wymiana pierscieni a tloki...
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2005-03-29 22:25
- Galeria: viewtopic.php?t=5765
- Lokalizacja: Bydgoszcz
wymiana pierscieni a tloki...
Sluchajcie okazalo sie dzisiaj ze mam do wymiany pierscionki...I w zwiazku z tym mam do Was pytanie czy jak wymienie 6 pierscieni to tloki tez musze?Jakies sugestkie?
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory Niech moc bedzie z nami
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Nie musisz zależy w jakim stanie masz tłoczki sprawdzi czy po złożeniu nowego pierścienia na tłok niema luzów góra dół jeżeli będzie miał to do wywalenia tłoki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No oczywiście są inne uszkodzenia ale o tym już nie będę pisał !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Wiesz ja nie rozbierałem dużo silników samachodowych ale jak bys się pobawił z ciągnikami to byś trochę zobaczył tak zjechanych tłoków że pierścienie mają po 1 mm luzu to nieraz włosy na głowie się jeżyły a co najciekawsze pierścienie były jeszcze całe !!!! Więc powiedziałem to co wiem a jak to jest w samachodowych to rozbierałem ze 3 silniczki więc nie mam takiego doświadczenia !!!!!!!!!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
No masz rację - z ciągnikami to tak bywa - większość zupełnie bez oleju jeżdzi bo wykapał, a te co są (jeszcze) szczelne (a nie całe obżygane olejem i Bóg wie czym jeszcze) to mają nie olej lecz smołę - która pamięta jescze fabrykę.
Ech... Ja mówiąc szczerze tego nie kumam. Dlaczego rolnicy uważają, że im bardziej utytłany silnik tym lepiej? Tłumaczę, że silnik powinien mieć smarowanie w środku - nie na zewnątrz. A oni - przecież pozjadali wszystkie rozumy - ja się nie znam bo rolnikiem nie jestem. Za to oni nie są w stanie mi odpowiedzieć na proste pytanie - "Kiedy sprawdzaliście poziom oleju?"....
Ech... Ja mówiąc szczerze tego nie kumam. Dlaczego rolnicy uważają, że im bardziej utytłany silnik tym lepiej? Tłumaczę, że silnik powinien mieć smarowanie w środku - nie na zewnątrz. A oni - przecież pozjadali wszystkie rozumy - ja się nie znam bo rolnikiem nie jestem. Za to oni nie są w stanie mi odpowiedzieć na proste pytanie - "Kiedy sprawdzaliście poziom oleju?"....
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
To prawda ale powiem ci tak ja nie jestem rolnikiem ale pomagam wujowi !!!!!!!!!!! A co do usmarowanych silników to dlatego że tych ... rupi nie da się uszczelnić dopiero te nowe to jeszcze jakoś się da, ale te stare to złożysz suchutki porobisz trochę i zaraz są wycieki śruby się nie poluzowały ale wycieki juz są a do tego kurz i juz mamy piękną konserwującą mazię
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4