Strona 1 z 1

ZAŁOŻYŁEM DZIŚ KOMPLET SPRĘŻYN H&R

: 2005-03-29 23:22
autor: Jarek
TAK JAK W TEMACIE ZAŁOŻYŁEM DZIŚ KOMPLECIK NOWIUTKICH SPRĘŻYN H&R ZAJĘŁO MI TO TROSZKĘ CZASU ALE AUTO WYGLĄDA PIĘKNIE I SUPER SIĘ PROWADZI JUTRO WRZUCĘ PARĘ FOTEK POZDRO

: 2005-03-29 23:48
autor: RX
Witam,

Właśnie, Jarek zapodawaj zdjęcia. Jak się sprawdza w "praniu" ta mieszanka felgi + H&R?

Pzdr.

: 2005-03-30 11:15
autor: Gość
sprężyny ok 1000, amory pewnie seria.
do I gen H&R kosztują 1200zł, a LesjoFors 700zł

: 2005-03-30 15:36
autor: Marcos
:shock: :shock: :shock: :shock:
Takie drogie????

: 2005-03-30 16:55
autor: Gość
Dorabiane na zamówienie przez polaka, wiesz taka mała manufaktórka, to koszt 150 zł za sztuke i robi ci o tyle obniżone ile chcesz.

: 2005-03-30 17:21
autor: Quaki
Squad a ten Polak da ci atest na to ? Bo ja tez kiedys chcialem sobie zrobic krecone zawiszenie (notabene nie jest to takie trodne ) ale znajomy mi odradzil i stwierdzil ze w razie wypadku i wykrycia takiej samorobki masz jak w banku ze ubezpieczalnia stwierdzi ze sam zawiniles i odmowi wyplaty jakiegokoliwek odszkodowania :( (smutna prawda ale prawda )
Tak wiec radze kupic orginalne sprezyny (nie musza byc to H&R ale na przyklad weitec vogtland KW itp. ) i cieszyc sie z jazdy
Pozdrawiam
ps. nie to zebym mial cos przeciwko polskim firmom sam jak wiecie zrobilem system podtlenku azotu ale nie sprzedaje gotowych instalacji z montazem tylko do samodzielnego skladania bo nie stac mnie na atestacje i homologacje wyrobu jako calosci ( jest to wymagane pomimo ze kazdy z komponetow tego zestawu ma homologacje producenta)

: 2005-03-30 19:42
autor: Jarek
wrzuciłem pare fotek do strefy zrzutu Jak Wam się podoba?
Jeździ się jak na razie całkiem fajnie W weekend mam wyjazd do szkoły to dopiero sprawdzę na trasie
miałem już wcześniej autko obniżone (założone klamry) ale teraz to całkiem inaczej się jeździ pozdro

: 2005-03-30 20:36
autor: Pelot
Jarek pisze:
miałem już wcześniej autko obniżone (założone klamry) ale teraz to
:lol: :lol: :lol: :twisted: :evil: :evil:

: 2005-03-30 20:41
autor: Marcos
No ładnie to wygląda, ale ja osobiście jeszcze bym sobie obniżył o jakieś 2-3 cm. :twisted: :D :D

: 2005-03-30 23:33
autor: Gość
Quaki pisze:Squad a ten Polak da ci atest na to ? Bo ja tez kiedys chcialem sobie zrobic krecone zawiszenie (notabene nie jest to takie trodne ) ale znajomy mi odradzil i stwierdzil ze w razie wypadku i wykrycia takiej samorobki masz jak w banku ze ubezpieczalnia stwierdzi ze sam zawiniles i odmowi wyplaty jakiegokoliwek odszkodowania :( (smutna prawda ale prawda )
Tak wiec radze kupic orginalne sprezyny (nie musza byc to H&R ale na przyklad weitec vogtland KW itp. ) i cieszyc sie z jazdy
Pozdrawiam
ps. nie to zebym mial cos przeciwko polskim firmom sam jak wiecie zrobilem system podtlenku azotu ale nie sprzedaje gotowych instalacji z montazem tylko do samodzielnego skladania bo nie stac mnie na atestacje i homologacje wyrobu jako calosci ( jest to wymagane pomimo ze kazdy z komponetow tego zestawu ma homologacje producenta)
Nie no wszystko się zgadza, co atest to atest a zawieszenie odpowiada za bezpieczeństwo.
Co do Waiteców to nie polecam, osobiście to LesjoFors, dobra szanowana firma i nie takie drogie jak H&R.

: 2005-03-31 01:08
autor: Quaki
squad ja ci powiem ze mi sie bardzo podoba twoj podpis (po modach ;) ) a z ta pania bym sie poznal z checia nawet blizej ;)
heheheehehehehehehehehehehe
pozdrawiam

Na przyszłość
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4335

: 2005-04-17 23:04
autor: strober
Ja mam 2.0 i śmigam nim już prawie 5 lat i z "sercem"nie miałem żadnych problemów!Co do reszty to tylko wymiana części normalnie się zużywających-amorki,łączniki i oponki :D

: 2005-04-18 06:58
autor: Pelot
strober pisze: tylko wymiana oponek :D
...................................po wyscigach z calibramii :evil: :twisted: :wink: 8)