Strona 1 z 1

sciaga

: 2005-01-22 09:45
autor: jagger
jaka moze byc przyczyna jakk przy hamowaniu sciaga (czasami) na przawa strone?tarcze ,hamulce czy moze zbieznosc??
dzieki

: 2005-01-22 12:30
autor: Pelot
ja to bym stawial ze szczeki nierowno sciagaja,zobacz w jakim stanie sa okladziny i tarcze,jesli ok to moga byc tloczki do wymiany :roll:
przyczyn moze byc jeszcze wiecej ale to jest taka najbardziej prawdopodobna

: 2005-01-22 15:33
autor: Gość
Powodów może być kilka, poczynając od błachych i prozaicznych tj. nierówna ilość powietrza w kołach na osi, porzez troche bardziej poważne jak zbieżność, wygjęta tarcza hamulcowa, a kończąc na przypalonej okładzinie rozwalonych tłoczkach i zaciskach.

PS. Masz koleiny tam u siebie?? Jeśli nie to pomine temat kolein.

: 2005-01-22 16:08
autor: Pelot
Sqad pisze: . Masz koleiny tam u siebie?? .
koliny to chyba tylko zmartienie Polaków :wink:
no inaszych Probkow bo zawieszenia im sie szybko wybijaja :cry:

: 2005-01-22 16:28
autor: Gość
pelot pisze: no inaszych Probkow bo zawieszenia im sie szybko wybijaja :cry:
No ja nie mam problemów takich, seryne zawieszenie nigdy nie ruszane z przebiegiem 212tyś

: 2005-01-22 16:51
autor: Pelot
no niestety ale nie uwierze chyba ze tylko jezdzisz to trasie torunskiej,moim w niemczech sie pieknie jechalo na sofcie pieknie amortyzowal nierownosci na sporcie przy 180 nie uginal sie a tylko tutaj zrobilem ponad 5 tysi km i juz mi wszystko stuka i puka nasze drogi to pobojowisko
P.S. moj ma 227 tysi na liczniku a zawieszenie podjrzewam ze tez nie bylo ruszane tylko on byl wczesniej ekspoatowany w niemczech gdzie na amorkach mozna naprawde dlugo pojezdzic.

: 2005-01-22 16:58
autor: Gość
Dodam jeszcze więcej mój od jakiś 8 lat jest w polsce i 8 lat był w bydgoszczy. Ja jestem 3 właścicielem.

: 2005-01-22 17:12
autor: jagger
dzieki
sprawdze najpierw tarcze i klocki przod,znaczy w jaki sposob mam sprawdzic?czy sa rowno zjechane?czy nie ma rowkow na tarczach ?
pozdro

: 2005-01-22 17:18
autor: Gość
Pierwsze co zrób to sprawdź ciśnienie w oponach to może być najprostszym i najbardziej blachym powodem.

Jeśli chodzi o tarcze to palcem wysokość rowka i czy nie ma wyżłobień na tarczy. A co do reszty to raczej serwis.

A krzywe tarcze to powinny Ci bić przy hamowaniu