Tarcze indiglo

Tylko dla osob POWAZNE zainteresowanych zakupem!!! Jakimi tarczami indiglo do Igen. jestes zainteresowany?

GT m/h
7
8%
GT km/h
40
47%
LX m/h
1
1%
LX km/h
1
1%
GL m/h
6
7%
Wogole nie jestem zainteresowany - zaznaczylem to pole by zobaczyc wyniki
30
35%
 
Liczba głosów: 85

Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Tarcze indiglo

Post autor: raven »

po rozmowie z Panem :)

wiec tak strzeliłem ilosc na wstep:
10szt Igen.
10szt. II gen.
wiadomo moze byc wiecej jesli beda chetni jednak przy takiej ilosci cena by zostala w granicach tej stówki.
ograniczenie jakie na dzis ma producent to max srednica swiecacej powiezchni to 98mm nie wiem ile jest w Probku ale w razie co mozna tak dopasowac wzor zeby te troche ponad 98mm nie bylo swiecace i tez bedzie ladnie.
wykonanie 20szt to czas okolo 14dni.
projekty mozemy dac swoje albo oni zrobia nam.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Za taką kase pomysł jest godny uwagi. Robota wygląda na niezłą. Gdyby nie podpis Real Foto to bym nie wierzył, bardzo ładnie wyglądają.

Jest jeden problem natury designu. Są gusta i guściki. Ja np. mam dość dziwny gust i nie konieczie może on być w ofercie jaką oni mogą zaproponować. Białe tarcze nie wchodzą w ogóle w gre.
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

jasna sprawa ze rozne sa gusta, ale nie wybierales tarcz tych które masz w Probku teraz :D
wiec trzeba opracowac cos co bylo uniwersalne i powiedzmy podobne do orginalu.
nie ma co narzekac tylko decydowac sie. wzor bedzie ladny, mi np widzi sie takie cos jak jest w nowych chyba skodach czy VW nie wiem.
na pewno wybierzemy cos co wszystkim co chca indiglo w probku podpasuje.
pisac na PW
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

I gen i II gen to nie taki prosty podział jak się wydaje. z tego co słyszałem w II gen rozróżniamy tarcze na automaty manuale i 2 silniki - już mamy 4 rodzaje tarcz. Nie wiem jak jest w jedynkach?

Pzdr.

Edit -
Cena nie zawiera inwertera niezbędnego do świecenia tarcz. Inwerter kosztuje 55 zł (również do nabycia u nas)
Ostatnio zmieniony 2005-08-17 22:57 przez RX, łącznie zmieniany 1 raz.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

GL i GT tylko chyba sa roznice no i uSA i EUR.
niech ktos kto sie orientuje powie to sie dokladnie wyłuszczy problem producentowi.
acha: jesli tarcza miala by byc jedna to koszt projektu i wykonania sita na twn 1 egzemplarz to +100zł czyli 210 za wydziwianie./
[/url]
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

Cześć Villani !
Wydaje się , że ma prawo wyglądać ładnie ... Niepokoją mnie tylko dwa szczegóły :
1.
pan na allegro pisze:Cena nie zawiera inwertera niezbędnego do świecenia tarcz. Inwerter kosztuje 55 zł (również do nabycia u nas)—
— Czas realizacji do 1tygodnia —
2.Jako , że tarcze są zasilane prądem - czy a. muszę wiercić otwory w tablicy liczników ? b. czy jest możliwość regulacji świecenia ?
Nara

