BRAK ISKRY
- Saperr
- Posty: 135
- Rejestracja: 2012-01-20 14:35
- Samochód: Probe II V6 1994 LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=20003
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: BRAK ISKRY
-- oryginalny post 2012-03-27 20:22 --
Się podepnę. W sobote zrobilem zwarcie jak ta pała ostatnia Dlugo by tu opisywac - w skrocie jest tak, ze na odpalonym silniku odlaczylem kabel WN 6 cylindra na aparacie zaplonowym, podczas gdy piznął mnie prąd, gdy wlozylem tam lape. ;(. Kabelek sobie wisial, zobaczylem tylko iskre, silnik pochodzil 2 sekundy i zgasl, juz nie odpalil. Nie ma iskry (nie odpalil na zaciag czego sie spodziewalem, zreszta podlaczylem do fajki swieczke od mondeo- brak iskiery) Czy to bezpiecznik? (Jak przekrecam kluczyk to wszystkie kontrolki sie swieca, radio smiga itd.) wiec pewnie nie bezpiecznik... Na bank cewka I teraz pytanie czy musze kupic sama cewke, czy razem z aparatem zaplonowym?
K**wa nie wiem czemu tak zrobilem, to jakis odruch byl bo tym trzasnieciu pradem, pewnie za duzo amperów przeszlo przez moj zryty beret, i jest tak a nie inaczej AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
-- dodano 2012-03-27 20:24 --
A wiecie co, z tego tematu wyczytalem ze jednemu koledze spadaly obroty na 400-500 podobnie jak u mnie, po wymianie cewki wszystko superancko. Pewnie i tak bym ją wymienial... Chociaz to zadne pocieszenie...
Się podepnę. W sobote zrobilem zwarcie jak ta pała ostatnia Dlugo by tu opisywac - w skrocie jest tak, ze na odpalonym silniku odlaczylem kabel WN 6 cylindra na aparacie zaplonowym, podczas gdy piznął mnie prąd, gdy wlozylem tam lape. ;(. Kabelek sobie wisial, zobaczylem tylko iskre, silnik pochodzil 2 sekundy i zgasl, juz nie odpalil. Nie ma iskry (nie odpalil na zaciag czego sie spodziewalem, zreszta podlaczylem do fajki swieczke od mondeo- brak iskiery) Czy to bezpiecznik? (Jak przekrecam kluczyk to wszystkie kontrolki sie swieca, radio smiga itd.) wiec pewnie nie bezpiecznik... Na bank cewka I teraz pytanie czy musze kupic sama cewke, czy razem z aparatem zaplonowym?
K**wa nie wiem czemu tak zrobilem, to jakis odruch byl bo tym trzasnieciu pradem, pewnie za duzo amperów przeszlo przez moj zryty beret, i jest tak a nie inaczej AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
-- dodano 2012-03-27 20:24 --
A wiecie co, z tego tematu wyczytalem ze jednemu koledze spadaly obroty na 400-500 podobnie jak u mnie, po wymianie cewki wszystko superancko. Pewnie i tak bym ją wymienial... Chociaz to zadne pocieszenie...
Riding myy car...
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: BRAK ISKRY
A gdzie poszła iskra Jak w jakąś wiązkę przewodów, to prawdopodobnie popaliło się wszystko, co było tam podłączone. Żadna elektronika w aucie nie przeżyje takiego napięcia.Saperr pisze:Kabelek sobie wisial, zobaczylem tylko iskre, silnik pochodzil 2 sekundy i zgasl, juz nie odpalil.
Na cewkę bym nie stawiał, bardziej na PCM albo inna elektronikę.
Kilka mikro (milionowa część całości) amperów, to nie tak dużo , choć już 30 mili (tysięczna część) amperów potrafi zabić człowieka.Saperr pisze:pewnie za duzo amperów przeszlo przez moj zryty beret
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- Saperr
- Posty: 135
- Rejestracja: 2012-01-20 14:35
- Samochód: Probe II V6 1994 LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=20003
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: BRAK ISKRY
-- oryginalny post 2012-03-27 21:26 --
Nie poszla nigdzie, niczego nie dotknela. Tak jak juz pisalem byl to kabel WN odlaczony przy aparacie zaplonowym. Kopnelo mnie troche, i przy odlaczaniu ( wtedy bylo juz ciemno na dworze) zobaczylem tylko iskre na fajce, ale to raczej normalne- przeciez przechodzil tamtedy prad, nawet przy kontakcie w domu jak wyciagam wtyczke widac nieraz iskre- to wlasnie na takiej zasadzie. Jak juz tez nadmienilem- wszystkie kontrolki sie pala przy przekreceniu kluczyka, radio gra itd, a brak iskry.
