Strona 1 z 4

zegarek poniżej radia i przeciwmgielne

: 2004-11-18 21:58
autor: piotrek
Czy zegarek powinien działać po wyłączeniu zapłonu bo mam pokopane w kablach i zegarek wyłancza sie po wyłączeniu zapłonu :?
i jeszcze problem jest przełącznik obok zegarka od przeciwmgielnych ale ja ich nie mam :shock:
czy wszystkie 89 r. tak mają że jest przełącznik a światła niema :(

: 2004-11-18 22:49
autor: 5150
U mnie nie ma wcale tego panelu z zegarkiem i przełącznikiem od świateł i nigdy go nie było :twisted:
Ja mam w tym miejscu seryjny kompakt (który nie działa) :( ,
a też mam GT ' 89.
A czy przeciwmgielnych nie włącza się tym małym kółeczkiem przy kierownicy wystającym z tego, którym otwierasz lampy?

: 2004-11-18 22:49
autor: Michał
a pamieta ci ten zegarek godzine jak zapłon wyłączysz czy 12 jest zawsze?

Te badziewne przełączniki montowali dopiero w salonach w europie razem ze światełkiem w zdeżaku jak auto z usa przypłynęłopo lewej (obok uchwytu do linki). Masz w zdeżaku chociaż miejsce na lampkę?

Może twoj probe inna drogę przeszedł -prywatnie do europy

: 2004-11-18 23:31
autor: Gość
Zegarek powinien dzialac
a co do przeciwmgielnego swiatelka to tak jak mowi Michal

: 2004-11-18 23:47
autor: piotrek
Michał pisze:a pamieta ci ten zegarek godzine jak zapłon wyłączysz czy 12 jest zawsze?

Te badziewne przełączniki montowali dopiero w salonach w europie razem ze światełkiem w zdeżaku jak auto z usa przypłynęłopo lewej (obok uchwytu do linki). Masz w zdeżaku chociaż miejsce na lampkę?

Może twoj probe inna drogę przeszedł -prywatnie do europy
jak włącze zapłon to jest zegarek już skasowany czyli nie pamięta godziny
A w zderzaku nie mam miejsca na przeciwmgielne będe musiał dorobić , może mam inny zderzak :?
,

: 2004-11-19 15:16
autor: Mr. Cynk
.

: 2004-11-19 17:54
autor: Michał
piotrek pisze: jak włącze zapłon to jest zegarek już skasowany czyli nie pamięta godziny
A w zderzaku nie mam miejsca na przeciwmgielne będe musiał dorobić , może mam inny zderzak :?
,
No to pewnie miał kiedyś Twój samochód dzwona w tył. Ktoś zamówił zderzak no i dostał oryginalny, taki jak ma być bez lampki. Jak ma ktoś fotki (z zoomem na zderzak) to dajcie tutaj, niech sobie Piotrek wypiłuje plastik i wstawi lampe.

: 2004-11-19 19:21
autor: piotrek
Dzięki Cynki za tą instrukcje podłączenia podłącze tak jak napisałeś bo ja mam nieżle nakopane z tą instalacją
Michał wiem napewno że był bity i teraz wiem że mam poprostu inny zderzak ale tak jak piszesz przydałoby mi sie jakieś zdjęcie bo niewiem w którym miejscu ciąć :shock:

Zegarek pod radyjkiem.

: 2005-03-09 16:18
autor: krzysiekj
Witam, niedawno kupiłem konsole zegara pod radio, ale niestety bez kabelków i wystają z niego 3 miedziane styki. Prosiłbym o jakąś pomoc, jak to podłączyć, żeby nie spieprzyc?

Re: Zegarek pod radyjkiem.

: 2005-03-09 17:21
autor: cevinek
Tego raczej się nie da....
A podłączasz w prosty sposób.

Potrzebne są 2x "+" (12v)
i masa "-"
Masa bodajże masa jest na środku jeden plus na zegarek a drugi na podświetlenie....

: 2005-03-09 19:53
autor: piotrek
z tym że jeden podłączasz do jakiegoś kabla z podświetlania naprzykład od zapalniczki
drugi do + 12
i masa

: 2005-03-10 17:33
autor: krzysiekj
Wielkie dzięki, wiedziałem ze są dwa + i masa, ale nie wiedziałem na którym styku jest masa. Teraz juz wiem, DZIEKI

Nie dziala radio i zegarek! bezpieczniki ok, pomocy!!!

: 2006-01-29 19:14
autor: SieMA
Witam!

jak w temacie. Nie wiadaomo skąd przestało mi działać radio a też zegarek pod nim. sprawdzilem bezpiecnziki,wsio jest ok.Pomocy! bo do warszawy bede sobie spiewał :/

: 2006-01-29 19:29
autor: ZENiTH
spróbuj odłączyć radio i zobacz co się dzieje. A czy oświetlenie zapalniczki działa czy nie??

