Strona 1 z 1

AlArM !!!!!

: 2003-03-26 08:05
autor: dodge
Witam wszystkich ponownie.

Teraz żałuje, że nie zostałem elektrykiem samochodowym. miałbym co robić. Silnik już działa okazało się, że zepsuł się tranzystor / układ był już przerobiony- Konrad przez Kędzie/ , który generalnie się nie psuje ALE jak zepsuje się cewka to i jego szlag trafi. No cóż teraz już wiem. A to pytanie do wszystkich którzy mają przerobiony układ zapłonowy w swoim PROBE. Czy pc pokazuje błąd podczas jazdy? - chyba powinien?
Dzisiaj jadąc do pracy wstąpiłem sobie do skleu coś kupić. Oczywiście zamknałem samochód, włączyłem alarm i ...... i nie mogę wyłączyć alarmu. Pilot działa /świeci się dioda, a i w samochodzie też widać reakcję na mojego załączanie pilota/ Super. Musiałem od rana brutalnie "rozłączyć" kabel idący do syreny. Jechać można tylko po otwarciu drzwi przez jakiś czas włączone są awaryjne. Alarm jest oryginalny prosto z Flat Rock.....
Jeśli możecie mi pomóc .... będę wdzięczny.

Wracając do wątku dotyczącego aparatu są chyba 3 rodzaje aparatów do 2.5 24V6. Czy każdy będzie pasował do mojego i czy faktycznie te powyżej'94 są naprawdę niezawodne.

Pozdrawiam

Ps. Prądy mnie chyba lubią. Może napisać doktorat?

Re: AlArM !!!!!

: 2003-03-26 11:17
autor: sereq
apostrophe pisze:Witam wszystkich ponownie.

Teraz żałuje, że nie zostałem elektrykiem samochodowym. miałbym co robić. Silnik już działa okazało się, że zepsuł się tranzystor / układ był już przerobiony- Konrad przez Kędzie/ , który generalnie się nie psuje ALE jak zepsuje się cewka to i jego szlag trafi. No cóż teraz już wiem. A to pytanie do wszystkich którzy mają przerobiony układ zapłonowy w swoim PROBE. Czy pc pokazuje błąd podczas jazdy? - chyba powinien?
Dzisiaj jadąc do pracy wstąpiłem sobie do skleu coś kupić. Oczywiście zamknałem samochód, włączyłem alarm i ...... i nie mogę wyłączyć alarmu. Pilot działa /świeci się dioda, a i w samochodzie też widać reakcję na mojego załączanie pilota/ Super. Musiałem od rana brutalnie "rozłączyć" kabel idący do syreny. Jechać można tylko po otwarciu drzwi przez jakiś czas włączone są awaryjne. Alarm jest oryginalny prosto z Flat Rock.....
Jeśli możecie mi pomóc .... będę wdzięczny.
Nie wiem czy ci pomogę ale na pewno zaciekawi cie ta informacja - ja musiałem odłaczyć swój nieoryginalny i drugi, oryginalny alarm po próbie włamania - oryginalny alarm kompletnie zgłupiał i za każym razem wył po włożeniu kluczyka do zamka. Elektryk w serwisie amerykańców siedział nad nim ze 2 godziny zanim go wyłączył na dobre. Teraz mam samochód bez alarmu :(

PP