. ER
Easy Rider GG 4443928


pjlkwk@onet.eu 2,5 '93
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Alex i jak tam Twoj Probasik??
Dales sobie z nim rade??
Interesuje mnie przyczyna Twoich problemow, jak cos bedziesz wiedzial to ...... czekamy wszyscy :)
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Easy Rider
Posty: 578
Rejestracja: 2002-12-27 15:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Easy Rider »

co myślicie o tym problemie z immobil.??????????
Easy Rider GG 4443928


pjlkwk@onet.eu 2,5 '93
Awatar użytkownika
Easy Rider
Posty: 578
Rejestracja: 2002-12-27 15:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Easy Rider »

po czterech dniach jeżdżenia z wymontowanym z obudowy immobil. auto ani raz nie zgasło (zdarzyły sie trzy szarpnięcia, ale może z innej przyczyny), może to jednak nie wina zapłonu? niestety częsciowo uszkodziłem immobil. (zwarcie), nie działa na pilota, odpalić można dopiero po krótkim zmostkowaniu odpowiednich styków ER
Easy Rider GG 4443928


pjlkwk@onet.eu 2,5 '93
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 44
Rejestracja: 2003-02-11 05:13
Samochód: brak
Lokalizacja: A-A, Michigan

Post autor: Karol »

U mnie tez blyskalo swiatelko od chamulca (szczegulnie przy ostrym chamowaniu) wymienilem tarcze i klocki i sie uspokoilo.
Poziom plynu chamulcowego byl caly czas na max, przypuszczalnie gen II ma czujnik grubosci klockow. Dziwne ze zadnego nie znalazle przy wymianie... mozliwe ze bada glebokosc przyciskania chamulca.
Ale w sumie to na to samo wychodzi, jesli sie swieci i masz plyn, zmien klocki :wink:
BLaCK '94 GT 5sp
Awatar użytkownika
Easy Rider
Posty: 578
Rejestracja: 2002-12-27 15:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Easy Rider »

już działa, sam się naprawił. Dziwnem bo przy zwarciu zaiskrzyło jak diabli
Easy Rider GG 4443928


pjlkwk@onet.eu 2,5 '93
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”