: 2006-01-29 22:03
autor: Alexs
Za radiem masz multum kabli i wtyczek zresztą wiesz, bo Ci mówiłem przez tel. pewnie coś masuje, podobnie było u mnie.

: 2006-01-30 00:40
autor: Bogdan9999
Siema witaj w gronie zchizów z elektryką :lol:

: 2006-01-30 00:53
autor: SieMA
tniemy offy


maaaaamooooo!!!!!!!! wszystko powiem mamie!! wszystko!! że niedobrzy administratorzy (.)(.) nie pozwalają mi pisać w moim własnym topicuu!! :newcry: :newcry: :newcry: :newcry:

zabieram zabawki i ide do innego topicu :newcry:

Jak wyjąć konsole gdzie jest zegar i przełącznik przeciwmgi.

: 2006-03-28 15:19
autor: ADTOM
Cześć

Szukałem wcześniej w postach ale nic nie znalazłem jak zdjąc konsole tą co jest pod radiem a nad popielniczką w I GT Probe 1991. Chce to okleić karbonem i nie wiem jak to zdjąć gdzie są jakieś śruby itp. Bardzo Was prosze o pomoc

: 2006-03-28 19:10
autor: Marcos
wyciągasz popielniczke,otwierasz pierwsze piwo, pózniej zdejmujesz ten mieszek na gałkę zmiany biegów, ona sie odkreca,otwierasz srugie piwo, kolejnie wyciągasz cały ten panel środkowy , gdzie jest przycisk od regulacji zawiechy, no i juz masz dostep do tego kawałka gdzie jest zegarek, otwierasz trzecie piwo i juz reszta sama sie zrobi. :D :D :D

Pozdrawiam

: 2006-03-28 19:15
autor: Gacek Wrocław
i nic na siłę - wszędzie są śrubki poza elementem z mieszkiem dźwigni zmiany biegów

: 2006-03-28 20:55
autor: spown
Z tego co pamiętam, to jak wyjmiesz popielniczkę i tę część wokół mieszka, to część powyżej popielniczki jest przykręcona na 2 śruby, a później to już ładnie pięknie się wysuwa :)

: 2006-03-29 09:01
autor: ADTOM
Dzieki za pomoc w sobotę idę odkrecać :) i bedę miał pieknie i ładnie a przy okazji poodkurzam tam sobie wszystko. Jeszcze raz wielkie dzieki

: 2006-03-29 12:18
autor: Robert
Jaki panel z regulacją? :shock:

Tu macie całkiem dobre :arrow: instrukcje (PDF) wymiany radia w I i II gen.

W jedynce:
- wyciągasz popielniczkę
- bez zdejmowania mieszka dźwigni zmiany biegów podnosisz cały ten uchwyt mocujący mieszek (nie ten mały tuż przy gumie, ale całą prostokątną całość) - podważasz śrubokrętem od strony ręcznego, wyciągasz z zatrzasków i przekręcasz o 90 stopni, żeby nie przeszkadzał
- wykręcasz 2 śruby mocujące obudowę popielniczki, które odsłoniło podniesione mocowanie mieszka
- wyjmujesz mocowanie popielniczki (możesz nie odłączać tylko powiesić na kablach z boku po prawej)
- odkręcasz 2 właśnie odsłonięte śruby mocujące radio i kieszeń / zegarek
- prostujesz ew. poodginane blaszki blokujące kieszeń radia
- wyciągasz całość (radio i kieszeń / zegarek) i odłączasz kostki kabli i antenę

Uwaga 1: kolory kabli w opisie różniły się od tych w moim Probku, ale rozpiska położenia kabli na stronie 3 jest prawidłowa
Uwaga 2: kieszeń radia miałem przyspawaną punktowo (4 strzały) do tego stelaża widocznego na zdjęciach w krokach 4 i 5
Uwaga 3: masa nie jest podłączona (:arrow: tu teoretyzowałem na podstawie serwisówki, teraz wiem, że trafnie)

: 2007-01-11 11:19
autor: Flyke
to ja się podepne tutaj ;) nie wiem co sie stalo ale padlo mi radio , centralny, oswietlenie wnętrza , regulacja fotela .Bezpieczniki ok , radio odlaczylem dalej to samo . Przeczytalem w ktorymś topicu żeby poruszac kablami za radiem , wszystko na nic :(( powoli zaczynam tracic sily do tego auta :(

: 2007-01-11 11:57
autor: Pelot
Alexs pisze:zresztą wiesz, bo Ci mówiłem przez tel. .
Alexs, Ty mówiłes :shock: :shock: :shock:


:lol: