Strona 1 z 4
					
				zegarek poniżej radia i przeciwmgielne
				: 2004-11-18 21:58
				autor: piotrek
				Czy zegarek powinien działać po wyłączeniu zapłonu bo mam pokopane w kablach i zegarek wyłancza sie po wyłączeniu zapłonu 
 
i jeszcze problem jest przełącznik obok zegarka od przeciwmgielnych ale ja ich nie mam 
 
czy wszystkie 89 r. tak mają że jest przełącznik a światła niema 

 
			 
			
					
				
				: 2004-11-18 22:49
				autor: 5150
				U mnie nie ma wcale tego panelu z zegarkiem i przełącznikiem od świateł i nigdy go nie było  
 
Ja mam w tym miejscu seryjny kompakt (który nie działa)  

 ,
a też mam GT ' 89.
A czy przeciwmgielnych nie włącza się tym małym kółeczkiem przy kierownicy wystającym z tego, którym otwierasz lampy?
 
			 
			
					
				
				: 2004-11-18 22:49
				autor: Michał
				a pamieta ci ten zegarek godzine jak zapłon wyłączysz czy 12 jest zawsze?
Te badziewne przełączniki montowali dopiero w salonach w europie razem ze światełkiem w zdeżaku jak auto z usa przypłynęłopo lewej (obok uchwytu do linki). Masz w zdeżaku chociaż miejsce na lampkę?
Może twoj probe inna drogę przeszedł -prywatnie do europy
			 
			
					
				
				: 2004-11-18 23:31
				autor: Gość
				Zegarek powinien dzialac 
a co do przeciwmgielnego swiatelka to tak jak mowi Michal
			 
			
					
				
				: 2004-11-18 23:47
				autor: piotrek
				Michał pisze:a pamieta ci ten zegarek godzine jak zapłon wyłączysz czy 12 jest zawsze?
Te badziewne przełączniki montowali dopiero w salonach w europie razem ze światełkiem w zdeżaku jak auto z usa przypłynęłopo lewej (obok uchwytu do linki). Masz w zdeżaku chociaż miejsce na lampkę?
Może twoj probe inna drogę przeszedł -prywatnie do europy
jak włącze zapłon to jest zegarek już skasowany czyli nie pamięta godziny 
A w zderzaku nie mam miejsca na przeciwmgielne będe musiał dorobić , może mam inny zderzak 
 
,
 
			 
			
					
				
				: 2004-11-19 15:16
				autor: Mr. Cynk
				.
			 
			
					
				
				: 2004-11-19 17:54
				autor: Michał
				piotrek pisze:
jak włącze zapłon to jest zegarek już skasowany czyli nie pamięta godziny 
A w zderzaku nie mam miejsca na przeciwmgielne będe musiał dorobić , może mam inny zderzak 
 
,
 
No to pewnie miał kiedyś Twój samochód dzwona w tył. Ktoś zamówił zderzak no i dostał oryginalny, taki jak ma być bez lampki. Jak ma ktoś fotki (z zoomem na zderzak) to dajcie tutaj, niech sobie Piotrek wypiłuje plastik i wstawi lampe.
 
			 
			
					
				
				: 2004-11-19 19:21
				autor: piotrek
				Dzięki Cynki  za tą instrukcje podłączenia podłącze tak jak napisałeś bo ja mam nieżle nakopane z tą instalacją 
Michał wiem napewno że był bity i teraz wiem że mam poprostu inny zderzak ale tak jak piszesz przydałoby mi sie jakieś zdjęcie bo niewiem w którym miejscu ciąć  

 
			 
			
					
				Zegarek pod radyjkiem.
				: 2005-03-09 16:18
				autor: krzysiekj
				Witam, niedawno kupiłem konsole zegara pod radio, ale niestety bez kabelków i wystają z niego 3 miedziane styki. Prosiłbym o jakąś pomoc, jak to podłączyć, żeby nie spieprzyc?
			 
			
					
				Re: Zegarek pod radyjkiem.
				: 2005-03-09 17:21
				autor: cevinek
				Tego raczej się nie da....
A podłączasz w prosty sposób.
Potrzebne są 2x "+" (12v)
i masa "-"
Masa bodajże masa jest na środku jeden plus na zegarek a drugi na podświetlenie....
			 
			
					
				
				: 2005-03-09 19:53
				autor: piotrek
				z tym że jeden podłączasz do jakiegoś kabla z podświetlania naprzykład od zapalniczki 
drugi do + 12
i masa
			 
			
					
				
				: 2005-03-10 17:33
				autor: krzysiekj
				Wielkie dzięki, wiedziałem ze są dwa + i masa, ale nie wiedziałem na którym styku jest masa. Teraz juz wiem, DZIEKI
			 
			
					
				Nie dziala radio i zegarek! bezpieczniki ok, pomocy!!!
				: 2006-01-29 19:14
				autor: SieMA
				Witam!
jak w temacie. Nie wiadaomo skąd przestało mi działać radio a też zegarek pod nim. sprawdzilem bezpiecnziki,wsio jest ok.Pomocy! bo do warszawy bede sobie spiewał :/
			 
			
					
				
				: 2006-01-29 19:29
				autor: ZENiTH
				spróbuj odłączyć radio i zobacz co się dzieje. A czy oświetlenie zapalniczki działa czy nie??
			 