:1111_bye:

aha !:jeszcze najważniejsze : gdzie i czy można to oglądać w naturze
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

villani pisze:niech ktos kto sie orientuje powie to sie dokladnie wyłuszczy problem producentowi.
Zobaczymy ile będzie chętnych i z jakimi silnikami, może się tak złoży, że same GT będą to nie będzie problemu ;-)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

okiej gajs :D
jutro napisze czy da sie regulowac jasnosc.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Witam ja na te zegary sie piszę pod jednym warunkiem że końcowy efekt będzie mi się podobał. A ja widzę tak zegary do Jedynki do dwójki to juz niech myślą ci którzy nimi jerzdzą.
A więc tak zacznijmy tak. Zdięcie pierwsze przedstawia zegary seryjne. To na porównanie.
1
Obrazek
Moim zdaniem tandetne.
Drugie zdjęcie przedstawia indiglo.
2
Obrazek
Fajne nie ale moim zdaniem nie do końca.
Trzecier zdięcie przedstawia z podświetleniem.
3
Obrazek
Czwarte zdięcie przedstawia zegary indiglo ale całe białe moim zdaniem nie wypał za blade i mdłe a w dzień powinny być równie fajne jak w nocy.
4
Obrazek
I jeszcze jedne do GL.
5
Obrazek

I teraz tak co ja proponuje przerobić w zegarach nr. 2 Wydają mi się najfajniejsze.
czyli tak licznik moim zdaniem musi byc wyskalowany do 260km/h choćby dla tego że fajnie wygląda i bardziej rasowo że tak powiem. I następna sprawa tak by moim zdaniem wyglądały zegary po przerubkach a indiglo nam to umożliwia.
Obrazek
To by było na razie tyle może jeszcze mi się coś przypomi to dożucę i proszę o wasze opinie na nad tym pomysłem trochę myślałem i wydaje mi się najlepszy. Pozdrawiam. :D :D :D :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Gość

Post autor: Gość »

Jezeli zamknelo by sie to w kwocie 100, max 150 PLN to ja bardzo chetnie. Jesli chodzi o kolorystyke podswietlenia to dokladnie taka bym chcial miec jak na zdjeciu 5. Skale turbodoladowania mozna faktycznie troche przerobic, ale bez kombinacji ze wskazowkami i ogranicznikami; najlepiej tylko wlasnie ten napis przeniesc i bardziej dopracowac skale, ale tak zeby pasowala do standardowych wychylen (tu bym poprostu nie kombinowal za duzo). Regulacja jasnosci podswietlenia - OBOWIAZKOWO!
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

można regulować jasność świecenia, trzeba samemu wstawić potencjometr na wyjściu z inwertera.

przyblizony koszt:
110 tarcze, 55 inwerter= 165 indiglo.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Dobra, no to świetnie. Ja podobnie jak Simones piszę się na coś ala zdjęcie numer 5. Chcę już je mieć :-) Jak z projektem?

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

Ja też się pisze, ale czy była by możliwość aby były tylko kilomerty na godzinę , nie nie mile , jak to ma robić koleś z allegro??
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

no dobra to ja chce wlasnie takie co są na drugim zdjęciu:)
kiedy mogą takie być i jaka by była cena ostateczna:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

a moim skromnym zdaniem to wygląda bardzo średniaffka...

to co tu wyżej na fotkach było porównywane to panowie jakaś tandeta...

no gdzie w jedynkach licznik do 260....
może i fajnie tak mieć ale ludzie przecież on ma wpisane 240 w tym miejscu co oryginalnie 220... to co? takie przekłamania mamy?

jakaś lipa.


moim zdaniem pierwsze i najważniejsze żeby to nie wyglądało na manufakturkę z tektury i klaju plastuś.
w takich licznikach aż sie prosi żeby wymienić licznik kilometrów na digital, licznik dzienny wywalić jako dodatkowy i umieścić na jednym dwurzędowym LCD od jakiejś fabii, nie wiem...

