Strona 1 z 2

skrzynia biegów ,i nitro

: 2005-05-12 17:31
autor: arturo
witam serdecznie,wszystkich klubowiczów.mam małe pytanie,czy skrzynia biegów od 2,2 turbo różni się od 2,2 bez turbiny.chodzi mi oto, czy będzie pasować,i czy biegi będą dłuższe. a tak na marginesie, od roku mam białego anioła 2,2 usa 91r.zapisałem się do klubu niedawno,jak coś napisałem nie tak to sory. jeszcze raz pozdrawiam,arturo nowy dwór mazowiecki

: 2005-05-12 17:42
autor: Alexs
Po pierwsze primo witam i zapraszam do tego tematu aby się przywitać.

A co do sprawy skrzyni to biegi od 2.2 bez turbo są krótsze niż w GT, natomiast sama skrzynia będzie pasować jak ulał.

: 2005-05-12 17:43
autor: klimek
Witam nowego klubowicza.
Zaraz cie ktoś pewnie zje..e że nie używasz opcji szukaj :wink:

A pytanie bardzo ciekawe ale odpowiedzi różne ja też chętnie dowiem się jak to jest bo jedni mówią że skrzynia z GT do GL pasuje a drudzy że nie.

Czy ktoś potrafi powiedzieć jasno tak czy nie :?: :?: :?:

: 2005-05-12 17:52
autor: arturo
jeśli bym założył skrzynię od GT do zwykłego 2,2, to osiągi , by się poprawiły,

: 2005-05-12 17:53
autor: klimek
arturo pisze:jeśli bym założył skrzynię od GT do zwykłego 2,2, to osiągi , by się poprawiły,
To wiem ale czy skrzynia napewno będzie pasowała :?: :?: :?:

: 2005-05-12 18:38
autor: Gość
A więc tak:
Skrzynia od GT pasuje do GL i na odwrót. Skrzynia z GL'a ma krótsze przełożenia więc w GT będzie na tej skrzyni miało lepsze przyśpieszenie, ale lepszą gorsza prędkość maksymalną, w przypadku założenia skrzyni od GT do GL przyśpieszenie spadnie, gdyż są krótsze przełożenia, ale polepszy się prędkość maksymalana.

: 2005-05-12 21:30
autor: arturo
poruszyłem ten temat, ponieważ przystawiam się do założenia podtlenku azotu. więc jeżeli skrzynia o GT ma dłuższe biegi, to po założeniu podtlenku powinno poprawić się przyspieszenie, i prędkość max. obawiam się, że na oryginalnej skrzyni silnik może się zbyt szybko wkręcać się w obroty. ale to tylko moje gdybanie.

: 2005-05-12 22:32
autor: Sh(.)(.)ters
arturo pisze:...po założeniu podtlenku powinno poprawić się przyspieszenie, i prędkość max...
Faktycznie powinno 8) .

: 2005-05-13 00:42
autor: klimek
Sqad pisze:A więc tak:
w przypadku założenia skrzyni od GT do GL przyśpieszenie spadnie, gdyż są krótsze przełożenia, ale polepszy się prędkość maksymalana.
że prędkość maksymalna się polepszy to byłem pewien :twisted: ale z tym że przyśpieszenie się pogorszy nie liczyłem się :( :(

A nie wiesz może jak bardzo się pogorszy :?: Czy będzie to odczuwalne :?:

Zawsze potem można turbinke wsadzić :twisted:

: 2005-05-13 10:55
autor: biker
Obawiam się że turbinki do GL to nie wsadzisz. Bo koszty będą większe niż wartość samochodu.

: 2005-05-13 10:57
autor: biker
A przy okazii od jakiej fury wziołeś nakładkę pod zderzak klimek ???

