Strona 1 z 1

STEROWNIK OD CENTRALNEGO!

: 2004-09-10 08:03
autor: Gość
WITAJCIE! Ostatnio kupilem sterownik do zamka centralnego bo juz mialem dosc otwierania drzwi kluczykiem, ale powstal maly problem! sterownik jest plusowy nie masowy bo ponoc takie pasuja do forda!ale mniejsza z tym!chodzi o to ze auto sie zamyka a nie otwiera! a jak doszlem juz do otwierania to znowu sie alarm nie rozbraja--zglupialem juz! moze ktos z was zakladal takie cos do probka z 97r z orginalnym fordowskim alarmie na klaksonie i pomoze mi z tym fantem!centralny i alarm sa zronione przez fabryke! ja nie znalazlem puszki o centralnego wiec wpinalem sie w okablowanie na drzwiach po przyciskami od otwierania i zamykania drzwiami! pomozcie bo nie mam pojecia co teraz mam zrobic! :cry:

: 2004-09-10 09:10
autor: Gość
Sprawa dosc prosta.
W probe otwieranie i zamykanie jest na tych samych przewodach. Zamykanie jest przy 10-12V, a otwieranie 2-3V. Na rys. w "Right door panel lock switch" masz wstawiony rezystor, ktory obniza napiecie. W innych podobnie. Wystarczy wstawic stabilizarot niskonapieciowy na sygnal 12V CORRECT otwierania drzwi z alarmu i podac go na pkt. C501 lub C502, ktory wychdzi z przelacznika na drzwiach do przekaznika umieszczonego z prawej strony auta. Sygnal otwierania podpinasz w tym samym punkcie bezposrednio.

Obrazek

: 2004-09-10 09:44
autor: Gość
Wielkie dzieki!tez tak myslalem! ale co z alarmem?? po otwarciu w taki sposob alarm mi sie uruchamia!

: 2004-09-10 11:20
autor: Gość
Wstaw diody prostownicze, tak by przeplyw napiecia byl tylko w kierunku do przekaznika centralnego.

Na oryginalnym alarmie powinienes miec otwieranie centralnego z pilota.

: 2004-09-10 11:35
autor: Jedrek
Ja zrobiłem to na przekaźnikach przy czym zamiast montować jakieś stabilizatory w celu podania nap 2-3V wystarczy podać zasilanie przez rezystor 4k7 i po bólu.
W I gen. oryginalnie jest takie połaczenie w przełączniku w drzwiach. Miłej zabawy?! :lol:

: 2004-09-10 11:45
autor: Gość
Przy przekaznikach masz izolacje galwaniczna, wiec odpadaja pewne problemy z napieciami. Wiadomo, ze rezystor jest najprostszym i najtanszym rozwiazaniem. Zaznaczylem zreszta w pierwszym poscie, ze tak wlasnie jest oryginalnie.

: 2004-09-10 16:25
autor: AXEL
GREYG pisze: Zamykanie jest przy 10-12V, a otwieranie 2-3V.... Wystarczy wstawic stabilizarot niskonapieciowy na sygnal 12V zamykania drzwi z alarmu i podac go na pkt. C501 lub C502, ktory wychdzi z przelacznika na drzwiach do przekaznika umieszczonego z prawej strony auta. Sygnal otwierania podpinasz w tym samym punkcie bezposrednio.
Otwieranie jest przy niskim napięciu,więc opornik należy dać przy otwieraniu,a nie zamykaniu :D ,dlatego przy załączaniu alarmu otwierają się drzwi,a przy rozbrajaniu zamykają :D .Opisywałem to już dokładnie tutaj na forum,polecam "szukaj" 8) .

: 2004-09-10 16:32
autor: Gość
Faktycznie, juz poprawilem - wsio z pospiechu w pisaniu. Sam zaprzeczylem temu co napisalem w zdaniu wyzej w tamtym poscie. :D

: 2004-09-10 23:28
autor: Gość
W tym temacie to akurat nie mam pojęcia o czym mówicie. Ale mam ten sterownik - wyjąlem go bo mam zamek na innej zasadzie

: 2004-09-11 00:57
autor: Gość
Ciekawe jak to jest.... "ABRAKADABRA" ? czy "sezamie otworz sie" ?

: 2004-09-13 20:22
autor: Gość
Cooly pisze:Ciekawe jak to jest.... "ABRAKADABRA" ? czy "sezamie otworz sie" ?
mam na innym sterowniku - zreszta zobaczysz