Kontolka ciśnienia oleju

Awatar użytkownika
michal0208
Posty: 35
Rejestracja: 2005-07-09 16:52
Galeria: viewtopic.php?t=5494
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Kontolka ciśnienia oleju

Post autor: michal0208 »

witam. krótko i zwięźle mam problem z kontrolką ciśnienia oleju, wogóle się nie rusza, jest na niskim poziomie. co mam robić i co może być przyczyną?? jest na napisie NORMAL na literce L a silniczek to 2.5 rok 94 usa
Ostatnio zmieniony 2005-07-10 22:20 przez michal0208, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

Forum też wita ... jak również zaprasza do poczytania o elementarnych zasadach kurtuazji :roll: :arrow: Pomogę Ci : :arrow: Jestem z... jeżdżę ... z rocznika ... o pojemności ... jestem oczarowany tym autkiem ... mimo tego , że wiem iż forum nie jest wyłącznie poradnikiem technicznym ... moje autko kupiłem w... :arrow: i takie tam ... :arrow: sugestia - daj się polubić 8) ... i użyj "szukaj"... Aha sprawdź poziom i stan oleju oraz stan pompy :wink:
:1111_bye:
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Re: Kontolka ciśnienia oleju

Post autor: Voodoo »

michal0208 pisze:witam. krótko i zwięźle mam problem z kontrolką ciśnienia oleju, wogóle się nie rusza, jest na niskim poziomie. co mam robić i co może być przyczyną??
Krótko i zwięźle, masz problem. :lol: :evil:
Kup sobie nowy silnik. :twisted:
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Michał, ale dlaczego nie napisałeś z jakim silnikiem masz problem? Nie możemy Ci pomóc, nie wiedząc o jaki silnik chodzi.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

czasami (bardzo rzadko ale jednak) zdarza się że czujnik jest do d... nie chcę Cię martwić ale jak się wskazówka nie rusza to kosztowny remont albo szukanie nowego silnika Cię czeka :(

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Nie dołujcie chłopaka ;)
w V6 to jest prawie standard wskazówka przeważnie znajduje się nad literką L i TAK MUSI BYĆ!
kiedyś też się tym martwiłem ale popatrzyłem w innych V6-kach i oni mieli tak samo :lol:
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
jagger
Posty: 230
Rejestracja: 2004-09-28 17:39
Galeria: viewtopic.php?t=5666

Post autor: jagger »

aga i gier maja racje ja tez mam na L i sie nie martwie??? jak nie czujesz drgan a silnik dobrze pracuje nie ma sie co przejmowac,ten wskaznik moim zdaniem jest nie potrzebny w wiekszosci saqmochodow nie ma wskaznika cisnienia oleju i nikt sie tym nie przejmuje jakie ma cisnienie
pozdro
probe 2,5l v6 24v 1994
Obrazek[img]
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Tzn. tak - norma to norma, a jest na normalu więc pół biedy, chociaż niska wskazówka to raczej nie jest powód do bycia zadowolonym. U mnie jest wysoko, między "O" a "R" gdzieś. Ładnie trzyma ciśnienie.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

RX nie wiem na jakim oleju jeździsz ale zapewne nie na pełnym syntetyku ;)
Jeśli takowy byś miał zalany u siebie to też byś miał ciśnienie na literce L
zresztą ja pisałem o stanie wskazówki na goroncym silniku gdzie olej jest żadszy i w tedy zawsze będzie niższe ciśnienie ;)
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Mobil 1 5W50 Full syntetyk. Dziwna sprawa :?

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Hmmm :-k to jak na razie pierwszy probal z którym się spotykam z tak wysokim ciśnieniem oleju :?
Będziesz Miał Wygody
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

AGA I GER pisze:Hmmm :-k to jak na razie pierwszy probal z którym się spotykam z tak wysokim ciśnieniem oleju :?
U mnie Shell 10w60 i kontrolka oleju na "O", czasami "R". :twisted:
A każde muśnięcie pedału gazu i rośnie, a nie stoi w miejscu. 8)

A druga sprawa to, że przy takich upałach najważniejszy jest współczynnik oleju ten po literce "w", im wyższy tym lepiej, ale niestety i cena takiego oleju bardzo wzrasta.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

U mnie z reguly wskazowka porusza sie w okolicach L - po dodaniu mocno dosyc gazu dochodzi tak do R-M. Na luzie "dotyka" L od dolu :twisted: I od poczatku (za 6 dni beda 2 lata :twisted: )jest tak samo - nigdy wyzej, nigdy nizej. Jezdze na pelnym syntetyku.
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

to teraz ja: u mnie jest tak jak u RX-a - dość wysoko - między O a R, w trakcie ostrego przyspieszania - powyzej 4000 obrotów podnosi się, a po uspokojeniu jazdy opada...

