Strona 1 z 1

Ford Probe 3,2l SHO TwinTurbo

: 2005-04-28 16:17
autor: Gość
Coś dla smaku i dla oka Ford Probe z silnikiem V6 3,2 SHO produkcji yamahy, robiony dla potrzeby forda. Do tego dołożone TwinTurbo

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

MAteriały z tąd:
http://www.harborside.com/~lhumbert/probepg.html

Dodam że samochód w serii ma 200 koni znaczy się silniczek. Taurus z tym silnikiem ma seryjnie 6,8 do setki, a wiadomo że jest cięższy od proba ciekawe jak to się sprawuje u nas.

: 2005-04-28 17:39
autor: Quaki
jesli bedzie w osce to ja mu nie wroze duzo lepszych czasow do 100 poprostu naped na przod w pewnym momecie jest malo efektywny :( i mozna duzo stracic ale taki potwor mogby niezle namieszac na 400m
Pozdrawiam

: 2005-04-28 17:42
autor: Pelot
Piękna maszynka,ciekaw jestem jak to lata :shock:

: 2005-04-28 21:49
autor: wingerman
Wiedzialem ze jeszcze w tym tygodniu pojawi sie ten temat :twisted:
Prawda Kamil ;)

tutaj taki rysuneczek "techniczny" twin turbo.
Bardzo sprytne i w miare proste rozwiazanie :D
Obrazek

: 2005-04-29 00:42
autor: Witek.w-wa
schemacik jak w moim przyszłym autku :oops:

: 2005-04-29 03:14
autor: Gość
Schemacik różowo bardzo wygląda, a w rzeczywistości tak nie jest. Weź upchnij to wszystko, te metry dodatkowego orurowania, do tego strasznie pospolicie to jest rozwiązane, bo są dwie turbiny, to powinny być dwa stożki, ale by był dźwięk.

: 2005-04-29 11:19
autor: Voodoo
Witek, bo to jest schemat twina z twojego nowego auta. :D

A dodatkowo trzeba zwrócić uwagę, że to jest schemat z silnika V i turbiny są zamontowane po jednej na każdy z kolektorów.

: 2005-04-29 11:26
autor: Gość
voodoo-doll pisze: A dodatkowo trzeba zwrócić uwagę, że to jest schemat z silnika V i turbiny są zamontowane po jednej na każdy z kolektorów.
No to żeś nam tu teraz wiedzą błysną :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted:

: 2005-04-29 11:30
autor: Voodoo
No dobra, niech wam będzie, wybaczycie mi :twisted: :P :D :oops: :wink: :lol:

: 2005-05-05 23:18
autor: asdero
Sqad pisze:Schemacik różowo bardzo wygląda, a w rzeczywistości tak nie jest. Weź upchnij to wszystko, te metry dodatkowego orurowania, do tego strasznie pospolicie to jest rozwiązane, bo są dwie turbiny, to powinny być dwa stożki, ale by był dźwięk.
A po co ci dwa stożki ? Stosuje się jeden, bo konieczne by było upchnięcie dwóch przepływomierzy itd., a na to już miejsca nie ma. To jest rozwiązanie dokładnie z mojego bolida i zapewniam, że nie jest pospolite :lol:

: 2005-05-05 23:51
autor: Bogdan9999
hehe niezłe może jak bym miał taki silniczek w swoim to nie marzył bym o Mitsubishi 3000 GT ale i proben daje nieźle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D

A z takim silniczkiem w probku to latać można by było jeszcze twin turbo !!!!!!!!!!!!!! Śmierć w oczach !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

: 2005-05-06 00:25
autor: Gość
asdero pisze:A po co ci dwa stożki ? Stosuje się jeden, bo konieczne by było upchnięcie dwóch przepływomierzy itd., a na to już miejsca nie ma. To jest rozwiązanie dokładnie z mojego bolida i zapewniam, że nie jest pospolite :lol:
Dwa stożki są na bajerze, a lubie mieć ładnie pod maską.
Poza tym coś by się znalazło co nie ma przepływomierza.

: 2005-05-06 00:30
autor: asdero
Sqad pisze: Poza tym coś by się znalazło co nie ma przepływomierza.
Syrena 104 ? :)