Falowanie wolnych obrotów
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Falowanie wolnych obrotów
Odświeżam temat Mam problem z czasami falującymi obrotami....wiadomo jak silnik zimny, obroty po odpaleniu sięgają około 1,1-1,2, jak silnik osiągnie swoją temperaturę obroty oscylują w okolicach 700-750, ale...no właśnie ale Ostatnio miewam od czasu do czasu sytuację, w której po wysprzęgleniu i zostawieniu na jałowym obroty stoją dęba 1600-1700, zupełnie tak jakbym trzymał nogę na pedale gazu. Byłem u mechanika niby ustawił obroty, po jakimś czasie objaw się pojawi Mówił, aby zawitać bo prawdopodobnie krokowy jest rypnięty... A co wy na ten temat uważacie? Czy na coś jeszcze zwrócić uwagę? Polecacie wyczyścić krokowy czy zapodać nowy? Jeśli nowy to czy od Mazdy będzie pasować?
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
-
- Klubowicz
- Posty: 3828
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Falowanie wolnych obrotów
A nie zapowietrzył Ci się układ chłodzenia? To mogłoby dawać podobne objawy. Od tego bym zaczął. Ale jednak obstawiam zacinanie się krokowego.
Ostatnio zmieniony 2019-03-28 22:56 przez Maxxum, łącznie zmieniany 2 razy.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Falowanie wolnych obrotów
Ja bym sprawdził śrubę podparcia ślimaka przepustnicy - powinna być na niej kontra. Jeśli jej nie ma, lub nie jest to skręcone poprawnie, zdarza się, że wibracje luzują śruby i powodują takie jaja - przerabiałem to.
Do tego sprawdź poziom płynu i czy układ nie jest zapowietrzony.
Do tego, nie wiem czy mechanik wie, ale obroty ustawia się w trybie diagnostycznym i przy tym należałoby też kontrolować kąt wyprzedzenia zapłonu.
Do tego sprawdź poziom płynu i czy układ nie jest zapowietrzony.
Do tego, nie wiem czy mechanik wie, ale obroty ustawia się w trybie diagnostycznym i przy tym należałoby też kontrolować kąt wyprzedzenia zapłonu.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy