Strona 1 z 2
					
				skrzynia biegów ,i nitro
				: 2005-05-12 17:31
				autor: arturo
				witam serdecznie,wszystkich klubowiczów.mam małe pytanie,czy skrzynia biegów od 2,2 turbo różni się od 2,2 bez turbiny.chodzi mi oto, czy będzie pasować,i czy biegi będą dłuższe. a tak na marginesie, od roku mam białego anioła 2,2 usa 91r.zapisałem się do klubu niedawno,jak coś napisałem nie tak to sory. jeszcze raz pozdrawiam,arturo nowy dwór mazowiecki
			 
			
					
				
				: 2005-05-12 17:42
				autor: Alexs
				Po pierwsze primo witam i zapraszam do 
tego tematu aby się przywitać.
A co do sprawy skrzyni to biegi od 2.2 bez turbo są krótsze niż w GT, natomiast sama skrzynia będzie pasować jak ulał.
 
			 
			
					
				
				: 2005-05-12 17:43
				autor: klimek
				Witam nowego klubowicza.
Zaraz cie ktoś pewnie zje..e że nie używasz opcji szukaj  
 
A pytanie bardzo ciekawe ale odpowiedzi różne ja też chętnie dowiem się jak to jest bo jedni mówią że skrzynia z GT do GL pasuje a drudzy że nie. 
Czy ktoś potrafi powiedzieć jasno tak czy nie  
  
  
 
			 
			
					
				
				: 2005-05-12 17:52
				autor: arturo
				jeśli bym założył skrzynię od GT do zwykłego 2,2, to osiągi , by się poprawiły,
			 
			
					
				
				: 2005-05-12 17:53
				autor: klimek
				arturo pisze:jeśli bym założył skrzynię od GT do zwykłego 2,2, to osiągi , by się poprawiły,
To wiem ale czy skrzynia napewno będzie pasowała  
  
  
 
			 
			
					
				
				: 2005-05-12 18:38
				autor: Gość
				A więc tak:
Skrzynia od GT pasuje do GL i na odwrót. Skrzynia z GL'a ma krótsze przełożenia więc w GT będzie na tej skrzyni miało lepsze przyśpieszenie, ale lepszą gorsza prędkość maksymalną, w przypadku założenia skrzyni od GT do GL przyśpieszenie spadnie, gdyż są krótsze przełożenia, ale polepszy się prędkość maksymalana.
			 
			
					
				
				: 2005-05-12 21:30
				autor: arturo
				poruszyłem ten temat, ponieważ przystawiam się do założenia podtlenku azotu. więc jeżeli skrzynia o GT ma dłuższe biegi, to po założeniu podtlenku powinno poprawić się przyspieszenie, i prędkość max. obawiam się, że na oryginalnej skrzyni silnik może się zbyt szybko wkręcać się w obroty. ale to tylko moje gdybanie.
			 
			
					
				
				: 2005-05-12 22:32
				autor: Sh(.)(.)ters
				arturo pisze:...po założeniu podtlenku powinno poprawić się przyspieszenie, i prędkość max...
Faktycznie powinno 

 .
 
			 
			
					
				
				: 2005-05-13 00:42
				autor: klimek
				Sqad pisze:A więc tak:
w przypadku założenia skrzyni od GT do GL przyśpieszenie spadnie, gdyż są krótsze przełożenia, ale polepszy się prędkość maksymalana.
że prędkość maksymalna się polepszy to byłem pewien 

 ale z tym że przyśpieszenie się pogorszy nie liczyłem się  
  
 
A nie wiesz może jak bardzo się pogorszy  

  Czy będzie to odczuwalne  
 
Zawsze potem można turbinke wsadzić 

 
			 
			
					
				
				: 2005-05-13 10:55
				autor: biker
				Obawiam się że turbinki do GL to nie wsadzisz. Bo koszty będą większe niż wartość samochodu.
			 
			
					
				
				: 2005-05-13 10:57
				autor: biker
				A przy okazii od jakiej fury wziołeś nakładkę pod zderzak klimek ???
			 