No tarcze za taką kaskę.... napstrokane kolorków, podziałka jakaś podejrzana, mniej szczegółów.... nie wiem. jakoś chyba się starzeję... :D
Gość

Post autor: Gość »

Cos w tym jest, ale gdyby podswietlenie faktycznie wygladalo jak w 5. i uwzglednic zmiany o ktorych pisalismy, to efekt bylby calkiem ciekawy, tyle ze ta cena coraz mniej zaczyna mi sie podobac, no chyba ze z montazem :roll:
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

Cynki pisze:.... nie wiem. jakoś chyba się starzeję... :D
a wiesz ze moze byc. :twisted: :D

prosze pisac na PW kto i jakie chce (I, II, GT czy gl)
potem policze wszystkich wybierzemy projekt i zobaczymy jak to nam wyjdzie,
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

hmmm...., to chyba nie wyjdzie jak większość rzeczy na tym forum.
Ani jedne zegary z zaprezentownych mi się nie podobają. To nie mają być żarówy które w nocy mają dawać po oczach tylko ładne schludne zegary. Zegary może i by były ciekawe, ale tego świecącego badziewia jest za dużo. A w trase daj boże, dobrze że można regulować, znaczy się dokupić i dorobić rezystor (czyżby kolejny koszt??) regulujący jasność świecenia, bo ja jakiś czas temu po jeździe nową corollą napychałem gazety w zegary bo się nie dało jechać a skubana nie miała ragulacji.

Co do skali to to co jest zaprezentowane to faktycznie jakaś kicha bo sa miejsca pomylone i do tego wskazówka prędkości jest gdzie indziej.

Przerabianie wskazówki doładowania?? a po co ?? Będziecie mieli skale do 24 Psi i co któremu tyle pójdzie?? Będzie wskazówka w połowie skali, a znajomy jak to zobaczy będzie się śmiał że tak słabo turbo daje i trzeba będzie mu tłumaczyć o co chodzi. 12Psi na skali jest Git bo to łatwo przekroczyć i wygląda zupełnie inaczej jak wskazówka świruje poza skale, a nie idzie do połowy. No i na koniec wywodu o wskazówce doładowania - ona jest bardzo mało precyzyjna. Zamiast inwestować w takie zegary które wyglądają jak shit lepiej puścić kase na wskaźniki porządne typu AFR, z tego będzie chociaż jakiś pożytek.

Osobiście reflektuje na zegarki lecz na coś ciekawego, a nie na to. Takie gadżety można już zaobserwować w polonezach, starych golfach itp.
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

RedShadow pisze:hmmm...., to chyba nie wyjdzie jak większość rzeczy na tym forum.
nitk nikogo do niczego nie zmusza.
dziekujemy za wypowiedz RS.

Jak widzisz i w tojce nowej moze byc tandeta, przez ktora nie da sie jechac normalnie.
wyglad wskaznikow zalezy od nas. i od tego jak bedziemy miedzy soba uzgadniac ich design.

przepraszam jesli kogos obraze, ale nie damy rady zrobic tego jesli bedziemy mowic: albo takie zegary jak ja chce albo zadne inne.
proponuje zrobic tak: niech ktos wrzuci czysty plik w corelu tylko ze skala predkosci obrotow itd. kazdy sobie pobierze i cos swojego doda. jesli bedziemy na tyle kompatybilni ze cos sie wybierze w drodze glosowan i modyfikacji kolejnych projektow nie widze powodow aby mialo by to nie wyjsc.
nikt nas nie goni mozna spokojnie sie zastanowic- byle nie do grudnia :twisted:

