Strona 1 z 2
Knock signal failure / czujnik stuku (kod 05)
: 2003-07-05 00:28
autor: MiB
Horoba - Wrrrrrrrrrr - inaczej tego nie wyraże bo Raf by mnie wymeldował z tej społeczności (nie mówiąc o reszcie

)
Jadę ja sobie dziś spokojniutko

do domku i w pewnym momencie złapałem się na tym że aby jechać z przyzwoitą prędkością muszę dodawać coraz więcej gazu a śmigacz i tak jak mu się chce.
Nastęnie zauważyłem że kontrolka "check engeine" zapala się nadwyraz często, ale gaśnie raczej normalnie.
Koło domku zrobiłem rundkę z wykożystaniem turbinki i "gały" mi wyszły prawie na wieszk
Nie uzyskam nawet 6psi - gdzie kiedyś to było tak sobie na luzie - prawie momentalnie, a reakcja jej na nogę jest teraz nadwyraz powolna.
Szybka kontrola błędów i co wyszło ??
" Knock signal failure" Opis - błąd sygnału stuków lub uszkodzony czujnik stuków.
efekt - "Ignition Timing Retardation" Opóźniony zapłon, zmniejszona moc motoru. (zauważyłem iż jest również deczko obcięta ilość mieszanki wtryskiwanej, ale to raczej normalne)
Nawet na 3 nie zakręce oponkami po aswalcie

a aby uzyskać 160/h to muszę już deczko podgazować.
Coprawda jeszcze się wlokę ale co to za przyjemność
HELP ME
Kto ma czujnik stuków do 2.2 GT USA ???
Niestety mam parę rzeczy z elektroniki ale jego nie mam.
Co prawda piszę to na gorąco (jeszcze nie sprawdzałem połączeń przewodów bo kto by w nocy zabierał sięza takie roboty) i w poniedziałek będę przeglądał to dokładniej jednakże już dziś zapodaję pytanie czy ktoś takowy posiada (to na wrazie czego).
: 2003-07-05 00:31
autor: Gość
nie zdazylem dzisiaj obejrzec jednego silnika do proba I - mialem zamiar, ale jutro powinienem dac rade
sprobuje wyrwac od goscia czujnik
: 2003-07-05 00:47
autor: MiB
Dzięki greyg.
Co prawda mam jeszcze nikłą nadzieję że to tylko coś z przewodami -
ale przezorny zawsze ubezpieczony
Nie będzie zle jak będzie coś na zapasie.
Pozdrawiam.
Spalanie stukowe
: 2004-07-26 08:25
autor: Skorpion
Kto mi może powiedzieć gdzie znajduje się czujnik do w/w rzeczy? O to rzuca mi sie komp.
: 2004-07-26 12:54
autor: Gość
Czujnik spalania stukowego znajduje sie w kolektorze dolotowym, taka jakby wkrecona ... miedzy ozebrowaniem. Moze go wcale nie masz, bo chyba nie we wszystkich byly?
Co z kodem 5
: 2007-01-11 16:09
autor: radek1
Koledzy dziś pojawił mi się dziwny kod 5.Wyczytałem z listy kodów jako czujnik drgań silnika,szczerze to silnik pracuje równiutko.Nie mam pojęcia co to z czym to się je. Na naszych stronach nic na ten temat nie znalazłem,morze słabo szukam.
: 2007-01-11 16:11
autor: Sqad
nie dokładnie, jest to sygnał spalanie stukowego. Jedź na diagnostyke i sprawdź spaliny. bądź sygnał z czujnika może nie dochodzić.
: 2007-01-11 16:16
autor: radek1
Szybka reakcja,dzięki bardzo. Jutro pojadę na diagnozę.
: 2007-01-11 17:59
autor: skorik
Totalny off, ale teraz zauważyłem:
Sqad popraw swój userbar bo honda s200 to nie to samo chyba co s2000

I napisz od razu w czym robisz takie userbary?
: 2007-01-11 20:00
autor: Sqad
do offa: nie robie tylko ściągam z neta.
a jak chcesz sobie zrobić to tu jest szybki programik on line
http://userbarsmaker.com/
: 2007-01-11 22:38
autor: skorik
O to mi chodziło. Dzięki wielkie...
czujnik stuku - gdzie sie znajduje
: 2007-02-22 21:42
autor: daniel
witam
gdzie dokładnie znajduje sie czujnik stuku silnika??, caly czas komp wywala mi błąd czujnika stuki a nie mam pojęcia gdzie on sie znajduje
: 2007-02-23 12:52
autor: kicur
jest nad filtrem oleju albo gdzies tuz obok nie pamietam dokladnie - wychodzi z niego taki pojedynczy czarny kabelek - tylko nie pomyl go z czujnikiem cisnienia oleju bo tez jest obok ale on jest okragly a czujnik stuku taki w ksztalcie nakretki na klucz 19 albo 22 chyba
: 2007-02-23 12:53
autor: daniel
ok dzieki