			
					
				
				: 2005-05-13 11:08
				autor: Marcos
				
			 
			
					
				
				: 2005-05-13 11:09
				autor: Gość
				klimek pisze:
że prędkość maksymalna się polepszy to byłem pewien 

 ale z tym że przyśpieszenie się pogorszy nie liczyłem się  
  
 
 
Niestety nie wiem, ale na pewno odczuwalnie
biker pisze:A przy okazii od jakiej fury wziołeś nakładkę pod zderzak klimek ???
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4763
temat niżej w tym dziale, ech
 
			 
			
					
				
				: 2005-05-13 21:34
				autor: klimek
				biker pisze:Obawiam się że turbinki do GL to nie wsadzisz. 
Czemu nie ????
 
			 
			
					
				
				: 2005-05-13 22:07
				autor: Gość
				Komputer (ECU)
Przeguby (półosie)
Głowica + uszczelka
Kolektor wydechowy
Przepustnica
Dolot + intercooler
Pompa paliwa, bo jest inna w GT
Zawór ciśnienia paliwa
To są rzeczy które mi przychodza na myśl teraz.
Pytanie jak długo wytrzyma skrzynia od GL'a ect.
			 
			
					
				
				: 2005-05-14 18:48
				autor: Drzymek
				Ciężko byłoby to zrobić... Za dużo roboty a poza tym części od GL`a 
mogłyby nie wytrzymać...
Auto można bezpiecznie podkręcać bez większych przeróbek w granicach 20-30% jego fabrycznej mocy. A poźniej tak jak napisał Sqad: przeguby, skrzynia, sprzęgło, hamulce i wiele innych...
			 
			
					
				
				: 2005-05-15 00:49
				autor: biker
				j.w.
Pozdro
			 
			
					
				
				: 2005-05-16 19:46
				autor: Bogdan9999
				szukałem tematu z tym związanego ale nie znalazłem i do tego nie działa wyszukiwarka pyta się tu gdzie jest wlew oleju do skrzyni w I i gdzie można sprawdzić stan oleju ???
			 
			
					
				
				: 2005-05-17 01:26
				autor: klimek
				Sqad pisze:Komputer (ECU)
Przeguby (półosie)
Głowica + uszczelka
Kolektor wydechowy
Przepustnica
Dolot + intercooler
Pompa paliwa, bo jest inna w GT
Zawór ciśnienia paliwa
To są rzeczy które mi przychodza na myśl teraz.
Pytanie jak długo wytrzyma skrzynia od GL'a ect.
A tak chciałem se zrobić GT  
 
Ale może sie kiedyś jakieś powypadkowe trafi za grosze  

  z tymi gadżetami
 
			 
			
					
				
				: 2005-05-17 10:47
				autor: Sh(.)(.)ters
				bogdan9999 pisze:gdzie jest wlew oleju do skrzyni w I i gdzie można sprawdzić stan oleju ???
Miernik poziomu oleju jest przy lince prędkościomierza. Tam również jest wlew do uzupełniania. Nie obejdzie się bez wizyty pod autem.
 
			 
			
					
				
				: 2005-05-17 10:51
				autor: arturo
				co do ilości oleju , to mieści się 3,7l. patrz performanceprobe.pl . pozdrawiam arturo
			 
			
					
				
				: 2005-05-17 18:06
				autor: Pelot
				Sh(.)(.)ters pisze:bogdan9999 pisze:gdzie jest wlew oleju do skrzyni w I i gdzie można sprawdzić stan oleju ???
Miernik poziomu oleju jest przy lince prędkościomierza. Tam również jest wlew do uzupełniania. Nie obejdzie się bez wizyty pod autem.
 
A tu Cie zadziwię ja już doszedłem do wprawy i od góry wlewałem u siebie olej,tylko trzeba uważać żeby nie spsuć tego slimaka,lubi sobie pęknąć ale na to też już mam patent bo mi właśnie pękł.
Pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: 2005-05-17 20:20
				autor: Bogdan9999
				To aby sprawdzić stan oleju to trzeba odkręcić ślimak od prędkościomierza tak ??? Bo już się pogubiłem a obok żadnego wlewy nie widziałem !!!!
			 
			
					
				
				: 2005-05-17 20:24
				autor: Pelot
				tak trzeba wyjąć ślimak i będziesz już widział po uprzednim zaświeceniu latarka
			 
			
					
				
				: 2005-05-17 20:46
				autor: Bogdan9999
				ok wielkie dzięki pelot a jaki olej zalałeś chodzi mi o symbol i firmę ???