BRAK ŁADOWANIA POTRZEBNY SCHEMAT !!!

Awatar użytkownika
MARTINI
Posty: 49
Rejestracja: 2004-10-06 00:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

BRAK ŁADOWANIA POTRZEBNY SCHEMAT !!!

Post autor: MARTINI »

Mam kłopot z ładowaniem! Gdzie się znajduje regulator prądu ładowania ?? Potrzebuje schematu ładowania Pomocy !![/b]
PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

w alternatorze!!!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
MARTINI
Posty: 49
Rejestracja: 2004-10-06 00:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: MARTINI »

Dzięki jutro się do niego do biorę !! :lol:
PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Ja mam problem tego typu ze swiatla swieca od czasu do czasu mocniej. Ladowanie jest wieksze chwilowo co widac na wskazniku ladowania. Chyba pada jakas dioda w alternatorze.

p.s. sorry za brak polskich liter ale w tej chwili nie mam mozliwosci ich robic :)
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

kollek pisze:Ja mam problem tego typu ze swiatla swieca od czasu do czasu mocniej. Ladowanie jest wieksze chwilowo co widac na wskazniku ladowania. Chyba pada jakas dioda w alternatorze.

p.s. sorry za brak polskich liter ale w tej chwili nie mam mozliwosci ich robic :)
moim zdaniem masz problem z masą zobacz czy wszyskie masy dobrze łączą
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Re: BRAK ŁADOWANIA POTRZEBNY SCHEMAT !!!

Post autor: piotrek »

MARTINI pisze:Mam kłopot z ładowaniem! Gdzie się znajduje regulator prądu ładowania ?? Potrzebuje schematu ładowania Pomocy !![/b]
najlepiej wymień szczotki koszt to jakieś 32 zł. Szczotki powinny mieć dziure inaczej nie załozysz samemu . Jeżeli bedziesz miał problem to pisz do mnie rozbierałem to .
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
MARTINI
Posty: 49
Rejestracja: 2004-10-06 00:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: MARTINI »

Dzięki też podejrzewam szczotki ale brak czasu by się nim zająć.
Mam jeszcze dwa pytanka czy regulator jest przykręcony na alternatorze i
do czego jest zworka zima- lato obok bezpieczników po lewej stronie nóg kierowcy ??
PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
Lukas
Posty: 61
Rejestracja: 2004-05-06 23:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukas »

regulator jest w alternatorze, a ta zworka to do wycieraczek, jak potrzebujesz dobrego taniego elektryka to polecam gościa na ul. Bierzanowskiej jadąc z miasta jest po lewej przed cmentarzem w Prokocimiu
Obrazek '89, manual, RED "if your gonna be a bear be a grizzly"
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

wprawdzie to nie to autko ale ja miałem w ładzie też skoki (raz ładowanie było liche a raz az na czerwone pole mi wskakiwało) wymieniłem szczotki i nic, regulator napięcia dałem nowy i dalej nic a okazało się że to wina wirnika jest ale to już elektryk wyniuchał bo ja na to nie wpadłem.

powodzenia
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
MARTINI
Posty: 49
Rejestracja: 2004-10-06 00:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: MARTINI »

Super mieszkam nie daleko więc do niego wpadnę .
Ale nadal niewiem co ta zworka ma zmieniać w wycieraczkach ??
PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

opcja "szukaj" hehehe szybko się uczę od was chłopaki :-p

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ter+summer
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
Witek.w-wa
Posty: 272
Rejestracja: 2003-12-09 13:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Witek.w-wa »

Pewnie padl regulator :(, choc jezeli to 1 alternator od nowosci to moze szczotki :)

wiec można: 1.wymienic na podrobke produkowana u nas - u mnie padla po ok 1000km
2. wymienic na polski mocowany na zewnatrz alternatora -nie probowalem
3. kupic caly alternator orginal nie regenerowany(lub nie daj boze nowy)

Ja u siebie przez caly czas zycia probka wymienilem 3 alternatory- ostatni nowy kupilem w zeszlym miesiacu (cena niestety straszna)
Moze dlatego ze wersja lx jest najbardziej najezona roznymi cudami, ale moze nie koniecznie.
W kazdym razie teraz mam zalozona dodatkowa mase i jakies ulepszenie w gestii dzialania regulatora.

ps. milego wyjmowania alternatora :(
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue- 8)
Awatar użytkownika
MARTINI
Posty: 49
Rejestracja: 2004-10-06 00:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: MARTINI »

Dzięki serdeczne za wszystkie informacje !! Jutro muszę coś z tym zrobić
bo jazda na samym akumlatorze ze światłami może skończyć się źle !!
Jeśli ktoś w Krakowie lub okolicy dysponuje alternatorem proszę o kontakt ?! Pozdrawiam Martini
PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

mam alternator ale nie wiem czy na 100% pasuje - jutro zrobie zdjecie
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

prawdopodobnie motor 3.0 V6 ma trochę inny niż 2.2 gt i gl ale róznice są kosmetyczne (różnica w obudowie ale łapy są na tym samym miejscu). Pasują wzajemnie.
Wydaję mi się że ten który mi padł miałem właśnie z 3.0 bo w serwisówce podobnie wygląda. Kupiłem już kiedyś od 2.2 i miał różnice tylko w wyglądzie (i jednym kabelku który i tak nie wiem czemu służy bo alternator działa bez niego).
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”