-- dodano 2012-03-27 21:27 --
A cóż to PCM?
-- dodano 2012-03-29 13:28 --
Plis o jakies wskazowki, co sie moglo stac jak wyciagnalem fajke z aparatu zaplonowego 6 cylindra, ze juz nie chce odpalic??
-- dodano 2012-03-31 15:21 --
Aha dobra, PCM to komputer. Wątpie aby w nim było zwarcie, przeciez gdyby tak bylo nie podawalyby wtryski, a co za tym idzie nie zalewaloby świec, a gdy je wykręciłem to były właśnie zalane, iskry jak nie było, tak nie ma. Czy dobrze mysle czy raczej nie bardzo?
Nie poszla nigdzie, niczego nie dotknela. Tak jak juz pisalem byl to kabel WN odlaczony przy aparacie zaplonowym. Kopnelo mnie troche, i przy odlaczaniu ( wtedy bylo juz ciemno na dworze) zobaczylem tylko iskre na fajce, ale to raczej normalne- przeciez przechodzil tamtedy prad, nawet przy kontakcie w domu jak wyciagam wtyczke widac nieraz iskre- to wlasnie na takiej zasadzie. Jak juz tez nadmienilem- wszystkie kontrolki sie pala przy przekreceniu kluczyka, radio gra itd, a brak iskry.
-- dodano 2012-03-27 21:27 --
A cóż to PCM?
-- dodano 2012-03-29 13:28 --
Plis o jakies wskazowki, co sie moglo stac jak wyciagnalem fajke z aparatu zaplonowego 6 cylindra, ze juz nie chce odpalic??
-- dodano 2012-03-31 15:21 --
Aha dobra, PCM to komputer. Wątpie aby w nim było zwarcie, przeciez gdyby tak bylo nie podawalyby wtryski, a co za tym idzie nie zalewaloby świec, a gdy je wykręciłem to były właśnie zalane, iskry jak nie było, tak nie ma. Czy dobrze mysle czy raczej nie bardzo?
Riding myy car...
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2012-05-11 10:24
- Samochód: ford probe 95r 2.5 24v
- Lokalizacja: warszawa - białołęka
Re: BRAK ISKRY
witam wszystkich mam mały problem nawiązując do tego wątku mam probiaka 95 r 2.5 z immo i lpg. Sytuacja jest taka wsiadam i chce go odpalic brak takiej mozliwosci kontrolki swwieca brak kontrolki immo ( z kluczykiem) ale ze jestem człowiekiem upartym i dociekliwym zaczołem patrzec dalej i tak brak iskry i niesłychać pompy paliwa oczywiscie silnik kreci wiec znalazłem przekaźnik pompy i podałem napiecie bezpośrednio pompa zadziałała ale dalej niezapala. tym kreceniem rozładowałem akumulator wiec tel do kolegi o pozyczenie prądu jak go podłaczylismy to zadziałał i kontrolka immo tez przy zapłonie zaczeła swiecic. ale moja radość nietrwała długo teraz padł na dobre i sytuacja ta sama wydaje mi sie ze to immo kszaczy sprawe ale moge sie mylic prosze o pomoc w mojej sprawie najchetniej bym go wywalił, a własnie bym zapomniał jest możliwe ze przez dorobienie kluczyka z skopiowanym immo skrzaczył sie moduł immo na starym kluczyku tez nieodpala
problem z iskrą w probe 2.5 95 r