: 2005-05-13 11:08
autor: Marcos

: 2005-05-13 11:09
autor: Gość
klimek pisze: że prędkość maksymalna się polepszy to byłem pewien :twisted: ale z tym że przyśpieszenie się pogorszy nie liczyłem się :( :(
Niestety nie wiem, ale na pewno odczuwalnie
biker pisze:A przy okazii od jakiej fury wziołeś nakładkę pod zderzak klimek ???
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4763

temat niżej w tym dziale, ech

: 2005-05-13 21:34
autor: klimek
biker pisze:Obawiam się że turbinki do GL to nie wsadzisz.
Czemu nie ????

: 2005-05-13 22:07
autor: Gość
Komputer (ECU)
Przeguby (półosie)
Głowica + uszczelka
Kolektor wydechowy
Przepustnica
Dolot + intercooler
Pompa paliwa, bo jest inna w GT
Zawór ciśnienia paliwa

To są rzeczy które mi przychodza na myśl teraz.
Pytanie jak długo wytrzyma skrzynia od GL'a ect.

: 2005-05-14 18:48
autor: Drzymek
Ciężko byłoby to zrobić... Za dużo roboty a poza tym części od GL`a
mogłyby nie wytrzymać...

Auto można bezpiecznie podkręcać bez większych przeróbek w granicach 20-30% jego fabrycznej mocy. A poźniej tak jak napisał Sqad: przeguby, skrzynia, sprzęgło, hamulce i wiele innych...

: 2005-05-15 00:49
autor: biker
j.w.

Pozdro

: 2005-05-16 19:46
autor: Bogdan9999
szukałem tematu z tym związanego ale nie znalazłem i do tego nie działa wyszukiwarka pyta się tu gdzie jest wlew oleju do skrzyni w I i gdzie można sprawdzić stan oleju ???

: 2005-05-17 01:26
autor: klimek
Sqad pisze:Komputer (ECU)
Przeguby (półosie)
Głowica + uszczelka
Kolektor wydechowy
Przepustnica
Dolot + intercooler
Pompa paliwa, bo jest inna w GT
Zawór ciśnienia paliwa

To są rzeczy które mi przychodza na myśl teraz.
Pytanie jak długo wytrzyma skrzynia od GL'a ect.

A tak chciałem se zrobić GT :1111_placz:

Ale może sie kiedyś jakieś powypadkowe trafi za grosze :twisted: z tymi gadżetami

: 2005-05-17 10:47
autor: Sh(.)(.)ters
bogdan9999 pisze:gdzie jest wlew oleju do skrzyni w I i gdzie można sprawdzić stan oleju ???
Miernik poziomu oleju jest przy lince prędkościomierza. Tam również jest wlew do uzupełniania. Nie obejdzie się bez wizyty pod autem.

: 2005-05-17 10:51
autor: arturo
co do ilości oleju , to mieści się 3,7l. patrz performanceprobe.pl . pozdrawiam arturo

: 2005-05-17 18:06
autor: Pelot
Sh(.)(.)ters pisze:
bogdan9999 pisze:gdzie jest wlew oleju do skrzyni w I i gdzie można sprawdzić stan oleju ???
Miernik poziomu oleju jest przy lince prędkościomierza. Tam również jest wlew do uzupełniania. Nie obejdzie się bez wizyty pod autem.
A tu Cie zadziwię ja już doszedłem do wprawy i od góry wlewałem u siebie olej,tylko trzeba uważać żeby nie spsuć tego slimaka,lubi sobie pęknąć ale na to też już mam patent bo mi właśnie pękł.
Pozdrawiam

: 2005-05-17 20:20
autor: Bogdan9999
To aby sprawdzić stan oleju to trzeba odkręcić ślimak od prędkościomierza tak ??? Bo już się pogubiłem a obok żadnego wlewy nie widziałem !!!!

: 2005-05-17 20:24
autor: Pelot
tak trzeba wyjąć ślimak i będziesz już widział po uprzednim zaświeceniu latarka

: 2005-05-17 20:46
autor: Bogdan9999
ok wielkie dzięki pelot a jaki olej zalałeś chodzi mi o symbol i firmę ???