Strona 1 z 5
					
				TURBO i problemy z nim związane.
				: 2004-01-28 15:48
				autor: Gość
				czesc moje auto zaczyna delikatnie szarpac gdy na wskazniku od turbiny jest caly zakres do zielonego pola i szarpnie tak jak by  braklo mi paliwa i dalej jedzie normalnie nie wiem co sie  dzieje czy to siada turbina czy cos innego
			 
			
					
				
				: 2004-01-28 17:58
				autor: Gość
				Prawdopodobnie odcina ci paliwo bo tak jest komputer zaprogramowany.
			 
			
					
				odp
				: 2004-01-29 17:03
				autor: Gość
				ale to sie dziej  przy 3 tys obrotow przewaznie szarpnie autem na pol sekundy i dalej zasowa nie wiem co to jest
			 
			
					
				turbina
				: 2004-02-04 00:56
				autor: miko
				też to mam, ale byłem z tym u mechanika i jedyne co usłyszałem to to że faktycznie jest to powód komputera - podobno związane z oszczędnością paliwa! - sprubój mu wcisnąć na innym biegu - u mnie pomaga! czasamu trzeba zredukować 

 
			 
			
					
				odp
				: 2004-02-04 08:39
				autor: Gość
				zmienilem kopulke swiece kable jest to samo jest to dziwne bo dzieje sie to tylko na rozgrzanym silniku jak jest tak srednio jest dobrze i spadly mi juz 3 razy rury od powietrza a byly na bank mocno dokrecone
			 
			
					
				
				: 2004-02-04 12:36
				autor: Alek
				ja miałem to samo............
Na bank masz za bardzo "podciągniętą" turbinę 
 
Musisz dac inną zwężkę jaką tu masz pokazane:
http://performanceprobe.pl/performancep ... /start.htm
A jak tego nie robiłeś to nawalił ci regulator ciśnienia turbo  (nniewiem jak sie to dokładnie nazywa  

 )-ja tak miałem
A na początek to sprawdź czy u wylotu powietzra z turbiny (tam gdzie łaczy sie z gumową rurą) masz podłączony cienki wężyk który idzie właśnie do tego "regulatora"  
 
Niewiem czy dobrze to wytłumaczyłem  

 ale mam nadzieje ze pomoże  

 
			 
			
					
				odp
				: 2004-02-16 15:48
				autor: Gość
				ten regularor jest zaraz przy wylocie z dwoma kabelkami czy ten wyzej bez kabelkow
			 
			
					
				odp
				: 2004-02-19 15:26
				autor: Gość
				dziwne jest to ze jak auto jest malo rozgrzane to jest wszystko ok a dopiero pozniej zaczyna szarpac pozatym zauwazylem ze na wskazniku boost cisnienie  nigdy nie jest takie same na pelnym gazie raz jest na koncu zielonego pola raz przed czerwonym polem a czasami w polowie czerwonego  trafia mnie cos jak zaczyna sie szarpanie lub jakby duszenie autka pomozcie prosze
			 
			
					
				turbina i dziwne odgłosy
				: 2004-04-17 12:51
				autor: misi
				w momencie jak sie wlaczy turbina dochodzi dosyc dziwny odglos - jakby jakas uszczelka czy cos przepuszczala,pisk czy cos w tym stylu.czy ktos sie juz kiedys z czym takim spotkal?gdzie moze byc przyczyna? pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2004-04-17 15:03
				autor: Gacek Wrocław
				hej
zobacz na czy Ci nie pękła guma (taka żebrowana redukująca z małej na dużą średnicę w okolicy cięgła gazu)
czy silnik chodzi dobrze na wolnych obr.?
			 
			
					
				
				: 2004-04-17 15:36
				autor: misi
				tak. w ogole jak wlaczy sie turbo tez nie widac jakiejs specjalnej roznicy oprocz tego pisku...a wolne oboroty ma rowniutkie...
			 
			
					
				
				: 2004-04-18 00:55
				autor: Gacek Wrocław
				em identyczne objawy i to byla ta guma - pękła w takim miejscu ze nie bylo widac
			 
			
					
				
				: 2004-04-18 12:57
				autor: Gość
				hmm 
gdzie mozna takie cosik dostac i ile moze kosztowac? i czy bawic sie w wymiane samemu?
			 
