Strona 1 z 1

Turbo na biegu jałowym

: 2004-09-26 19:14
autor: AXEL
Widziałem na giełdzie Probe I GT 89.Kiedy gość dodawał gazu na luzie wstawała wskazówka od doładowania.Czy tak powinno być?U mnie tak nie ma ,tylko podczas jazdy.Jak jest u was?

Re: Turbo na biegu jałowym

: 2004-09-26 19:23
autor: Gość
AXEL pisze:Widziałem na giełdzie Probe I GT 89.Kiedy gość dodawał gazu na luzie wstawała wskazówka od doładowania.Czy tak powinno być?U mnie tak nie ma ,tylko podczas jazdy.Jak jest u was?
U mnie tak jest.
Ale nie wstaje dużo może o 1/4 skali na gazie na maksa.
Choć u mnie turbo generalnie dobrze się sprawuje (odpukać) to na dodatek
już jadąc bardzo szybko łapie 1500obr./min.

No właśnie ciekawe czy to dobrze

Re: Turbo na biegu jałowym

: 2004-09-26 19:25
autor: Gość
Sqad pisze:
AXEL pisze:Widziałem na giełdzie Probe I GT 89.Kiedy gość dodawał gazu na luzie wstawała wskazówka od doładowania.Czy tak powinno być?U mnie tak nie ma ,tylko podczas jazdy.Jak jest u was?
U mnie tak jest.
Ale nie wstaje dużo może o 1/4 skali na gazie na maksa.
Choć u mnie turbo generalnie dobrze się sprawuje (odpukać) to na dodatek
już jadąc bardzo wolno łapie dość nisko 1500obr./min.

No właśnie ciekawe czy to dobrze

: 2004-09-26 19:38
autor: AXEL
Gazu dawał do 4 000 ,a wskaźnik wychodził na maxa.Według mnie nie powinno tak być.

: 2004-09-26 22:37
autor: Lukas23
Witam!
U mnie jest tak samo kiedy mocno dam po gazie tak do 5500 obr/min to wskazówka nie pójdzie dalej niż do połowy bialego pola nawet może troche mniej !!!

: 2004-09-26 22:42
autor: Gość
AXEL pisze:Gazu dawał do 4 000 ,a wskaźnik wychodził na maxa.Według mnie nie powinno tak być.
To może miał coś kombinowane
U mnie jest tak samo kiedy mocno dam po gazie tak do 5500 obr/min to wskazówka nie pójdzie dalej niż do połowy bialego pola nawet może troche mniej !!!
To ja mam dokładnie tak samo

Axel to może to jest tak koleś ma z czymś przegjętą pałe, Lukas i ja mamy
delikatne mody a ty masz tak jak powinno być

: 2004-09-27 10:35
autor: Mr. Cynk
.

: 2004-09-27 12:33
autor: jura
u mnie dyga do 1/4 skali dalej na biegu jałowym nie chce układ wydechowy mam jeszcze orginalny:)

: 2004-09-27 17:59
autor: Gość
Cynki pisze:generalnie kiedy masz modyfikacje w wydechu, dolocie lub coś takiego to turbina się tak zachowuje...

u mnie tego nie ma, a mam oryginalnie wszystko jak pan bóg wymyślił.
Ale u mnie przed modami było dokładnie tak samo z tego co pamiętam

: 2004-09-28 01:39
autor: mikolaj
hmmm... nie wiem jak to ma byc, ale sprawdzalem na 3 autkach 2.2 gt i tego nie zaobserwowalem! tylko ze one sa bez modyfikacji!

: 2004-09-28 11:03
autor: Gość
mikolaj pisze:hmmm... nie wiem jak to ma byc, ale sprawdzalem na 3 autkach 2.2 gt i tego nie zaobserwowalem! tylko ze one sa bez modyfikacji!
A może macie racje ale nie jestem pewien.
Bez jakich kolwiek modów to wskazówka leciutko się podnosiła .... napewno

: 2004-09-28 12:29
autor: Mr. Cynk
.

: 2004-09-28 15:59
autor: Gość
Cynki pisze:a tak w ogóle to może spytam... :D

po co ci turbo na biegu jałowym??? :D:D:D:D



Minister Zdrowia ostrzega
korzystanie z turbo może być przyczyną wielu wyprzedzań.
Podtrzymanie turbo przy ruszaniu ... sprawa na ćwiartke

: 2004-09-28 22:59
autor: wingerman
I na czesta wymiane przgubow ;)

: 2004-09-28 23:03
autor: Gość
wingerman pisze:I na czesta wymiane przgubow ;)
I skrzynia biegów

Przeguby to na skręconych kołach raczej już tego doświadczyłem :D

: 2004-09-29 11:38
autor: mikolaj
Cynki pisze: ...
Minister Zdrowia ostrzega
korzystanie z turbo może być przyczyną wielu wyprzedzań.
:1111_ok:

: 2004-09-30 18:26
autor: Arnie (caruso)
U mnie też,lecz nie zawsze, delikatnie drga gdy mocno przygazuję, choć nie wiem czy mam jak przykazał ten z góry, bo wskazówka turbo pokazuje 12 gdy go gonię

: 2004-09-30 18:45
autor: Gość
caruso pisze:U mnie też,lecz nie zawsze, delikatnie drga gdy mocno przygazuję, choć nie wiem czy mam jak przykazał ten z góry, bo wskazówka turbo pokazuje 12 gdy go gonię
Bez zwężki ja też tak miałem ze zwężką to chryste skala się kończy wskazówka się opieraz drugiej strony skali prawie że.