Strona 1 z 1
ZAŁOŻYŁEM DZIŚ KOMPLET SPRĘŻYN H&R
: 2005-03-29 23:22
autor: Jarek
TAK JAK W TEMACIE ZAŁOŻYŁEM DZIŚ KOMPLECIK NOWIUTKICH SPRĘŻYN H&R ZAJĘŁO MI TO TROSZKĘ CZASU ALE AUTO WYGLĄDA PIĘKNIE I SUPER SIĘ PROWADZI JUTRO WRZUCĘ PARĘ FOTEK POZDRO
: 2005-03-29 23:48
autor: RX
Witam,
Właśnie, Jarek zapodawaj zdjęcia. Jak się sprawdza w "praniu" ta mieszanka felgi + H&R?
Pzdr.
: 2005-03-30 11:15
autor: Gość
sprężyny ok 1000, amory pewnie seria.
do I gen H&R kosztują 1200zł, a LesjoFors 700zł
: 2005-03-30 15:36
autor: Marcos
: 2005-03-30 16:55
autor: Gość
Dorabiane na zamówienie przez polaka, wiesz taka mała manufaktórka, to koszt 150 zł za sztuke i robi ci o tyle obniżone ile chcesz.
: 2005-03-30 17:21
autor: Quaki
Squad a ten Polak da ci atest na to ? Bo ja tez kiedys chcialem sobie zrobic krecone zawiszenie (notabene nie jest to takie trodne ) ale znajomy mi odradzil i stwierdzil ze w razie wypadku i wykrycia takiej samorobki masz jak w banku ze ubezpieczalnia stwierdzi ze sam zawiniles i odmowi wyplaty jakiegokoliwek odszkodowania

(smutna prawda ale prawda )
Tak wiec radze kupic orginalne sprezyny (nie musza byc to H&R ale na przyklad weitec vogtland KW itp. ) i cieszyc sie z jazdy
Pozdrawiam
ps. nie to zebym mial cos przeciwko polskim firmom sam jak wiecie zrobilem system podtlenku azotu ale nie sprzedaje gotowych instalacji z montazem tylko do samodzielnego skladania bo nie stac mnie na atestacje i homologacje wyrobu jako calosci ( jest to wymagane pomimo ze kazdy z komponetow tego zestawu ma homologacje producenta)
: 2005-03-30 19:42
autor: Jarek
wrzuciłem pare fotek do strefy zrzutu Jak Wam się podoba?
Jeździ się jak na razie całkiem fajnie W weekend mam wyjazd do szkoły to dopiero sprawdzę na trasie
miałem już wcześniej autko obniżone (założone klamry) ale teraz to całkiem inaczej się jeździ pozdro
: 2005-03-30 20:36
autor: Pelot
: 2005-03-30 20:41
autor: Marcos
: 2005-03-30 23:33
autor: Gość
Quaki pisze:Squad a ten Polak da ci atest na to ? Bo ja tez kiedys chcialem sobie zrobic krecone zawiszenie (notabene nie jest to takie trodne ) ale znajomy mi odradzil i stwierdzil ze w razie wypadku i wykrycia takiej samorobki masz jak w banku ze ubezpieczalnia stwierdzi ze sam zawiniles i odmowi wyplaty jakiegokoliwek odszkodowania

(smutna prawda ale prawda )
Tak wiec radze kupic orginalne sprezyny (nie musza byc to H&R ale na przyklad weitec vogtland KW itp. ) i cieszyc sie z jazdy
Pozdrawiam
ps. nie to zebym mial cos przeciwko polskim firmom sam jak wiecie zrobilem system podtlenku azotu ale nie sprzedaje gotowych instalacji z montazem tylko do samodzielnego skladania bo nie stac mnie na atestacje i homologacje wyrobu jako calosci ( jest to wymagane pomimo ze kazdy z komponetow tego zestawu ma homologacje producenta)
Nie no wszystko się zgadza, co atest to atest a zawieszenie odpowiada za bezpieczeństwo.
Co do Waiteców to nie polecam, osobiście to LesjoFors, dobra szanowana firma i nie takie drogie jak H&R.
: 2005-03-31 01:08
autor: Quaki
squad ja ci powiem ze mi sie bardzo podoba twoj podpis (po modach

) a z ta pania bym sie poznal z checia nawet blizej

heheheehehehehehehehehehehe
pozdrawiam
Na przyszłość
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4335
: 2005-04-17 23:04
autor: strober
Ja mam 2.0 i śmigam nim już prawie 5 lat i z "sercem"nie miałem żadnych problemów!Co do reszty to tylko wymiana części normalnie się zużywających-amorki,łączniki i oponki

: 2005-04-18 06:58
autor: Pelot