Pewnie próbowałeś poszukać "jak odpowietrzyć", tylko ta wstrętna wyszukiwarka ukrywa przed Tobą biednym wyniki.pene_czw pisze:No dobra dobra, moze i tak jest, ale stuki co musze odpowietrzyc i dolac plynu, wiec jak odpowietrzyc?
Wysokie obroty na ssaniu !
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Wysokie obroty na ssaniu !
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 234
- Rejestracja: 2008-09-30 16:24
- Galeria: viewtopic.php?t=18656
Re: Wysokie obroty na ssaniu !
No wpisalem wpisalem i nic nie znalazlo, wredna wyszukiwarka:P
ps. juz sie wyjasnilo. Wtryski od gazu sa na dwie sroby przymontowane do tego czegos z napisam 2.2 TURBO INTERCOLED (a tak przy okazji co to jest?) i jedna z tych srob sie wykreciła, łapało lewe powietrze i świrował silnik
ps. juz sie wyjasnilo. Wtryski od gazu sa na dwie sroby przymontowane do tego czegos z napisam 2.2 TURBO INTERCOLED (a tak przy okazji co to jest?) i jedna z tych srob sie wykreciła, łapało lewe powietrze i świrował silnik
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: Wysokie obroty na ssaniu !
To coś to kolektor ssący, a tak przy okazji, gazol który to montował z lekka przesadził robiąc w nim dziury...
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 2010-09-27 16:05
- Samochód: Probe I 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=19090
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wysokie obroty na ssaniu !
Odświeżę trochę temat bo również mam problem
Problem wygląda dość dziwnie i pojawił się znikąd. Miałem założone filterki odmy na pokrywie zaworów ale postanowiłem je zlikwidować i założyć wszytko oryginalne i wtedy pojawił się problem...
Założyłem nową uszczelkę pod pokrywę zaworów(bo uciekał olej na starej), założyłem nowe kable VN oraz zdjąłem filterki i założyłem na nowo wężyki. Dodam że zaworek zwrotny w pokrywie zaworów się rozleciał ze starości i zamiast niego zastosowałem uniwersalny który umocowałem na wężu.
Po złożeniu wszystkiego do kupy samochód odpalam i nagle moje zdziwienie było nie do opisania.... Samochód na biegu jałowym trzymał prawie 3tyś. obrotów i nie dało sie tego zmienić...postanowiłem go przykręcić na przepustnicy i ściągnąłem na 1800obr. Po zagrzaniu sie silnika obroty spadł do 1100obr.
Dodam ze płynu chłodzącego nie wymieniałem ani mi go nie ubywa. Macie jakieś propozycje co może być przyczyną.....?
Problem wygląda dość dziwnie i pojawił się znikąd. Miałem założone filterki odmy na pokrywie zaworów ale postanowiłem je zlikwidować i założyć wszytko oryginalne i wtedy pojawił się problem...
Założyłem nową uszczelkę pod pokrywę zaworów(bo uciekał olej na starej), założyłem nowe kable VN oraz zdjąłem filterki i założyłem na nowo wężyki. Dodam że zaworek zwrotny w pokrywie zaworów się rozleciał ze starości i zamiast niego zastosowałem uniwersalny który umocowałem na wężu.
Po złożeniu wszystkiego do kupy samochód odpalam i nagle moje zdziwienie było nie do opisania.... Samochód na biegu jałowym trzymał prawie 3tyś. obrotów i nie dało sie tego zmienić...postanowiłem go przykręcić na przepustnicy i ściągnąłem na 1800obr. Po zagrzaniu sie silnika obroty spadł do 1100obr.
Dodam ze płynu chłodzącego nie wymieniałem ani mi go nie ubywa. Macie jakieś propozycje co może być przyczyną.....?
Probe I 2,2 GT Red 1991:D
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Wysokie obroty na ssaniu !
Jak działa ten uniwersalny zaworek? Nie założyłeś go odwrotnie?
Na próbę wyjmij ten zaworek i zaślep otwór w kolektorze ssącym.
Na próbę wyjmij ten zaworek i zaślep otwór w kolektorze ssącym.
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 2010-09-27 16:05
- Samochód: Probe I 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=19090
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wysokie obroty na ssaniu !
Problem w tym że zaworek nie działa i się rozleciał... po zaślepieniu otworu w kolektorze ssącym samochód wraca do normy i wszystko działa prawidłowo. Czyli winien wszystkiemu był zaworek który zamontowałem... Teraz pozostaje pytanie jaki kupić zawór zwrotny aby był dobry...?
Probe I 2,2 GT Red 1991:D
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Wysokie obroty na ssaniu !
Czasem trafia się oryginalny, nawet ostatnio był do kupienia.
Generalnie nie ma w tym żadnej kosmicznej filozofii. Puszcza od strony pokrywy zaworów w kolektor ssący, w drugą nie. Równie dobrze możesz sobie z powrotem założyć fitlerek na odmę, a otwór w ssącym zaślepić
Generalnie nie ma w tym żadnej kosmicznej filozofii. Puszcza od strony pokrywy zaworów w kolektor ssący, w drugą nie. Równie dobrze możesz sobie z powrotem założyć fitlerek na odmę, a otwór w ssącym zaślepić