Strona 1 z 1

tuning-rezystor

: 2005-09-14 22:47
autor: Alek
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=63718970
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=63921171

wiem ze juz to kiedys było, ale przetestował to ktos???? czydaje jakiekowiek efekty? :roll: :twisted:

: 2005-09-14 23:07
autor: Mr. Cynk
alek w pierwszym linku jest wyraźnie napisane że nie działa w silnikach z turbo a drugi link opisuje co on dokładnie podmienia. :)

ja bym chętnie obejrzął wykres z hamowni, bo uważam to za placebo.

:)


chcesz chip? chip z mapą zapłonu kosztuje sporo kaski, nawet nierzadko ponad 1000pln więc takie wynalazki po 5 pln to raczej jakaś farsa.

Jak masz ochotę sobie coś poprawić to mam jeszcze gdzieś mapkę w kości do probe, mocy nie dodaje ale pozwala podkręcić turbo, przesuwa odcięcie zapłonu z 7psi i tym samym jak sobie turbinką podkręcisz to w końcu możesz to odczuć.

a co najważniejsze jest 100% pewna sprawa bo jest dedykowana właśnie do probka i sam na tym jeździłem.

: 2005-09-15 00:57
autor: Bogdan9999
A dlaczego nie jeździsz ???? I ja bym był chętny opisz co i jak bo mi często zapłon odcina i wogule :(

: 2005-09-15 01:25
autor: Mr. Cynk
jeżdżę na lpg. :D

turbinka podkręcona podaje ciśnienie które komplikuje mi komfort jazdy na lpg.

szczegóły to już opisałem. :) tutaj powyżej :)

: 2005-09-15 01:31
autor: Bogdan9999
A co to takiego jest masz kość do probka z przesuniętą blokadą ?? :? :? :? :?

: 2005-09-15 01:31
autor: Mr. Cynk
:)

: 2005-09-15 12:24
autor: Gacek Wrocław
odcięcie jest fabrycznie przy 12 psi a nie 7 psi

: 2005-09-15 21:53
autor: Alek
ja to tylko chciałem do lanosa :oops: :wink: :twisted: więc bez bicia :wink:

: 2005-09-15 21:56
autor: RX
Witam,

Też z chęcią zobaczyłbym wykres z hamowni.
Tutaj piszą, że działa. To ma sens - większe spalanie będzie, ale efekt jakiś też...

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... t=rezystor

Pzdr.

Pzdr.

: 2005-09-16 09:58
autor: Mr. Cynk
Gacek Wrocław pisze:odcięcie jest fabrycznie przy 12 psi a nie 7 psi

sorki, oczywiście masz rację :)

chyba pisząc myślałem raczej o ciśnieniu doładowania fabrycznym.. :)

jakkolwiek przesuwa moment odcięcia zapłonu wyżej i nie ma z tym kłopotu.

: 2005-09-16 12:06
autor: Quaki
no bedzie bedzie jakos zamiast jakosc
Poprostu oszukasz komputer ale to nie wplynie dobrze na twoj motor ja osbiscie odradzam takie cyrki no chyba ze koniecznie ktos chce
Jedynym slusznym rozwiazaniem jest przemapowanie kompa
Pozdrawiam

: 2005-09-16 14:55
autor: RX
Witam,

Ile jest roboty z instalacją tego? Uwaga, to co zawsze - nie znam się na tym :-) Warto by np. zainstalować to tylko na jeden wyścig? (ustawić się z kimś, założyć rezystor-tuning, potem wywalić) Ile to może dać na korzyść np. w przyspieszeniu do 100 kmh?

Pzdr.

: 2005-09-16 15:13
autor: Ivaho
Ludziska, za takie pieniadze chce 20KM zyskac :?: :lol:
Przecierz na drugiej aukcji na fotkach widac ze to zwykle oporniczki.
Swego czasu była taka aukcja, dokladnie to samo sprzedawał a jak wszedlem na komentarze to malo ze smiechu nie pękłem. Gosc wysylal ludziom oporniki wymontowane ze starego sprzetu RTV. Na aukcji pisał ze oporniki dokladnie wyliczone zaleznosci od auta a jednemu typowi przyslal jakies stare oporniki, w instrukcji bylo napisane ze nie stety w przypadku jego auta instrukcji nie ma a najsmieszniejsze ze dostał 3 rezystorki o 3 roznych opornosciach. :lol:

: 2005-09-16 15:17
autor: RX
Witam,

Hehe. Dobry temat. Tak czy tak - to działa. Ile koni - nie wiem - bym musiał sam sprawdzić i polecieć na hamownie. Dałem linka - były testy na Probie i metoda z rezystorem DZIAŁA. Resztę Quaki dobrze napisał - raczej nie warto - wzrost spalania i wysilenie silnika.

Pzdr.

: 2005-09-16 17:59
autor: Alek
oki, a jaki to rezystor zastosowac na 10st C ?????? i jak go zamontować :oops: :roll: