Sekwencja... dokładne parametry i ustawienia!
: 2005-09-18 01:26
Witam wszystkich forumowiczów.
Ponieważ jestem tu od niedawna mam kilka pytań. Na forum było pisane, że do 2,2turbo dysze mają mieć średnice 3mm,
1) jakie mają być natomiast dysze w przypadku 2,5v6?
2) jakie macie ciśnienie na reduktorze?
3) jak długie macie przewody do wtrysków?
Sądze, że te rady przydadza się każdemu użytkownikowi gazu sekwencyjnego
Jestem ciekaw tych parametrów ponieważ mam problem z sekwencja w moim aucie:( Troche głupio mi sie zgłaszać od razu z problemem, ale nie potrafie go rozwiązać.
Mam sekwencje Stag-200, wtryski valteka, reduktor zavoli.
1) Problem jest mianowicie taki, że przy nagły mocnym dodaniu gazu jest takie szarpniecie jak by sie przyduszał, po szarpnieciu idzie juz normalnie?
2) Druga sprawa to PO PRZEKATOWANIU AUTKA DO 5500obr I WŁĄCZENIU NA LUZ SILNIK GASNIE OD RAZU MUSZE BIEGAMI REDUKOWAC ZEBY NIE ZGASL. Natomiast gdy jade 160 i plynnie przyspieszam silnik nie gasnie tylko przy przekatowniu wystepuje ten problem? Co to może byc? Mape regulowałem tyle razy z notebookiem i mu nic wcale nie pomaga Pomóżcie jak coś wiecie na ten temat.
THX za wszelkie rady.
A jeszcze jedno jeżeli macie jakieś pytania odnośnie regulowania instalacji poprzez soft chetnie udziele rad. Mam soft do regulacji niektorych instalacji sekwencyjnych. Byłem zmuszony troszkę się zorientować w temacie ponieważ moi "gazownicy" maja dość blade pojecie o tym co robią...
NIESTETY MĄDRY POLAK PO SZKODZIE.
No troszkę przynudziłem, ale czekam na wasze rady i spostrzerzenia
Ponieważ jestem tu od niedawna mam kilka pytań. Na forum było pisane, że do 2,2turbo dysze mają mieć średnice 3mm,
1) jakie mają być natomiast dysze w przypadku 2,5v6?
2) jakie macie ciśnienie na reduktorze?
3) jak długie macie przewody do wtrysków?
Sądze, że te rady przydadza się każdemu użytkownikowi gazu sekwencyjnego

Jestem ciekaw tych parametrów ponieważ mam problem z sekwencja w moim aucie:( Troche głupio mi sie zgłaszać od razu z problemem, ale nie potrafie go rozwiązać.
Mam sekwencje Stag-200, wtryski valteka, reduktor zavoli.
1) Problem jest mianowicie taki, że przy nagły mocnym dodaniu gazu jest takie szarpniecie jak by sie przyduszał, po szarpnieciu idzie juz normalnie?
2) Druga sprawa to PO PRZEKATOWANIU AUTKA DO 5500obr I WŁĄCZENIU NA LUZ SILNIK GASNIE OD RAZU MUSZE BIEGAMI REDUKOWAC ZEBY NIE ZGASL. Natomiast gdy jade 160 i plynnie przyspieszam silnik nie gasnie tylko przy przekatowniu wystepuje ten problem? Co to może byc? Mape regulowałem tyle razy z notebookiem i mu nic wcale nie pomaga Pomóżcie jak coś wiecie na ten temat.
THX za wszelkie rady.

A jeszcze jedno jeżeli macie jakieś pytania odnośnie regulowania instalacji poprzez soft chetnie udziele rad. Mam soft do regulacji niektorych instalacji sekwencyjnych. Byłem zmuszony troszkę się zorientować w temacie ponieważ moi "gazownicy" maja dość blade pojecie o tym co robią...

No troszkę przynudziłem, ale czekam na wasze rady i spostrzerzenia