Coś dziwnego
: 2007-02-24 22:04
autor: davidlive
Panowie szukałem na forum ale nie znalazłem nic na temat który mnie interesuje .
Dziś stało się coś dziwnego , i nie wiem co
Jechałem na gazie i przycisnołem mu troszkę i nagle buuuum , gaz strzelił i spadł, wąż od kolektora ssącego , więc go założyłem bo działo sie to już pare razy . Ale jak go chciałem zapalić to zaświecił mi sie check engine !!
Sprawdziłem błędy i pokazało mi 5 , nie mam pojęcia co to jest , mordowałem , sie resetowałem kompa i nic .
W koncu pojechałem ale autko nie miało nic siły strasznie tarpało i obroty skakały ( jeszcze zapomniałęm dodać że strasznie sadzą mam tłumik zawalony!!), dojechałem na mjejsce i teraz jak już go zgasiłem to nie moge juz zapalic
Przez moment pokazało mi bład 14 .
Wyczytałem na forum że bład nr 5 to cos z czujnikiem tem. dawkowania paliwa czy coś .
Teraz jestem u laski i nie moge go zapalić .
Co jest dziwne to jak przekręcam stacyjke to wskazówka idzie do 5 tys tak szybki i potem na 500 i nie idzie go zapalić , turbina pokazuje ok 4 psi .
Mi już ręce opadają .
Teraz nie mogę go za nic zaplić obroty idą tak do 400 i nic
Żadnych błędów niema , zatankowałem 95 i może to jest powód ???
Prosze o jak najszybszą pomoc bo jestem od domu ok 70 km .
: 2007-02-24 22:12
autor: Flyke
kod 5 to czujnik stukow silnika czy jakos tak
: 2007-02-25 00:22
autor: Drzymek
[ciach...]
instalacja gazowa - to jest powód...
Przypominam o pkt. 12 naszych porad.
: 2007-02-25 08:49
autor: ZENiTH
Jestem ciekaw jacy partacze robili ci ten gaz. Chyba że sam grzebałeś.
: 2007-02-25 09:27
autor: davidlive
Dobra gaz , ale ja chce tylko do domu teraz dojechać jak to mam zrobić jak nie chce mi zapalić co z tym zrobić
Na wydechu jet sadza,silnik kreci ale nie zapali , co jest dziwne turbina pokazuje 4 psi jak kręce , ja już nie wiem jestem załamany , a może wkur***
Teraz nie pokazuje mi żadnych błędów , już wymiękam .
I ma swój 1001 temat zaj***
Aby nie pisać posta pod postem piszę ,że udało mi sie narpawić moją dolegliwość choc nie dokońca (ale to moja wina ).
A więc tak wszystko przez strzał gazu , spadł wąż od intercurela (nie wiem jak to sie pisze ). Chodzi ot ten na dole kolera on własnie mi spadł i to powodowaóo falowanie obrotów i brak siły . Takie g.. wno a tak sie martwiłem i tyle roboty , panowie mówie wam czytajcie forum można oszsczedzić sobie naprawde dużo roboty

[/url]
Knock control ???
: 2007-09-25 08:51
autor: davidlive
SHADOW dał mi listewke z tym urządzeniem i wskaźnikiem doładowania (tzn urzadzenie szczytujące jego wartość).
I pytanie do was za co odpowiedzialna jest ta rzecz , czy moze miec to znaczący wpłayw na pracę silnika ???
dla podpowiedzi wrzuce foto z pokazanym umiejscowieniem tego czegoś:
pozdro
: 2007-09-25 16:59
autor: piotrek
To prawdopodobnie jakiś modół czujnika stuku silnika (knock sensor)
: 2007-09-26 13:42
autor: davidlive
To jak dowiem sie czegoś więcej ?
pozdro
: 2007-09-26 14:59
autor: domo
dowiesz jak poszukasz
wpisz w google ten numer - e2t06171
wynajdzie strone
www.fordlaser.com
tam jest-był topic po angielsku na temat tego ustrojstwa
potrzeba tylko kogoś komu się będzie chciało to na polski przedziergać

: 2007-09-26 17:38
autor: davidlive
Not Found
to mi wyskakuje .
dobra mniejsza oto zacieśnie pytanie tylko o to czy ma to jakiś wpływ na prace silnika (chodzi mi o to czy w razie uszkodzenia może to spowodować spadek mocy.
pozdro
: 2007-09-26 17:55
autor: Robert
davidlive pisze:To jak dowiem sie czegoś więcej ?
czujnik* stuk*, oczywiście zaznaczone wszystkie słowa...