ZAŁOŻYŁEM DZIŚ KOMPLET SPRĘŻYN H&R

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 32
Rejestracja: 2003-02-11 21:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Złotów

ZAŁOŻYŁEM DZIŚ KOMPLET SPRĘŻYN H&R

Post autor: Jarek »

TAK JAK W TEMACIE ZAŁOŻYŁEM DZIŚ KOMPLECIK NOWIUTKICH SPRĘŻYN H&R ZAJĘŁO MI TO TROSZKĘ CZASU ALE AUTO WYGLĄDA PIĘKNIE I SUPER SIĘ PROWADZI JUTRO WRZUCĘ PARĘ FOTEK POZDRO
JAREK
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Właśnie, Jarek zapodawaj zdjęcia. Jak się sprawdza w "praniu" ta mieszanka felgi + H&R?

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Gość

Post autor: Gość »

sprężyny ok 1000, amory pewnie seria.
do I gen H&R kosztują 1200zł, a LesjoFors 700zł
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

:shock: :shock: :shock: :shock:
Takie drogie????
GG:9377317 white GT1 90'
Gość

Post autor: Gość »

Dorabiane na zamówienie przez polaka, wiesz taka mała manufaktórka, to koszt 150 zł za sztuke i robi ci o tyle obniżone ile chcesz.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Squad a ten Polak da ci atest na to ? Bo ja tez kiedys chcialem sobie zrobic krecone zawiszenie (notabene nie jest to takie trodne ) ale znajomy mi odradzil i stwierdzil ze w razie wypadku i wykrycia takiej samorobki masz jak w banku ze ubezpieczalnia stwierdzi ze sam zawiniles i odmowi wyplaty jakiegokoliwek odszkodowania :( (smutna prawda ale prawda )
Tak wiec radze kupic orginalne sprezyny (nie musza byc to H&R ale na przyklad weitec vogtland KW itp. ) i cieszyc sie z jazdy
Pozdrawiam
ps. nie to zebym mial cos przeciwko polskim firmom sam jak wiecie zrobilem system podtlenku azotu ale nie sprzedaje gotowych instalacji z montazem tylko do samodzielnego skladania bo nie stac mnie na atestacje i homologacje wyrobu jako calosci ( jest to wymagane pomimo ze kazdy z komponetow tego zestawu ma homologacje producenta)
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 32
Rejestracja: 2003-02-11 21:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Złotów

Post autor: Jarek »

wrzuciłem pare fotek do strefy zrzutu Jak Wam się podoba?
Jeździ się jak na razie całkiem fajnie W weekend mam wyjazd do szkoły to dopiero sprawdzę na trasie
miałem już wcześniej autko obniżone (założone klamry) ale teraz to całkiem inaczej się jeździ pozdro
JAREK
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Jarek pisze:
miałem już wcześniej autko obniżone (założone klamry) ale teraz to
:lol: :lol: :lol: :twisted: :evil: :evil:
Obrazek
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

No ładnie to wygląda, ale ja osobiście jeszcze bym sobie obniżył o jakieś 2-3 cm. :twisted: :D :D
GG:9377317 white GT1 90'
Gość

Post autor: Gość »

Quaki pisze:Squad a ten Polak da ci atest na to ? Bo ja tez kiedys chcialem sobie zrobic krecone zawiszenie (notabene nie jest to takie trodne ) ale znajomy mi odradzil i stwierdzil ze w razie wypadku i wykrycia takiej samorobki masz jak w banku ze ubezpieczalnia stwierdzi ze sam zawiniles i odmowi wyplaty jakiegokoliwek odszkodowania :( (smutna prawda ale prawda )
Tak wiec radze kupic orginalne sprezyny (nie musza byc to H&R ale na przyklad weitec vogtland KW itp. ) i cieszyc sie z jazdy
Pozdrawiam
ps. nie to zebym mial cos przeciwko polskim firmom sam jak wiecie zrobilem system podtlenku azotu ale nie sprzedaje gotowych instalacji z montazem tylko do samodzielnego skladania bo nie stac mnie na atestacje i homologacje wyrobu jako calosci ( jest to wymagane pomimo ze kazdy z komponetow tego zestawu ma homologacje producenta)
Nie no wszystko się zgadza, co atest to atest a zawieszenie odpowiada za bezpieczeństwo.
Co do Waiteców to nie polecam, osobiście to LesjoFors, dobra szanowana firma i nie takie drogie jak H&R.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

squad ja ci powiem ze mi sie bardzo podoba twoj podpis (po modach ;) ) a z ta pania bym sie poznal z checia nawet blizej ;)
heheheehehehehehehehehehehe
pozdrawiam

Na przyszłość
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4335
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Ja mam 2.0 i śmigam nim już prawie 5 lat i z "sercem"nie miałem żadnych problemów!Co do reszty to tylko wymiana części normalnie się zużywających-amorki,łączniki i oponki :D
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

strober pisze: tylko wymiana oponek :D
...................................po wyscigach z calibramii :evil: :twisted: :wink: 8)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”