Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: problem z odcięciem zapłonu :(
mvr pisze: Jak jechałem to zdmuchneło mi węża gumowego co jest nałożony na intercooler , ale nałożyłem go i przykreciłem mocno i trzyma się.
u mnie wlasnie to bylo przyczyna odcinania , sprawdz czy w innych miejscach dolot jest szczelny
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z .... - JEsttttttttttt
e46 z .... - JEsttttttttttt
- mvr
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-03-23 16:17
- Samochód: Probe 92r. 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=10984
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- mvr
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-03-23 16:17
- Samochód: Probe 92r. 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=10984
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- mvr
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-03-23 16:17
- Samochód: Probe 92r. 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=10984
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
A czy nie można było zadać pytania np. tu:
Odcięcie zapłonu
zamiast klonować tematy?
Odcięcie zapłonu
zamiast klonować tematy?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
OLEYu święta są, troche litości
Co do pompowania turbiny to własnie powinno być tak jak piszesz, nie zawsze pompuje od 2,5 tys, przy większym obciążeniu ładuje też na niższych obrotach
Co do pompowania turbiny to własnie powinno być tak jak piszesz, nie zawsze pompuje od 2,5 tys, przy większym obciążeniu ładuje też na niższych obrotach
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- mvr
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-03-23 16:17
- Samochód: Probe 92r. 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=10984
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Dolot załatany w prosty ale skuteczny sposób
Zwężka wyjęta i wsadzona seria
I teraz pojawił mi się taki problem
Mianowicie : Jadąc sobie przykładowo na 3 biegu jak wcisne pedał gazu jednostajnie w podłogę to po naładowaniu 8 PSI właczą się odcięcie ....
a gdy pedał gazu wcisne tak do połowy naładuje się 6 PSI przejade tak chwile z pedałem wciśnietym z taką samą siła i wtedy mu depne w podłoge to wszystko jest wpożądku , ładuje wtedy do 8-10 i nie odcina.
Gdzie szukać problemu?
Ostatnio otwarłem maske w nocy i po dodaniu gazu wydobywał się dymek tak jakby z pod 2 świeczki i czasami słychać było tak jakby się zwierały jakieś kabelki w okolocach przepustnicy, taki dźwięk iskrzenia.
Pozdrawiam
Zwężka wyjęta i wsadzona seria
I teraz pojawił mi się taki problem
Mianowicie : Jadąc sobie przykładowo na 3 biegu jak wcisne pedał gazu jednostajnie w podłogę to po naładowaniu 8 PSI właczą się odcięcie ....
a gdy pedał gazu wcisne tak do połowy naładuje się 6 PSI przejade tak chwile z pedałem wciśnietym z taką samą siła i wtedy mu depne w podłoge to wszystko jest wpożądku , ładuje wtedy do 8-10 i nie odcina.
Gdzie szukać problemu?
Ostatnio otwarłem maske w nocy i po dodaniu gazu wydobywał się dymek tak jakby z pod 2 świeczki i czasami słychać było tak jakby się zwierały jakieś kabelki w okolocach przepustnicy, taki dźwięk iskrzenia.
Pozdrawiam
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
ale zianie hehe ja ci mowie wez sie do mnie odezwij zatankuj podjedz do mnie do domu, zapakujemy autko do garazu, sprawdzimy wszystko, to sie okarze, ja juz tam wszystko przestudiowałem.
zapraszam
zapraszam
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- mvr
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-03-23 16:17
- Samochód: Probe 92r. 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=10984
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
nie koleczka tylko przestaw o np 2-3 ząbki na zębatce, musisz pokombinować, tylko zaznacz sobie miejsce w którym przeplywka byla oryginalnie bo czasem możesz po takich eksperymentach ogloszenie w gieldzie dawać ( przeplywke)
p,.
p,.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
jak otworzysz pokrywke,to znajdziesz tam koleczko zebate,zblokowane cieniutka blaszka.jak sie dobrze przyjrzysz to przy ktorym zabku znaczylem delikatnie oryginalne polozenie.sprobuj podciagac o jeden zabek naciag sprezyny i bryknij na przejazdzke testowa.tylko pamietaj ile przekreciles.jezeli podciaganie spowoduje gorsze efekty to wroc do stanu pierwotnego,i sprobuj popuszczac naciag o zabek.
oczywiscie jesli masz mozliwosc,sprobuj podmienic na chwile przeplywke
david nie sadze aby w ten sposob cos uleglo uszkodzeniu (mam na mysli rozsadne grzebanie),chyba ze kogos sila rozpiera i uszkodzi mechanicznie ktorys element.
oczywiscie jesli masz mozliwosc,sprobuj podmienic na chwile przeplywke
david nie sadze aby w ten sposob cos uleglo uszkodzeniu (mam na mysli rozsadne grzebanie),chyba ze kogos sila rozpiera i uszkodzi mechanicznie ktorys element.
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Jesteś na forum dłużej niż ja ale uwierz mi też sporo wiem o probku,. i wiem też że probek sam sobie potrafi do jakiegoś stopnia przepływke, wyregulować,(dostosować , dopasowac skorygowac jak wolisz) wątpię w to aby bez zaznaczenia, przekręcił przykładowo 5 ząbków , bo powrotnie nie jest juz tak prosto wystarczy że coś mu sie wyślizgnie i po ptokach tak to mówią.
co by gadać to jednak jest na sprężynce , łatwo można coś poknocić więc nie zaszkodzi czymś ostrym zarysować lekko zębatkę(koleczko) aby potem spokojnie bez zbędnego palenia i gaszenia probka wrócić do serii.
co nie zaszkodzi to wzmocni
co by gadać to jednak jest na sprężynce , łatwo można coś poknocić więc nie zaszkodzi czymś ostrym zarysować lekko zębatkę(koleczko) aby potem spokojnie bez zbędnego palenia i gaszenia probka wrócić do serii.
co nie zaszkodzi to wzmocni
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
no właśnie też się kiedyś zastanawiałem , bo tak patrząc z drugiej strony to jednak cos musiało wpłynąć na to że musimy przestawiać fabryczne ustawienia przepływki .
tylko co ???
tylko co ???
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
ja poprostu zdjelem pokrywke,w celu wyczyszczenia i ogledzin stykow.
w moim przypadku przestawienie w jedna,badz druga strone naciagu sprezyny,skutkowalo szybszym odcieciem (np przy 4psi),natomiast nie przecze ze z biegiem lat,sprezyna moze sie wyciagnac.
w moim przypadku przestawienie w jedna,badz druga strone naciagu sprezyny,skutkowalo szybszym odcieciem (np przy 4psi),natomiast nie przecze ze z biegiem lat,sprezyna moze sie wyciagnac.
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...