Strona 1 z 1
ktory przewod przeciac od ogranicznika
: 2003-07-02 18:38
autor: JAZDA-PRZEMO
do ilu powinno chodzic probe 22gl 1-gen
: 2003-07-02 22:38
autor: Gość
180 km/h i odcina paliwo. GT nie ma takiego ograniczenia...
: 2003-07-03 12:43
autor: JAZDA-PRZEMO
to znaczy mam licznik w milach i wychodzi mi wskazowka za likere M
: 2003-07-03 16:23
autor: Gość
No ale od wewnetrznej malymi cyferkami jest przeciez w km. U Kollka jest tak ze skazowka staje pionowo w dol i potem odcima paliwo

... Liczniki w GT sa inaczej wyskalowane (maja wieksza skale) wiec nie wiem gdzie jest u ciebie 180...
: 2003-07-17 10:26
autor: JAZDA-PRZEMO
licznik w km jest do 140 km pionowo w dol to wlasnie jest na m w napisie mph da sie obejsc te odcinke benzyny jest okropna duze szarpniecie sie robi jak odcina i kicha jest na drodze pozdrawiam
: 2003-07-17 10:49
autor: flanker
Licznik jest do 180 tylko, ze sie sciera

Ja mialem (teraz mam białe tarcze do 220) do 180 takimi małymi cyferkami:)
: 2003-07-17 19:37
autor: Gość
nic milszego jak jechac na zamknietym liczniku
oczywiscie jak jest do 180 potem dwie kropeczki mówiące o tym ze jedziesz 200
220
a dalej to czy to istotne ?????????????
: 2003-07-17 22:01
autor: Gość
A w europejskich wersjach GT 1st gen. licznik jest do 220 km/h

...
: 2003-07-17 23:12
autor: asdero
Mokry pisze:A w europejskich wersjach GT 1st gen. licznik jest do 220 km/h

...
I szkoda.
W granicach 6000 obrotów na 5 biegu wskazówka zbliża się do pionu. Wcześniej zaświeca się kontrolka ABSu. Potem moja żona krzyczy, a ja odpowiadam "kochanie, chcę zacząć znów od zera"
Jeszcze jest jedna sprawa - gdy ktoś ma LPG to nie ma _żadnego_ odcięcia.
A ciekawy jestem co by pokazywał gdybym miał wersje z wyświetlaczem.
: 2003-07-18 15:31
autor: JAZDA-PRZEMO
odcina mi na 5500 obr ktos mi kiedys powiedzial ze da sie go tego pozbaiwc tego kaganca u mnie w czestochowie wyjade na trase i zaraz mam szarpniecie i koniec jazdy no chyba ze zwolnie ale trudno jest mi sie opanowac tym bardziej ze dzikich ludzi u mnie nie brakuje pozatym cinkus sporting zeby cie wziol na predkosci to dopiero jest wulkan w glowie
wiec panowie da sie cos z\ tym zrobic czy tak dalej musze sie meczyc?
: 2003-07-19 23:05
autor: Gość
To odpowiedż na twoj problem:
Speed Limiter Removal
1989-1992 2.2L 4-Cylinder Engine
--------------------------------------------------------------------------------
All 4-cylinder non-turbo first generation Probes have a speed limiter at 113mph. When the speed reaches 113mph, the ECA will shut off the fuel pump, forcing the vehicle to slow down. When the speed drops to 70mph, the ECA will reengage the fuel pump and engine control will return to normal. The circuit that controls the speed limiter is externally located from the ECA, allowing the possibility of altering the function. This will only work on 4-cylinder non-turbo models ('89-92 GL, '89 LX).
Procedure:
Gain access to either the instrument panel wiring harness under the dash board, rear of instrument cluster, or the Electrical Control Assembly.
There is a Yellow/White wire that runs between the instrument cluster and the ECA. Cut this wire and secure the ends.
Reassemble interior.
: 2003-07-28 11:12
autor: JAZDA-PRZEMO
spoko dziala ale pozbylem sie tego po rozlaczeniu stycznika ktury znajduje sie w predkosciomierzu niestety uszkodzilem licznik i szukam drugiej dechy z zegarami najlepiej od 2 generacij da sie wsadzic do 1 dajcie znac jak ktos ma do pchniecia pozdrawiam
: 2003-07-29 08:32
autor: flanker
Od 3 generacji raczej Ci nie przypasuja... nawet od GT nie zadziala bo jest inaczej wysklowany... Tylko nie wiem czy skalowanie odbywa sie w liczniku czy na skrzyni biegów.
: 2003-07-31 13:00
autor: JAZDA-PRZEMO
predkosc to nie problem przekladnie mozna zrobic ale reszta jest ok pracuje przy pomiarach ciezarowek wiec nom problem