Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Lambda w jedynkach.
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
kiedyś jak byłem "szczęśliwym" posiadaczem GMC Wandura też mi padła lambda oczywiście po wielu problemach kupiłem nową,założyłem i wszystko grało,ale po kilku miesiącach z zupełnie inna sprawą trafiłem do "Bosch service"gdzie przy lużnej rozmowie z elektrykiem dowiedziałem się że podobno w lambdzie nie ma co się zepsuć(????!!!!????)cytuję-"wystarczy ją przemyć benzynką ekstrakcyjną i po kłopocie"-samochód na tej nowej chodził jak złotko,ale wypróbowałem metodę w/w elektryka i o dziwo miał rację!!!sonda po wymyciu podłączona do silnika działała,więc coś w tym musi być....pozdrawiam Enduro
Najpierw po ostatnich dyskusjach z MiH'em też właśnie się dowiedziałem
że lambdy się raczej nie psują ale wszystko co jest elektroniczne może
paść wiadomo najpierw trza sprawdzić metodę enduro, a dopiero potem
myśleć o zakupie nowej.
Ja ostatnio myślałem że mam coś nie chalo z lambdą ale wspaniały MiH'u
naprawił mi wolne obroty starym ale sprawdzonym śrubokrętem
gmerając przy przepustnicy. Nawiasem mówiąc wielkie dzięki.
że lambdy się raczej nie psują ale wszystko co jest elektroniczne może
paść wiadomo najpierw trza sprawdzić metodę enduro, a dopiero potem
myśleć o zakupie nowej.
Ja ostatnio myślałem że mam coś nie chalo z lambdą ale wspaniały MiH'u
naprawił mi wolne obroty starym ale sprawdzonym śrubokrętem
gmerając przy przepustnicy. Nawiasem mówiąc wielkie dzięki.
przy przepustnicy kręci się tylko w trybie diagnostycznym ... a dzięki takiej regulacji na 100% ją wywali to to nawet nie wiesz kiedySqad pisze: Ja ostatnio myślałem że mam coś nie chalo z lambdą ale wspaniały MiH'u
naprawił mi wolne obroty starym ale sprawdzonym śrubokrętem
gmerając przy przepustnicy. Nawiasem mówiąc wielkie dzięki.


Regulacja wolnych obrotow czy cos tam takiegoBIENIAS pisze:przy przepustnicy kręci się tylko w trybie diagnostycznym ... a dzięki takiej regulacji na 100% ją wywali to to nawet nie wiesz kiedySqad pisze: Ja ostatnio myślałem że mam coś nie chalo z lambdą ale wspaniały MiH'u
naprawił mi wolne obroty starym ale sprawdzonym śrubokrętem
gmerając przy przepustnicy. Nawiasem mówiąc wielkie dzięki.![]()
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3615
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Witam
Przy wymianie silnika urwałem wtyczkę od lambdy, kabelek gdzieś mi zwiał i nie wiem gdzie ją teraz podłączyć.
Pod jaki kolor przewodu podłączyć lambdę i gdzie go szukać?
Chodzi oczywiście o wtyczkę "od strony" wiązki a nie sondy
Przy wymianie silnika urwałem wtyczkę od lambdy, kabelek gdzieś mi zwiał i nie wiem gdzie ją teraz podłączyć.
Pod jaki kolor przewodu podłączyć lambdę i gdzie go szukać?
Chodzi oczywiście o wtyczkę "od strony" wiązki a nie sondy

EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3615
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Przewodzik idzie z wiązki od kompa , jeśli wykruczysz kabel od tego zielonego czujnika , od boost coontrol , to powinien zostac ci właśnie kabelek od lambdy , ale tej metody powinieneś juz wcześniej spróbować.
p.
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Ja nie napisałem że JEST on czarny ,tylko że tak mi się wydaje , skoro urwał mu sie tylko kabelek od lamby to chyba sprawa nie jest skomplikowana że urwany kabel w okolicach aparatu zapłonowego powinien iść do lambdy bo z tego co sie orientuje tam nie powinno byc żadnych "dyndających " bezczynnie kabli .
p.
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Spoko, spoko... Kingsize dla...davidlive pisze:Ja nie napisałem że JEST on czarny ,tylko że tak mi się wydaje , skoro urwał mu sie tylko kabelek od lamby to chyba sprawa nie jest skomplikowana że urwany kabel w okolicach aparatu zapłonowego powinien iść do lambdy bo z tego co sie orientuje tam nie powinno byc żadnych "dyndających " bezczynnie kabli .
p.
Ja też nie napisałem, że jest czarny. Napisałem wręcz, że jest fioletowy (o ile mnie pamięć nie zawodzi). A u Rudzielca to nie takie proste, bo wywalał silnik i wtyka od lambdy w różnych dziwnych miejscach może mu się majtać. Co prawda, te "różne miejsca" na pewno są w okolicach puchy filtra powietrza.
Rudzielcu: ten przewód jest ekranowany i schowany w czarnej koszulce.
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
No dobra ja wiem że wywalał silnik wszystko ok, tylko tą wiązke nie może przeprowadzić w innym miejscu bo jak by niby wtryski podpioł ??
A przewody z niej rozchodzą się (użyję teraz troszke metafory) jak dakie drzewko hihi i na końcu właśnie są te dwa kabelki od lambdy (1 ekranowany jak piszesz w osobnej osłonce) i dwu pinowa kostka od boost cooltrol , ale to ustrojstwo lisiu powinien wywalić .
ps. wczoraj to wszystko rozbierałem , do 24 siedziałem przy autku .
p.
A przewody z niej rozchodzą się (użyję teraz troszke metafory) jak dakie drzewko hihi i na końcu właśnie są te dwa kabelki od lambdy (1 ekranowany jak piszesz w osobnej osłonce) i dwu pinowa kostka od boost cooltrol , ale to ustrojstwo lisiu powinien wywalić .
ps. wczoraj to wszystko rozbierałem , do 24 siedziałem przy autku .
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3615
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Bo jest to zupełnie (nie myl z MBC ) nie potrzebne urządzenie , będzie ci tylko wskazywać bląd nr 42, i nic więcej , a jesli bys myslałem od chipie to moga byc tylko z tym problemy .
p.
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
Witam
Dzisiaj trochę dłubałem przy autku i zauważyłem że przy kabelku od sondy mam chyba jeden urwany (przy wtyczce)....
Tam gdzie jest wkręcona sonda mam jeden kabelek
Tak to wygląda

Czy ten kabelek jest tam potrzebny a jeżeli tak to w które miejsce go we wtyczce wlutować ?
Moźliwe żeby przez przerwanie tego jednego kabelka sonda źle pracowała ? (check engine mi się nie zapala w czasie jazdy)?
Autko Mi w mieście troszke dużo pali
Pozdrawiam
Dzisiaj trochę dłubałem przy autku i zauważyłem że przy kabelku od sondy mam chyba jeden urwany (przy wtyczce)....
Tam gdzie jest wkręcona sonda mam jeden kabelek
Tak to wygląda

Czy ten kabelek jest tam potrzebny a jeżeli tak to w które miejsce go we wtyczce wlutować ?
Moźliwe żeby przez przerwanie tego jednego kabelka sonda źle pracowała ? (check engine mi się nie zapala w czasie jazdy)?
Autko Mi w mieście troszke dużo pali
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2008-06-12 10:35 przez MICHAL_GT, łącznie zmieniany 1 raz.
FORD PROBE FIRST GENERATION 2.2 TURBO GT -------> co więcej do szczęścia potrzeba ?? ---> CYSTERNY PALIWA
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Chwila szukania i we wrześniu 2003 problem nadmiarowych kabelków był już omawiany. 

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





znalazłem coś takiego ( o to Ci chodizło?)asdero pisze:u mnie z tej "koszulki" wychodzą trzy kable.
Jeden do sondy lambda, a dwa do czujnika temperatury przed termostatem.
Więcej kabelków przy tej koszulce nie widziałem, ale też jej nie zdejmowałem.
Jeżeli tam jeszcze coś jest, to najprędzej znajdziesz informacjeo tym na CD serwisowym.
Czy ktoś mógłby sprawdzić na CD serwisowym co za kabelki tam idą ?
FORD PROBE FIRST GENERATION 2.2 TURBO GT -------> co więcej do szczęścia potrzeba ?? ---> CYSTERNY PALIWA