			
					
				
				: 2006-01-29 22:03
				autor: Alexs
				Za radiem masz multum kabli i wtyczek zresztą wiesz, bo Ci mówiłem przez tel. pewnie coś masuje, podobnie było u mnie.
			 
			
					
				
				: 2006-01-30 00:40
				autor: Bogdan9999
				Siema witaj w gronie zchizów z elektryką  

 
			 
			
					
				
				: 2006-01-30 00:53
				autor: SieMA
				
			 
			
					
				Jak wyjąć konsole gdzie jest zegar i przełącznik przeciwmgi.
				: 2006-03-28 15:19
				autor: ADTOM
				Cześć
Szukałem wcześniej w postach ale nic nie znalazłem jak zdjąc konsole tą co jest pod radiem a nad popielniczką w I GT Probe 1991. Chce to okleić karbonem i nie wiem jak to zdjąć gdzie są jakieś śruby itp. Bardzo Was prosze o pomoc
			 
			
					
				
				: 2006-03-28 19:10
				autor: Marcos
				wyciągasz popielniczke,otwierasz pierwsze piwo, pózniej zdejmujesz ten mieszek na gałkę zmiany biegów, ona sie odkreca,otwierasz srugie piwo, kolejnie wyciągasz cały ten panel środkowy , gdzie jest przycisk od regulacji zawiechy, no i juz masz dostep do tego kawałka gdzie jest zegarek, otwierasz trzecie piwo i juz reszta sama sie zrobi. 
  
  
 
Pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-28 19:15
				autor: Gacek Wrocław
				i nic na siłę - wszędzie są śrubki poza elementem z mieszkiem dźwigni zmiany biegów
			 
			
					
				
				: 2006-03-28 20:55
				autor: spown
				Z tego co pamiętam, to jak wyjmiesz popielniczkę i tę część wokół mieszka, to część powyżej popielniczki jest przykręcona na 2 śruby, a później to już ładnie pięknie się wysuwa 

 
			 
			
					
				
				: 2006-03-29 09:01
				autor: ADTOM
				Dzieki za pomoc w sobotę idę odkrecać 

 i bedę miał pieknie i ładnie a przy okazji poodkurzam tam sobie wszystko. Jeszcze raz wielkie dzieki
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-29 12:18
				autor: Robert
				Jaki panel z regulacją? 
 
Tu macie całkiem dobre 
 instrukcje (PDF) wymiany radia w I i II gen.
W jedynce:
- wyciągasz popielniczkę
- bez zdejmowania mieszka dźwigni zmiany biegów podnosisz cały ten uchwyt mocujący mieszek (nie ten mały tuż przy gumie, ale całą prostokątną całość) - podważasz śrubokrętem od strony ręcznego, wyciągasz z zatrzasków i przekręcasz o 90 stopni, żeby nie przeszkadzał
- wykręcasz 2 śruby mocujące obudowę popielniczki, które odsłoniło podniesione mocowanie mieszka
- wyjmujesz mocowanie popielniczki (możesz nie odłączać tylko powiesić na kablach z boku po prawej)
- odkręcasz 2 właśnie odsłonięte śruby mocujące radio i kieszeń / zegarek
- prostujesz ew. poodginane blaszki blokujące kieszeń radia
- wyciągasz całość (radio i kieszeń / zegarek) i odłączasz kostki kabli i antenę
Uwaga 1: kolory kabli w opisie różniły się od tych w moim Probku, ale rozpiska położenia kabli na stronie 3 jest prawidłowa
Uwaga 2: kieszeń radia miałem przyspawaną punktowo (4 strzały) do tego stelaża widocznego na zdjęciach w krokach 4 i 5
Uwaga 3: masa nie jest podłączona (
 tu teoretyzowałem na podstawie serwisówki, teraz wiem, że trafnie)
 
			 
			
					
				
				: 2007-01-11 11:19
				autor: Flyke
				to ja się podepne tutaj 

 nie wiem co sie stalo ale padlo mi radio , centralny, oswietlenie wnętrza , regulacja fotela .Bezpieczniki ok , radio odlaczylem dalej to samo . Przeczytalem w ktorymś topicu żeby poruszac kablami za radiem , wszystko na nic 

( powoli zaczynam tracic sily do tego auta 

 
			 
			
					
				
				: 2007-01-11 11:57
				autor: Pelot