Strona 1 z 1
BRAK ŁADOWANIA POTRZEBNY SCHEMAT !!!
: 2004-10-07 23:45
autor: MARTINI
Mam kłopot z ładowaniem! Gdzie się znajduje regulator prądu ładowania ?? Potrzebuje schematu ładowania Pomocy !![/b]
: 2004-10-08 10:57
autor: Jedrek
w alternatorze!!!
: 2004-10-08 12:44
autor: MARTINI
Dzięki jutro się do niego do biorę !!

: 2004-10-08 22:17
autor: kollek
Ja mam problem tego typu ze swiatla swieca od czasu do czasu mocniej. Ladowanie jest wieksze chwilowo co widac na wskazniku ladowania. Chyba pada jakas dioda w alternatorze.
p.s. sorry za brak polskich liter ale w tej chwili nie mam mozliwosci ich robic

: 2004-10-08 23:19
autor: piotrek
kollek pisze:Ja mam problem tego typu ze swiatla swieca od czasu do czasu mocniej. Ladowanie jest wieksze chwilowo co widac na wskazniku ladowania. Chyba pada jakas dioda w alternatorze.
p.s. sorry za brak polskich liter ale w tej chwili nie mam mozliwosci ich robic

moim zdaniem masz problem z masą zobacz czy wszyskie masy dobrze łączą
Re: BRAK ŁADOWANIA POTRZEBNY SCHEMAT !!!
: 2004-10-08 23:27
autor: piotrek
MARTINI pisze:Mam kłopot z ładowaniem! Gdzie się znajduje regulator prądu ładowania ?? Potrzebuje schematu ładowania Pomocy !![/b]
najlepiej wymień szczotki koszt to jakieś 32 zł. Szczotki powinny mieć dziure inaczej nie załozysz samemu . Jeżeli bedziesz miał problem to pisz do mnie rozbierałem to .
: 2004-10-09 17:46
autor: MARTINI
Dzięki też podejrzewam szczotki ale brak czasu by się nim zająć.
Mam jeszcze dwa pytanka czy regulator jest przykręcony na alternatorze i
do czego jest zworka zima- lato obok bezpieczników po lewej stronie nóg kierowcy ??
: 2004-10-09 19:28
autor: Lukas
regulator jest w alternatorze, a ta zworka to do wycieraczek, jak potrzebujesz dobrego taniego elektryka to polecam gościa na ul. Bierzanowskiej jadąc z miasta jest po lewej przed cmentarzem w Prokocimiu
: 2004-10-09 22:52
autor: P.I.M.P.O.
wprawdzie to nie to autko ale ja miałem w ładzie też skoki (raz ładowanie było liche a raz az na czerwone pole mi wskakiwało) wymieniłem szczotki i nic, regulator napięcia dałem nowy i dalej nic a okazało się że to wina wirnika jest ale to już elektryk wyniuchał bo ja na to nie wpadłem.
powodzenia
: 2004-10-09 23:17
autor: MARTINI
Super mieszkam nie daleko więc do niego wpadnę .
Ale nadal niewiem co ta zworka ma zmieniać w wycieraczkach ??
: 2004-10-09 23:40
autor: P.I.M.P.O.
opcja "szukaj" hehehe szybko się uczę od was chłopaki :-p
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ter+summer
: 2004-10-11 16:50
autor: Witek.w-wa
Pewnie padl regulator

, choc jezeli to 1 alternator od nowosci to moze szczotki
wiec można: 1.wymienic na podrobke produkowana u nas - u mnie padla po ok 1000km
2. wymienic na polski mocowany na zewnatrz alternatora -nie probowalem
3. kupic caly alternator orginal nie regenerowany(lub nie daj boze nowy)
Ja u siebie przez caly czas zycia probka wymienilem 3 alternatory- ostatni nowy kupilem w zeszlym miesiacu (cena niestety straszna)
Moze dlatego ze wersja lx jest najbardziej najezona roznymi cudami, ale moze nie koniecznie.
W kazdym razie teraz mam zalozona dodatkowa mase i jakies ulepszenie w gestii dzialania regulatora.
ps. milego wyjmowania alternatora

: 2004-10-11 23:10
autor: MARTINI
Dzięki serdeczne za wszystkie informacje !! Jutro muszę coś z tym zrobić
bo jazda na samym akumlatorze ze światłami może skończyć się źle !!
Jeśli ktoś w Krakowie lub okolicy dysponuje alternatorem proszę o kontakt ?! Pozdrawiam Martini
: 2004-10-11 23:17
autor: Gacek Wrocław
mam alternator ale nie wiem czy na 100% pasuje - jutro zrobie zdjecie
: 2004-10-12 10:56
autor: kollek
prawdopodobnie motor 3.0 V6 ma trochę inny niż 2.2 gt i gl ale róznice są kosmetyczne (różnica w obudowie ale łapy są na tym samym miejscu). Pasują wzajemnie.
Wydaję mi się że ten który mi padł miałem właśnie z 3.0 bo w serwisówce podobnie wygląda. Kupiłem już kiedyś od 2.2 i miał różnice tylko w wyglądzie (i jednym kabelku który i tak nie wiem czemu służy bo alternator działa bez niego).