witam i przepraszam za wczescniejszy watek . wiec pisze jeszcze raz potrzebuje pomcy w sprawie iskry gdy jechalem probkiem nagle zdechł okazalo sie ze niema iskry wymienilem aparat oraz czujnik z ecu i nadal nic paliwo podaje immo jes wcisiniete oraz napiecie na aparacie tez dochodzi . lecz niema impulsu zaplonu czujnik polozenia walu wysyla go do ecu ale dalej go brak nie posiadam imobilajzera zadnego przeszukalem cale forom jedno i drugie ale na moj temat niebylo nic pozytecznego gdyz sprawdzilem wszystkie mozliwe sposoby prosze o pomoc gdyz ja tylko zanam sie na blachach aut a nie jestem mechanikiem a nichce go oddawac w jakies n iewiadome rece dzieki z gory P.s za pomoc w łąmigłowce postawie koledzie 2 kratki browarku
- Saperr
- Posty: 135
- Rejestracja: 2012-01-20 14:35
- Samochód: Probe II V6 1994 LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=20003
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: problem z iskrą w probe 2.5 95 r
Chlopie mam ten sam problem... kupilem aparat zaplonowy KF34, tylko nie wiem jaki mialem wczesniej w Probku... i to tez chyba moze byc przyczyną, bo nie kazdy mozna wstawic sobie od tak, wiec chcialbym wiedziec jakie aparaty są kompatybilne z aparatem KF 34? Jesli nie to, to chcę kupic tez komputer, z tego co wiem to silnik mam z 97r. reszta auta jest z 94 wiec nie wiem czy silnik mam Euro czy Usa? I czy to tez ma znaczenie w przekladce komputera? Bardzo prosze o odp.
Riding myy car...
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: problem z iskrą w probe 2.5 95 r
Hmmm... a w istniejącym wątku nie mogłeś zapytać? Trzeba było zakładać nowy?matfiej18 pisze: przeszukalem cale forom jedno i drugie ale na moj temat niebylo nic pozytecznego
Mamy takie urządzenie jak "wyszukiwarka" wystarczy wpisać "iskr*" i ograniczyć wyszukiwanie do II generacji, znalazłem tym sposobem dosyć długi (12 stronicowy) wątek na temat zaniku iskry.
Tam powinna być odpowiedź. A jeżeli nie, no to może zapytaj w tamtym wątku. Jest większe prawdopodobieństwo że MOD nie usunie twojego postu
Poczytaj też o module zapłonowym i o cewce
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z iskrą w probe 2.5 95 r
Jeśli masz probka z 94 to powinienes kupić aparat KL01 i nic wiecej. a silnik nie ma nic do rzeczySaperr pisze:Chlopie mam ten sam problem... kupilem aparat zaplonowy KF34, tylko nie wiem jaki mialem wczesniej w Probku... i to tez chyba moze byc przyczyną, bo nie kazdy mozna wstawic sobie od tak, wiec chcialbym wiedziec jakie aparaty są kompatybilne z aparatem KF 34? Jesli nie to, to chcę kupic tez komputer, z tego co wiem to silnik mam z 97r. reszta auta jest z 94 wiec nie wiem czy silnik mam Euro czy Usa? I czy to tez ma znaczenie w przekladce komputera? Bardzo prosze o odp.
Re: BRAK ISKRY
Witam.Mam Probka 2.5 v6 93r. w którym silnik się rozwalił.Kupiłem więc silnik od mazdy 626 też 2.5 v6,różnica jest taka że w mazdzie była automatyczna skrzynia.Jeden mechanik przełożył silnik po czym się poddał mówiąc że wyjeżdża i nie dokończy.Przewiozłem do innego mechanika tam podłączyli wszystko ale nie ma iskry i nie mogą dojść dlaczego.Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.Pozdrawiam.