			
					
				
				: 2004-04-18 13:00
				autor: misi
				tamten post to ja  

 zapomniałem sie zalogowac  
  
 
			 
			
					
				
				: 2004-04-18 23:25
				autor: misi
				hmmm to nie przez turbina a to przez uszczelka na kolektro wydechowy od strony silnika! tak dzis sprawdzlem.. okazuje brak szpilka do przykrecenia kolektora wydechowego! <---to prawdopodobne a nie przez turbina.. .. ok zobaczym odpisze
			 
			
					
				
				: 2004-04-20 15:38
				autor: Mr. Cynk
				.
			 
			
					
				Turbina
				: 2004-06-12 22:52
				autor: Gość
				Jesli sie powtorze i okaze sie ze takie pytanie juz bylo, to bardzo wszystkich przepraszam (szukalem ale moze za malo bo nie znalazlem dokladnie tego problemu). Problem polega na tym, ze gdy wcisne pedal do dechy (jadac na LPG) to powstaje dziura i wogole nie ciagnie. Jak wciskam pomalu i przyspieszam delikatnie to jest OK. Jak przelaczam na benzyne to problem znika i efektu dziury brak. Ktos mi powiedzial ze to przez turbine i faktycznie jak wywalilem turbo i na gazie i na benzynie jest ok. Czy to moze byc przez to ze moja instalacja LPG nie posiada komputera???
			 
			
					
				
				: 2004-06-12 23:05
				autor: Gość
				A czy dzieje się tak samo jeśli silnik już wystarczajaco się nagrzeje??
			 
			
					
				
				: 2004-06-12 23:14
				autor: Gość
				Tak samo jest bez wzgledu na temp. silnika. Mechanik powiedzial ze trzeba by cos tam zrobic, ale jak uslyszalem koszt 10.000 PLN to zwialem od szalenca az sie kurzylo 

 
			 
			
					
				
				: 2004-06-12 23:41
				autor: Gość
				mi się podobnie działo się ale 
zimą jak samochód długo stał
na mrozie i przez ok15 min nie
można było mocno gazu dodawać
bo zalewalo silnik ale to była wina
świec he nie były wymieniane od
nowości
			 
			
					
				
				: 2004-06-12 23:56
				autor: Gacek Wrocław
				teraz to się zacznie!!!
ale co tam, każdy ma prawo do własnego zdania (podobno 

 ) - twój problem to LPG!!!!!!
Trzeba go było nie montować.
(czekam chłopaki - masakrujcie mnie 

 )
 
			 
			
					
				
				: 2004-06-13 01:49
				autor: Alek
				
			 
			
					
				
				: 2004-06-13 16:57
				autor: asdero
				To co opisujesz występuje, gdy masz ustawiony LPG na dość oszczędną jazde. Ustaw sobie aby dostawał trochę więcej gazu niż obecnie i problem zniknie. 
Miałem instalacje z normalnym reduktorem i reduktorem do turbo. Żadan różnica.
P.S. Jeśli masz gdzieś pod ręką dowolny wał korbowy, to pie....lnij nim tego mechanika od 10.000 

 
			 
			
					
				
				: 2004-06-21 06:40
				autor: Gość
				Masz zly gaz w butli, zmien na NO2 (podtlenek azotu) i nie bedzie problemu z przyspieszaniem.
Co za szaleniec kupuje auto z turbo i instaluje LPG zeby bylo "oszczedne"
Ale na serio to rozwalisz glowice na tak ubogiej mieszance, wywal LPG nie turbo 

 
			 
			
					
				
				: 2004-06-21 10:47
				autor: MiH
				Anonymous pisze:Masz zly gaz w butli, zmien na NO2 (podtlenek azotu) i nie bedzie problemu z przyspieszaniem.
Co za szaleniec kupuje auto z turbo i instaluje LPG zeby bylo "oszczedne"
Ale na serio to rozwalisz glowice na tak ubogiej mieszance, wywal LPG nie turbo 

 
Człowieku, kim jesteś że walisz takie smuty i nawet się nie przedstaiwsz? Szaleńcem nazywasz kogoś kto nie godzi się płacić 4 zeta za paliwo, które jakością nieraz dorównuje LPG. A już takie teksty o wypaleniu głowicy.... Jakbyś miał więcej rozumu w łebku to poczytałbyś forum i dowiedział się że niejeden z nas jeździ na gazie z turbiną od lat i zapewniam cię że głowice mają w jak najlepszym porządku (nie tylko w aucie 

 ).
Anonymous pisze:NO2 (podtlenek azotu) 
a tu to już rozbawiłes mnie do łez... wzór chemiczny podtlenku azotu to N2O - widać jaki z ciebie facowiec .... gościu...