tylne lampy
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
tylne lampy
witam drogich mi klubowiczow! mam pytanie-czy wiecie moze czy da sie rozebrac tylna lampe??chodzi mi o zdjecie tej plastikowej szybki-bo problem jest taki ze mam peknieta i za cholere nie moge dostac lampy bez tych cholernych paskow--o wlasnie --a da sie je wogole zdrapac jesli juz sie juz do nich dostane??--acha i czy to duzy problem jest ze zdjeciem tej szybki tzn.czy latwo urwac te zaczepy i czy jest duze prawdopodobienstwo ze bedzie ciekla przez nia woda???czy ktos z was juz to robil??z gory dzieki pozdrawiam!!!
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Z tego co wiem, lampy tylne są klejone. Po demontażu należy popracować delikatnie skalpelem w miejscu klejenia plastikowych elementów. Szczelność będzie zależeć od precyzji cięcia i późniejszego klejenia.
Poszukajcie na forum - Cynki pisał na ten temat.
Poszukajcie na forum - Cynki pisał na ten temat.
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
Ja to rozbierałem i miałem problem bowlasnie jest przyklejona ta szybka i przy odklejaniu trzeba uwazac zeby nie popekała strasznie sie łamie ten plastik , popękał mi jeszcze gorzej niż był , wkleić spowrotem trzeba na silikon. Najlepiej zrobić z plexi bede niedługo to robił to powiem co i jak .
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
Na suszarkę szkoda prądu.....
Właśnie to robiłem....
1) Wanna
2) Gorąca WODA
3) Lampa do gorącej wody ( musi być tak gorąca że ręce wytrzymują max minutę...)
4) Pozostawiasz tak 2 - 3 minuty
5) leciutko śrubokrętem podważasz
6) Jak już puści to potem rękoma
po około 6-10 minutach ;lampa gotowa....
UWAGA...Trzeba to robić bardzo delikatnie ...I zwracać uwagę na zaczepy najlepiej na samym początku odgiąć je śrubokrętem....
Mnie zajęło to 20 minut ....łącznie z czyszczeniem ....teraz sobie schną....
Właśnie to robiłem....
1) Wanna
2) Gorąca WODA
3) Lampa do gorącej wody ( musi być tak gorąca że ręce wytrzymują max minutę...)
4) Pozostawiasz tak 2 - 3 minuty
5) leciutko śrubokrętem podważasz
6) Jak już puści to potem rękoma
po około 6-10 minutach ;lampa gotowa....
UWAGA...Trzeba to robić bardzo delikatnie ...I zwracać uwagę na zaczepy najlepiej na samym początku odgiąć je śrubokrętem....
Mnie zajęło to 20 minut ....łącznie z czyszczeniem ....teraz sobie schną....
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Wreszcie zmienilem sobie lewą tylna lampe u probaska kupilem niedawno dwie od klubowicza...chcialem zmienic dwie od raz, ale sie przeliczylem z czasem i przed chwila skonczylem:) jestem z siebie dumny
ale rozkrecania to troche jest
fajnie to wyglada bo jedna mam standardowa GT a druga od GL mam nadzieje ze na tygodniu zmienie druga bedzie lepiej
czy moze ktos ma taka jak ja ze w Gt mam lampy heh narazie lampe od GL???
nom i wazna sprawa bo spalilem strasznie sprawe
jak kupilem lampy od Gl to niewuedzialem ze ten srodek tez jest inny i mam pecha bo jest mala luka miedzy lampa a tym srodkiem gdzie sie bagaznik otwiera
ale rozkrecania to troche jest
fajnie to wyglada bo jedna mam standardowa GT a druga od GL mam nadzieje ze na tygodniu zmienie druga bedzie lepiej
czy moze ktos ma taka jak ja ze w Gt mam lampy heh narazie lampe od GL???
nom i wazna sprawa bo spalilem strasznie sprawe
jak kupilem lampy od Gl to niewuedzialem ze ten srodek tez jest inny i mam pecha bo jest mala luka miedzy lampa a tym srodkiem gdzie sie bagaznik otwiera
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
A nie paruje ci po wymianie? Dawałeś starą uszczelkę czy może miałeś jakiś zamiennik? Pytam ponieważ szukam jakiegoś odpowiedniego materiału którym można by zastąpić uszczelkę między lampą a karoserią...
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
co do uszczelki to jest, ale dla pewnosci i wsio zeby bylo okej to pojechalem na latwizne i silikonem zapitolilem dokladnieJacekW pisze:A nie paruje ci po wymianie? Dawałeś starą uszczelkę czy może miałeś jakiś zamiennik? Pytam ponieważ szukam jakiegoś odpowiedniego materiału którym można by zastąpić uszczelkę między lampą a karoserią...
a co do parowania to sam widzisz ze przed chwileczka zmienilem i nigdzie nie wyjezdzalem ani nic, jutro sie okaze ale powinno byc elegancko
w poniedzialek mysle druga zmienic, ale to rozkrecanie mnie dobija ale co sie nie robi dla probaska
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
Mam nadzieję że silikon będzie trzymał dłużej niż u mnie. Lampę wymieniałem latem ale po trzecim deszczu zaczęła parować. Teraz jestem na etapie szukania jakiegoś materiału co by nową uszczelkę można było dociąc... na razie nie mam żadnego pomysłu.
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
przecież lampa jest szczelnie zamknięta, więc co Ci da uszczelka którą się daje między lampe a blache??lampe??JacekW pisze:A nie paruje ci po wymianie? Dawałeś starą uszczelkę czy może miałeś jakiś zamiennik? Pytam ponieważ szukam jakiegoś odpowiedniego materiału którym można by zastąpić uszczelkę między lampą a karoserią...
A po drugie, jak oblecisz je od góry silikonem to pamiętaj że woda nie bedzie miałą gdzie spływać i Ci klapa zgnije
- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
Mówiąc o silikonie i uszczelce nie miałem na myśli klosza (o czym była wcześniej mowa) tylko całą lampę i przestrzeń pomiędzy nią a karoserią. Tam dałem silikon i zabezpieczyłem dodatkowo od góry- mimo tego i tak zaczęły parować. Może właśnie chodzi o odprowadzenie wody... W każdym razie jak tylko zrobi się sucho będzie się trzeba za to zabrać ale przedtem muszę znaleźć jakiś materiał na nową uszczelkę.
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
He he to się zawstydziłem ale to wynikało z mojej niewiedzy! Kumam teraz kumam, nieszczelność pojawia się między kloszem a plastikiem zaraz za nim tu jest diabeł pogrzebany...
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Jakie kupujesz? Takie jak moje czy jak lisia? Jeśli takie jak u mnie, to musisz też kupić środkową maskownicę.OLEY pisze:Mam zamiar zmienić swoje oryginalne, kratkowane lampy GT na lampy bez kratek z rocznika '90 (czerwone kierunki). Powiedzcie mi, z jakimi problemami mogę się borykać? Nie chodzi mi o problemy z czerwonymi kierunkami , a problemy związane z wymianą.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Jak bierzesz komplecik to jedynym problemem mogą być p@#^%ne, nieodkręcające się śrubyOLEY pisze:Oglądałem je jak było już ciemno, ale maskownicę zauważyłem. Oczywiście biorę razem z nią. Problem polega na tym, że mam jeden dzień na ich przełożenie i chciałbym poznać wszystkie, czyhające na mnie "niespodzianki" przy wymianie. No i oczywiście być na nie przygotowany.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>