Strona 1 z 1
					
				długo stał czy to szkodzi silnikowi?
				: 2005-05-21 15:47
				autor: sobol81
				Witam, mam okazje kupic tanio Probka takiego samego jak mam teraz tylko ma klime i mały przebieg co jest dla mnie ważne.
Tylko jest jedna wątpliwosc stał on dwa lata nie jeżdzony w niemczech bo nie potrafili go naprawic, kupił go znajomy, wymienił aparat zapłonowy i jeszcze coś w elektryce i znowu jeżdzi. Czy taki postój szkodzi silnikowi?
			 
			
					
				
				: 2005-05-21 21:57
				autor: sobol81
				Dodam jeszcze ze jest biały, ma ktoś białego II 2,5 jak sie prezentuje?
			 
			
					
				
				: 2005-05-21 22:04
				autor: nikosnikos
				Co do postuju to chyba ciezko powiedziec - nie powinno nic sie stac - ja np pare lat temu uruchomilem z kolesiem motor po moim ojcu ktory stal sobie przez ponad 20 lat - odpalil prawie ze od kopa (no tak za 5-6 razem) i chodzil idealnie 
 
Co do koloru bialego - widzialem kilka dwojeczek bialych - wygladaja ladnie, ale moim zdaniem w innych barwach wygladaja lepiej 

 Ale ogolnie jest ok - mam biala vectre - moze dlatego mowie, ze jest dobrze 

 
			 
			
					
				
				: 2005-05-21 22:16
				autor: sobol81
				Dzieki za podpowiedz bo cena jest naprawde atrakcyjna, ciekawe czy długo bede sprzedawał obecnego probaska, masz w tym doswiadczenie  

 
			 
			
					
				
				: 2005-05-21 22:18
				autor: nikosnikos
				Jak bedziesz podchodzil do sprawy jak ja to baaaaardzo dlugo 

 
			 
			
					
				
				: 2005-05-22 12:21
				autor: lajman
				sobol81 pisze:Dodam jeszcze ze jest biały, ma ktoś białego II 2,5 jak sie prezentuje?
najlepiej na swiecie  

 
			 
			
					
				
				: 2005-05-22 23:24
				autor: MiH
				Nie powinno się nic stać, jednak sprawdź go dobrze. Możesz liczyć się ze sparciałymi gumami, z puszczającymi uszczelkami itp. Poza tym - jak cena atrakcyjna, to bierz. 
Sprawdź czy w wodzie nie ma oleju i czy w oleju nie ma wody. Czy na świceach jest nagar. Sprawdź spaliny i poproś o interpretację. Pojedź nim w 20-30 km trasę i z powrotem, Zagrzej go porządnie. Jeśli wsio będzie ok. Bierz bez strachu. Jeśli olej w wodzie, woda w oleju lub wywala wodę - uszczelki pod głowicami do wymiany (500zł + robota). Jeśli kopci - pierścienie (do uszczelek pod głowice dodaj 400zł).
Teraz co do zrobienia koniecznie żeby spokojnie jeździć. 
1. Przegląd wszystkich el. gumowych. Spraciałe - wymienić. 
2. Wymień pompę wody (160zł)
3. Przepłucz bak bo najprawdopodobniej szlam się tam osadził
4. Przełucz dobrym środkiem wtryski, 
5. kup nowe świece i kalbie WN i ciesz się autem!
			 
			
					
				
				: 2005-05-23 08:15
				autor: Sh(.)(.)ters
				Zbadaj jak najdokładniej potrafisz blacharkę - szczególnie od spodu. Auto które stało pod chmurką, może mieć z tym problemy o ile kanaliki odprowadzające wodę były niedrożne.
			 
			
					
				
				: 2005-05-24 08:20
				autor: majcher
				lajman pisze:sobol81 pisze:Dodam jeszcze ze jest biały, ma ktoś białego II 2,5 jak sie prezentuje?
najlepiej na swiecie  

 
Lajman czy masz białego z lotką - tak z dwa - trzy tygodnie temu byś mnie na Chmielnej we Włocławku rozjechał  

 
			 
			
					
				
				: 2005-05-24 22:40
				autor: sobol81
				Odpuszczam go ogladałem w niedziele i jeżdziłem nim, jest w średnim stanie technicznym i wizualnym jeszcze gorszym. On poprostu stoi i wrasta w glebe trzeci miesiac w Polsce i to samo robił w Niemczech tylko że dwa lata.Podczas jazdy pali sie czeck, anti look, beake i cos jeszcze, przeraziło mnie to. Przebieg moze miec autentyczny 50 tyś mil bo ciagle stoi i jest kartka od oleju z niemiec pełen syntetyk.A i jest to wersja usa tj. ma czerwone lampy i pomaranczowe postojówki licznik w milach.
Ogólnie jest sporo pracy przy nim i troche wydadków, cena jaką chce facet 8000 zł może i jest adekwatna do jego stanu ale ja sie juz rozmyśliłem, dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.