Strona 1 z 1
Padł silnik w probe 2 pomocy!!!
: 2005-01-03 18:37
autor: laptop
Witam wsyztskich klubowiczów, w czwartek przed sylwestrem kupiłem czerwoniutkiego forda probe 2. Silnik oczywiscie 2,5 L v6, problem taki ze wpeprza olej ile widzi, średnio na 100km pali 4l oleju:) w sylwestra rozpedzilem sie do 200km/h i spod maski zaczą wydobywać się dźwięk przypominający traktor:) najprawdopodobniej panewki szlag trafił i pierścienie, potrzebuje tanie częśći prosze dajcie znac gdzie można tanio dostać części. Pozdro 4all, z góry dzięki za podpowiedzi.
: 2005-01-04 00:31
autor: Sh(.)(.)ters
Po co go dobiłeś wiedząc, że nie jest w pełni sprawny

: 2005-01-04 08:30
autor: P.I.M.P.O.
4litry na 100 km??????

w silniku V6 znajduje się zaledwie 3,8litra oleju! zajechałeś silnik!

korka nie masz w misce czy jak? a może chodziło ci o 4l na 1000km?
chyba lepiej za nowym silnikiem się rozejrzeć a i to nie będzie łatwe
pozdro
: 2005-01-04 13:29
autor: laptop
silnik uzywany 3000zł-ale tez nie wiadomo jak to bedzie chodzić... nowy 2700$ + wysyłka ze stanów, nieoplacalne, chyba jednak remont od podstaw
: 2005-01-05 08:52
autor: Qki G
uuuuu chlopie to zes sobie narobil
tylko moge wspolczuc
pozdrawiam i zycze powodzenia w naprawie
: 2005-01-05 12:08
autor: MiH
moją opinię już znasz.....
Re: Padł silnik w probe 2 pomocy!!!
: 2005-01-06 14:56
autor: piotrek
laptop pisze:Witam wsyztskich klubowiczów, w czwartek przed sylwestrem kupiłem czerwoniutkiego forda probe 2. Silnik oczywiscie 2,5 L v6, problem taki ze wpeprza olej ile widzi, średnio na 100km pali 4l oleju:) w sylwestra rozpedzilem sie do 200km/h i spod maski zaczą wydobywać się dźwięk przypominający traktor:) najprawdopodobniej panewki szlag trafił i pierścienie, potrzebuje tanie częśći prosze dajcie znac gdzie można tanio dostać części. Pozdro 4all, z góry dzięki za podpowiedzi.
http://www.walcar.wroclaw.pl/ w tym sklepie zakupiłem pierścienie i panewki bardzo szybko mi przysłali tylko że do I gen.

: 2005-01-06 15:21
autor: MiH
: 2005-01-06 22:04
autor: laptop
dzisiaj zawiozłem mojego nieszczesnego proba do mechanika, jutro rozbiorka silnika i zobaczymy co jest nie tak, dzieki Piotrek za adres, Mihu cały czas myśle nad tym silnikiem,
Jestem wdzięczny za okazałą pomoc! Dzięki
: 2005-01-07 15:53
autor: MiH
będzie dobrze. Może tylko skrzywiłeś korbowód. Widziałem na własne oczy że da się.

: 2005-01-07 20:51
autor: laptop
OTO CO MUSZE MIEC DO NAPRAWY SILNIKA:
WAŁ KORBOWY
panewki glowne+korwobodowe komplet
pierscienie tlokowe 6x
2 korbowody 1 i 4
komplet uszczelek
pasek rozrzadu
sruby glowicy i korwobodu komplet
noc tylko0 sobie w lep szczelic, ale czego sier nie robi dla probe, no to teraz szukam czesci, jak najtaniej, zobaczymy, moze wiecie gdzie moge dostac te czesci tanio:)
: 2005-01-07 21:00
autor: RX
Witam,
Czego się nie robi dla Probe'a? Odpowiedź tkwi w retorycznym pytaniu Shootersa.
Pozdrawiam!
: 2005-01-07 21:10
autor: laptop
o co chodzi z tym pytaniem retorycznym??
: 2005-01-07 21:48
autor: RX
Witam,
Chodzi po prostu o to, że mogłeś tego uniknąć (wiedziałeś, że bierze olej) i całe pieniążki teraz wrzucone w naprawę (a niestety będa one niemałe) rzucić na body kit.
Współczuje i życzę pomyślnej i w miarę taniej naprawy Probka.
Pozdrawiam!
: 2005-01-08 11:08
autor: laptop
ale tak czy tak silnik był juz do naprawy... na body kit kasa sie jeszcze znajdzie, ja mam tylko nadzieje ze silnik bedzie dzialal dobrze, mam nadzieje ze dlugo...:/
: 2005-01-08 12:03
autor: RX
Witam,
Bądź dobrej myśli, a wszystko sie uda
Pozdrawiam
: 2005-01-08 13:11
autor: laptop
ha ha wszystko sie uda:) jestem dobrej mysli ale... nie moge znalezc walu do tego silnika, poza tym wszystko mam, chyba zrobie jak mi michu radzil kupie nowy silnik...
: 2005-01-10 11:21
autor: MiH
Oj Chłopie - najlepsze że oni mają rację. Gdybyś nie pourywał tych korb to teraz zrobiłbyś tylko szlif wału pozakładał nowe pierścienie i panewki, uszczelniacze na zaworach i koszt remontu na dobrych częściach wyszedłby Ci 1500 zł. Niestety teraz klops. Wału nie dostaniesz raczej. Nawet jeśli ktoś ma to raczej trzyma dla siebie (jak ja) na wszelki wypadek. Powodzenia - i jakby co - numer znasz.