Strona 1 z 1
Regulacja drzwi. Jak?
: 2004-11-27 09:44
autor: Michał
Czy ktoś regulował ułożenie drzwi (kierowcy) względem zamka? Która śróbka i w ile osób uda mi się to poprawić?
: 2004-11-27 12:07
autor: brzoza
podczepiam sie do tego pytania tez chetnie sie dowiem jak z tym jest bo powoli zaczyna sie robic jak z tesciowa jak nie pie,,,,, to sie nie zamknie a to kicha jak cholerka jak na parkingo obok gosciu ciszej zamyka maluszka niz ja probka pozdrawiam
: 2004-11-29 23:52
autor: FlasH
JA!!!

nooo... w koncu sie do czegos przydam...
potrzebne sa dwie osoby oraz trochę cierpliwości i wyczucia.
jedna osoba odkręca i klnie (bo trochę ciężko się tam dostać), a druga przytrzymuje drzwi
jak w instrukcji osługi szamponu:
1. odkręcić
drzwi od zawiasów
2. zdjąć zawleczkę z tego czegoś co ogranicza otwieranie się drzwi...
3. odstawić odrobinę drzwi - druga osoba je przytrzymuje
4. popuścić zawiasy i przesunąć górny do przodu, a dolny do tyłu (żeby drzwi podnieść) albo na odwrót (żeby były niżej)
5. przykręcić zawiasy
6. przykręcić drzwi z pomocą drugiej osoby - samemu nie ma szans...
7. sprwdzić czy jest dobrze... jak nie to wrócić do punktu 1
trzeba uważać z tym przesuwaniem zawiasów, bo może się okazać, że drzwi ocierają o błotnik przy otwieraniu.
minimalne różnice można sobie skorygować jakąś cieniutką podkładeczką pomiędzy zawiasem a drzwiami.
: 2004-11-30 10:13
autor: Mr. Cynk
.
: 2004-11-30 16:39
autor: Gość
a ja mam sposób dla super leniwych.
Liczba osób 3 lub więcej
a więc tak przychodzi do was dwóch znajomych. Z browarami ofkorz.
No i otwierami po piwku. Bierzemy lewarek do podnoszenia samochodu.
Znajomi się opierają z piwikiem o nadkola samochodu z przodu i sobie sączą
a ty podnosisz ten tył samochodu aby się drzwi opuściły, któreś bo jak
wiadomo tyl jest leciutki a przód cięzki do tego konstrukca samochodu nieżle
pracuje.
No i zostawiamy tak samochód na całą noc. Rano spuszczamy na dół
i samochód powinien być naprostowany w dobrą srtone.
PS nie poleca się jeśli ktoś ma rozpórki kielichów
: 2004-11-30 17:23
autor: Michał
eeeee, Sqad, coś dziwne. Przecież to nie sweterek aby się "ułożył". Miałem nadzieję że ktoś napiszę że jest taka śrubka, wystarczy pokręcić i będzie dobrze. Ale widzę że bez kumpla i piwa się nie obędzie więc zostawiam prace na weekend. Z tymi drzwiami nie mam aż tak źle żeby w nie trzaskać jak w teściową. One tylko lekko się unoszą już na zamku i gdyby były podniesione kilka mm wyżej, grało by już.
Cynki, gdzie te podkładki mam podłożyć? Bo nie wiem co to flanka...
: 2004-11-30 17:45
autor: Gość
Powaga jak mi samochód stał na lewarku z tyłu przez 3 godziny to na początku
nie mogłem zamknąć drzwi pasażera a później sie ułożyło

: 2004-11-30 17:58
autor: Mr. Cynk
.
: 2004-11-30 19:48
autor: Michał
kumam.
tnx
robie na podkładunie.
: 2004-12-01 19:40
autor: enduro
Tak całkiem poważnie to po odkręceniu drzwi obydwa zawiasy powinny byc rozebrane(wybite ośki)następnie otwory w które przychodzi oska powinny być rozwiercone(rozwiertakiem a nie wiertłem)utoczone nowe ośki,z tolerancją ok.0,08mm,przesmarowane towotem,i wbite w wcześniej przygotowane otwory.i zawias jest jak nowy.tak zrobiłem przy mojej GL-ce ale zrobiłem to dopiero wtedy kiedy drzwi były tak obwieszone ze już nie miałem miejsca na podkładki pod zawiasem...Reasumując...tak powinno się zrobić,ale wymaga to dostępu do warsztatu z tokarnią...najszybsze jest podłożenie podkładek...na jakiś czas wystarczy...

: 2004-12-02 23:26
autor: Jookerr
Dzieki za rady bo i mnie sie one przydadza. I teraz z powodu temperetury na dworzu robie na podkladki, a na wiosne zrobie to porzadniej
Pozdrowienia dla wszystkich.
: 2004-12-03 06:38
autor: enduro
Oczywiście w przypadku obwieszonych drzwi podkładki podkładamy pod dolny zawias,a nie pod obydwa...