nie zabronie nikomu oczywiscie wyrazania wlasnego zdania- a nawet nie mam na to ochoty, ale mowienie ze cos co komus sie podoba, jest wiesniackie itd jest lekko... niegrzeczne conajmniej :idea: :roll:
pozdrawiam. dziekuje tym, ktorzy pisza na PW. niedlugo powiem ile jest chetnych i na jakie zegary.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Panowie i panie wskazówka wcale nie jest przekąłmana a dlaczego ???? Mam teraz wykręcone zegary i prubowałem ją opuścić da rade i zrobiłem test skazówka chodzi tak samo wskazuje takie same kilosy czyli podnosi się o tyle co powinna sprawdzałem ją z innym samochodem jak mój kumpel miał 30 na liczniku to wskazówka podniosła sie u mnie do 0 a jak jechał 80 to miałem 50 na liczniku mniej więcej bo przez komurkę to się dosłownie co do jednego km/h nie dogadasz ale liczniki pracował dobrze nawet przy większych prędkościach jak jechałem 100 to on miał 130 na blacie. Tak samo ze wskazówką od doładowania itp. A ogranicznik jest bardzo prosto przenieść niżej no chyba że ktoś ma lewe ręce to niech wcale nie zabiera się za rozkręcanie liczników bo narobi takiego bigosu jak świat nie słuszał. A co do tego że komus się mogło by wydawać że nie pompuje do końca to bym powiedział że wskażniki są wyskalowane na większe doładowanie a ono bedzie jak będzie większe turbo i git. A wyskalowany licznik w jedynkach to dobra rzecz sami wiecie że przewala blat przy 6 tyś obrotów a dalej już na oko ?? To chłop w szpitalu umarł. A i sami przyznacie że na sportowe auto to na blacie ma mało. Mnie wiele razy to wkuża ktoś patrzy np. laska i mówi ale bryka albo kumpel wsiada i ten głupi tekst " to to ma tylko 220 ma blacie uuuuuuuuu to moja astra czy ki ... ma tyle samo na blacie a ile słabszy silnik", mieliście taką sytuację ?? Bo ja już chyba ze 50 razy a mam probka 6 miechów. A co do tego to powiem tak jeśli każdy bedzie tak marudził to nigdy do zgody nie dojdziemy a bo jeden ma kłopot że wskazówka nie pasuje drugi że kumpel się pomyli że turbo źle działa a trzeci za jasne podświetlenie choć z tym nie ma problemu z tego co wiem w sterowniku od foli jest regulator jasności. Szkoda gadać najlepiej jak by ktoś zrobił wzór wysłał koleś by zrobił i było by dobrze kto chce bieże a kto nie to niech jeździ na tandetnych seryjkach i będzie wtedy miał dobrze.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

a co powiecie na pełny licznik na LCD? z graficzną prezentacją prędkości i wszystkich wskazań z deski rozdzielczej wzbogacony o funkcje trip komputera? :)


podświetlenie w dowolnej barwie...

albo jeszcze lepiej... to samo tylko prezentacja na szybie przedniej... ???
to byłby odlot, co?


ma to w ogóle jakieś auto? chyba yaris miał jakiś elektroniczny licznik i twingo..... ale na szybie?
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Wyświetlacz, a raczej rzutnik na szybe miał Pontiack Grand Prix, ale w wersji F1 bardzo rzadko spotykanej. Silnik robiony przez McLarena - 2.3 turbo. Pełen wypas + rzutnik. Ostatnio był taki na allegro do sprzedania za 8900 z 89 roku.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Liczniki na szybie też widziałem w jakims też sportowym amerykanskim wozie ale nie pamiętam dokładnie jaki to był ale cene to pamietam bo to było coś około 80 tyś zł.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

Cynki to by było ciekawe, ale w marzeniach niestety, nie w naszych samochodach:):):)

A propos tych zegarów jestem za, podobają mi się. ale Broń Boże od jakichś zmian typu licznik do 260 czy przerabianie wskażnika doładowania.Tak jak napisał Red Shadow on i tak jest mało precyzyjny. Osobiście mam dodatkowy w barach.

Taki licznik jak na zdjęciu nr. 5 ale w jak najprostszej postaci bo jak będzie za dużo pierdół to się to szybko znudzi i oczopląsu dostaniemy jak będziemy jeździć.
Jak najprostsza postać i im bardziej podobny do orginału tym lepiej!!

Te mi się podobają Obrazek

Pozdrawiam
GG:9377317 white GT1 90'
ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”