Generalnie reaguje na mocne otwarcie przepustnicy...

jezdze na MOBIL 1... ale nie syntetyk bo z tego co czytałem i słyszałem od fachowców półsynetetyk jest właściwszy dla silników mających ok. 100.000 km (mój ma ok. 80.000)
<(k)night rider>

miałem probe :)
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

najważniejsze żeby wskazówka się ruszała przy dodawaniu gazu a w którym miejscu jest to już mniej istotne o ile nie jest poniżej minimum

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
majcher
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-30 09:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher »

Tomasz S pisze:Forum też wita ... jak również zaprasza do poczytania o elementarnych zasadach kurtuazji :roll: :arrow: Pomogę Ci : :arrow: Jestem z... jeżdżę ... z rocznika ... o pojemności ... jestem oczarowany tym autkiem ... mimo tego , że wiem iż forum nie jest wyłącznie poradnikiem technicznym ... moje autko kupiłem w... :arrow: i takie tam ... :arrow: sugestia - daj się polubić 8) ... i użyj "szukaj"... Aha sprawdź poziom i stan oleju oraz stan pompy :wink:
:1111_bye:
i znowu na kogoś naskakujecie zamiast ująć swoją forumową życzliwoscią :wink:
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

majcher pisze:
... i znowu na kogoś naskakujecie zamiast ująć swoją forumową życzliwoscią :wink:
:shock: :?: :shock: :?: :shock: :?: :shock: :?: :shock: :?: :shock: :?: :?: :?: :!: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :?: :shock: :shock: :?: :!:

Odgrzewasz temat ??? - Popatrz na datę ...

"NASKAKUJECIE" ! ????? :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :arrow: Michał jest FACETEM a nie cienkolistną piwonią :wink:
Po za tym : chyba każdy nim zacznie coś wypacać (obojętnie na jakim forum by nie był ) czyta coś na temat zasad panujących w danym miejscu ... Jeśli coś Go dotknęło powinien sam odpisać (od tego m.in. jest forum) ... Rozpościerając nad Nim "parasol ochronny" nie dajesz mu szansy na ew. odwet :wink: :arrow: to jeśli rzeczywiście czymś się poczuł urażony . Pozdrawiam

:1111_bye:

ps. zwracanie się w 3os.licz. mnogiej już nie jest tak trendy :twisted: jak np. w latach 60' czy 70' :wink: :lol:(gdyż rozumiem , że skoro cytujesz mnie , to chodzi Ci o mnie) . Nara
Awatar użytkownika
majcher
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-30 09:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher »

Tomasz S pisze: ps. zwracanie się w 3os.licz. mnogiej już nie jest tak trendy :twisted: jak np. w latach 60' czy 70' :wink: :lol:(gdyż rozumiem , że skoro cytujesz mnie , to chodzi Ci o mnie) . Nara
to były cudowne lata 8)
poczułem nieprzepartą potrzebę napisania czegoś do kogoś innego niz debile którzy mnie otaczają po kilkanaście godzin dziennie
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

majcher pisze:to były cudowne lata
Dziś , z perspektywy czasu muszę stwierdzić (moje osobiste odczucie) , że to fakt :?
Tanie paliwo , czynsze , media i inne obciążenia na znośnym poziomie ...
Jeśli tylko nie byłeś kryminalistom ani politycznym mogłeś spoko wyjechać na zachód ... a nawet samo żarcie : Większość czasu było dostępne (nie biorę pod uwagę lat 80-84). Mięso i tak kupowało się na rynku czy u "baby" na wsi (tak robimy po dzisiejszy dzień - jest smaczniejsze! )... :-k Co wywalczyliśmy (wywalczyli) ??? :arrow: Wszyscy mamy tego świadomość (na pewno co niektórym to się podoba :? )
majcher pisze:poczułem nieprzepartą potrzebę napisania czegoś do kogoś innego niz debile którzy mnie otaczają po kilkanaście godzin dziennie
- Podejrzewam , że ktoś Ci dogryzł w robocie ... :arrow: U mnie też jest wielu "nawiedzonych" oszołomów :arrow: Ja się zdążyłem uodpornić i znieczulić - idiotyzmy spływają po mnie jak po maśle . Nara

:1111_bye:
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”