- Saperr
- Posty: 135
- Rejestracja: 2012-01-20 14:35
- Samochód: Probe II V6 1994 LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=20003
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: problem z iskrą w probe 2.5 95 r
-- oryginalny post 2012-05-17 23:19 --
-- dodano 2012-05-17 23:20 --
ok, a jesli juz kupilem kf 34 to co? nie smignie? a z tym Euro i usa to chodzilo mi o komputer, czy bedzie pasowac z wersji np. usa do euro?Romas pisze:Jeśli masz probka z 94 to powinienes kupić aparat KL01 i nic wiecej. a silnik nie ma nic do rzeczySaperr pisze:Chlopie mam ten sam problem... kupilem aparat zaplonowy KF34, tylko nie wiem jaki mialem wczesniej w Probku... i to tez chyba moze byc przyczyną, bo nie kazdy mozna wstawic sobie od tak, wiec chcialbym wiedziec jakie aparaty są kompatybilne z aparatem KF 34? Jesli nie to, to chcę kupic tez komputer, z tego co wiem to silnik mam z 97r. reszta auta jest z 94 wiec nie wiem czy silnik mam Euro czy Usa? I czy to tez ma znaczenie w przekladce komputera? Bardzo prosze o odp.
-- dodano 2012-05-17 23:20 --
ok, a jesli juz kupilem kf 34 to co? nie smignie? a z tym Euro i usa to chodzilo mi o komputer, czy bedzie pasowac z wersji np. usa do euro? W ogole co powinienem wiedziec o kupnie innego komputera, tak, zeby pasowal do mojego Probka i zebym znow buraka nie strzelił?Romas pisze:Jeśli masz probka z 94 to powinienes kupić aparat KL01 i nic wiecej. a silnik nie ma nic do rzeczySaperr pisze:Chlopie mam ten sam problem... kupilem aparat zaplonowy KF34, tylko nie wiem jaki mialem wczesniej w Probku... i to tez chyba moze byc przyczyną, bo nie kazdy mozna wstawic sobie od tak, wiec chcialbym wiedziec jakie aparaty są kompatybilne z aparatem KF 34? Jesli nie to, to chcę kupic tez komputer, z tego co wiem to silnik mam z 97r. reszta auta jest z 94 wiec nie wiem czy silnik mam Euro czy Usa? I czy to tez ma znaczenie w przekladce komputera? Bardzo prosze o odp.
Riding myy car...
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BRAK ISKRY
Nie ma różnicy w silniku USA a Euro.
Re: BRAK ISKRY
KLY 01 też będzie pasował i jest lepszym aparatem niż KL 01. Można w sumie powiedzieć, że to zmodyfikowany KL 01.
Pzdr.
Pzdr.
- Saperr
- Posty: 135
- Rejestracja: 2012-01-20 14:35
- Samochód: Probe II V6 1994 LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=20003
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: BRAK ISKRY
Ok ale chodzi mi o komputer...Kocureq pisze:Nie ma różnicy w silniku USA a Euro.
Riding myy car...
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BRAK ISKRY
Raczej o aparat zapłonowy. A tego który z którym jest kompatybilny, po prostu nie wiem - więc Ci nie odpowiem. Zasada działania jest taka sama, ale umiejscowienie elementów i wyprowadzenie na wtyczkach może być różne.
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: BRAK ISKRY
Komp jest inny, ale chyba po wymianie powinno wszystko działać, bo nie ma nigdzie w opisach wtyczek, że taki układ jest dla EURO, a taki dla USA.
Różnice jakie znam to w USA jest ograniczenie prędkości do 180 i po mignięciu długimi lampy się otwierają (w EURO na wyłączonych światłach jak migniesz długimi to lampy się nie podnoszą i świecą w zderzak).
Różnice jakie znam to w USA jest ograniczenie prędkości do 180 i po mignięciu długimi lampy się otwierają (w EURO na wyłączonych światłach jak migniesz długimi to lampy się nie podnoszą i świecą w zderzak).
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Re: BRAK ISKRY
Jako ciekawostka przy okazji dodam, że w euro też można zrobić z lampami jak w usa, wystarczy tylko mostek z diodą zastosować.
Pzdr.
Pzdr.
- modano
- Posty: 96
- Rejestracja: 2007-07-22 10:43
- Samochód: Probe II V6
- Galeria: viewtopic.php?t=16692
- Lokalizacja: Siemianowice, Polkowice
Re: BRAK ISKRY
jak jesteś taki mądry to napisz jeszcze co z czym zmostkować i jakiej diody użyć.....
Ford Probe 2,5 V6 sensual styling, steering performance etc.
- Saperr
- Posty: 135
- Rejestracja: 2012-01-20 14:35
- Samochód: Probe II V6 1994 LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=20003
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: BRAK ISKRY
O komputer, komputer Wiem co to aparat i komputer... Ale juz wujek wyjasnił. Przyszedl mi do glowy jeszcze czujnik polozenia walu... Gdzie on jest umiejscowiony? Podobno ma miec rezystancje 520-580 Ohm?Kocureq pisze:Raczej o aparat zapłonowy.
Z tym aparatem to juz mam namącone w glowie... Aparat ktory kupilem nie ma modulu zewnetrznego, a stary mial zew. Juz nie wiem co robic- czy kupic aparat kl01, czy wywalic w tym modul na zewnatrz, czy moze komputer kupic... Przydaloby sie przelozyc na próbe, tylko skąd...
Z racji tego ze zielony jestem, to pozwole sobie powiedziec, ze rezystancji nie zmierze na zgaszonym silniku...?
Riding myy car...
Re: BRAK ISKRY
towarzystwo wzajemnej adoracji
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BRAK ISKRY
Są dwa czujniki.Saperr pisze:Przyszedl mi do glowy jeszcze czujnik polozenia walu... Gdzie on jest umiejscowiony?
jeden znajduje sie w aparacie zapłonowym, a drugi przy kole pasowym
wiec jak jeden padnie to drugi powinien działac i powinno być ok.
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: BRAK ISKRY
Rzadko.Romas pisze:Są dwa czujniki.
Najczęściej jest tylko w aparacie, ale spotkałem się z Probkiem, który miał tylko na kole pasowym, a w aparacie nie było.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BRAK ISKRY
Wujek być może w 2.0 rzadko , ale w V6 jeszcze nie widziałem żeby nie było dwóch. owszem jeden czasami w ogóle nie działał, ale to nawet w błędach wyskakiwało
Ostatnio zmieniony 2012-05-23 16:10 przez Romas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Saperr
- Posty: 135
- Rejestracja: 2012-01-20 14:35
- Samochód: Probe II V6 1994 LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=20003
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: BRAK ISKRY
-- oryginalny post 2012-05-23 00:57 --
Dwa tzn jeden indukcyjny, i jeden halla? Czy jak bede krecil rozrusznikiem, to zmierze jego rezystancje? Z tego co wiem to nie da sie ruszyc, gdy halla nie dziala.
-- dodano 2012-05-29 22:58 --
Probek zmartwychwstał!! po ponad 2 miesiacach Naprawa komputera zdala egzamin Zmartwychwstanie!!!!
Dwa tzn jeden indukcyjny, i jeden halla? Czy jak bede krecil rozrusznikiem, to zmierze jego rezystancje? Z tego co wiem to nie da sie ruszyc, gdy halla nie dziala.
-- dodano 2012-05-29 22:58 --
Probek zmartwychwstał!! po ponad 2 miesiacach Naprawa komputera zdala egzamin Zmartwychwstanie!!!!
Riding myy car...
Re: BRAK ISKRY
modano pisze:jak jesteś taki mądry to napisz jeszcze co z czym zmostkować i jakiej diody użyć.....
Nie podoba mi się ton twojej wypowiedzi... Ale, że mam dobry humor i rzeczywiście jestem mądry tyle o ile, to proszę
http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... i&start=50
Wyszukiwarka nie gryzie to raz, a dwa specjalnie dla ciebie poświęcam się o tej godz, widząc na pół oka
Pzdr.
- modano
- Posty: 96
- Rejestracja: 2007-07-22 10:43
- Samochód: Probe II V6
- Galeria: viewtopic.php?t=16692
- Lokalizacja: Siemianowice, Polkowice
Re: BRAK ISKRY
Niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi to poświęcenie, dziękuje bardzo:)2Ya pisze:modano pisze:jak jesteś taki mądry to napisz jeszcze co z czym zmostkować i jakiej diody użyć.....
Nie podoba mi się ton twojej wypowiedzi... Ale, że mam dobry humor i rzeczywiście jestem mądry tyle o ile, to proszę
http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... i&start=50
Wyszukiwarka nie gryzie to raz, a dwa specjalnie dla ciebie poświęcam się o tej godz, widząc na pół oka
Pzdr.
Ford Probe 2,5 V6 sensual styling, steering performance etc.