wariator :)

Awatar użytkownika
Alek
Posty: 103
Rejestracja: 2004-01-05 17:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Wadowice

wariator :)

Post autor: Alek »

http://www.shopgaz.pl w opcji szukaj wpisać wariator 8)

a tak w skrócie:

Wariator wyprzedzenia zapłonu MOUSE
AE 511.

Jest to urządzenie elektroniczne przeznaczone do zmiany (zwiększenia) kąta wyprzedzenia zapłonu silnika pracującego na gazie. Czas spalania mieszaniny powietrzno - gazowej (LPG lub CNG) jest dłuższy niż czas spalania mieszanki powietrzno-benzynowej, i z tego powodu zapłon mieszanki przy zasilaniu gazem powinien wystąpić od kilku do kilkunastu stopni wcześniej niż ma to miejsce na benzynie. Po zainstalowaniu wariatora wyprzedzenia zapłonu uzyskuje się takie korzyści jak: : lepsze przyspieszanie i bardziej dynamiczną jazdę na gazie , mniejsze zużycie paliwa gazowego, zmniejszenie ryzyka powstawania wybuchów powrotnych (w instalacjach I-ej i II-ej generacji). Wariatory wyprzedzenia zapłonu należy stosować szczególnie w instalacjach zasilania CNG. Sposób podłączenia wariatora wyprzedzenia zapłonu w danym aucie należy wykonać zgodnie z instrukcją przewidzianą dla danego typu pojazdu

Cena netto: 292,50 PLN

podobno to działa i to nieźle :twisted: :twisted:
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

To może być lekarstwo na minimalnie gorsze osiągi na LPG (albo nawet na ich polepszenie) :roll:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

z tego co się orientuję, to właśnie zbyt wczesny zapłon (przyspieszony) powoduje strzały gazu. :twisted:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

To ja chowam głowę w piasek... (bo się nie znam) :oops:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Roswell
Posty: 441
Rejestracja: 2006-09-01 11:12
Galeria: viewtopic.php?t=9688
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: Roswell »

Według postów na forum zapłon w probe ustawia się automatycznie, więc mam rozumieć że zakładanie wariatora nie ma sensu?
I kiedy ten zapłon się ustawia w probe, raz przy odpaleniu?

Sorry za moje lenistwo Robert, no ale wiesz dziś piątek :D

Nic się nie stało - grunt to Twoja normalna reakcja Obrazek
Robert
Probe II 2.0 93 USA

Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

maciej coś wie na ten temat i twierdzi że jego gl zap....z wariatorem jak głupi, ale on tylko za kase coś powie :lol: :evil: :x :x :x
Obrazek
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Bardzo duże i wydajne turbo np. Garreta na kosmicznym doładowaniu, zakucie silnika, obróbka głowicy pod sportowe wałki + solidne wałki z USA, Megasquirt, przelot 3 cale - prosta rura, FPR, głośny bov dla efektu... pierwsze co mi do głowy przychodzi, a jeszcze tone modyfikacji można wpisać ;)

Po co jakieś wariatory? ;) ;)

Maciej napisz w końcu jak masz ten silnik zmodyfikowany bo sporo czytałem, ale nigdy nie widziałem konkretów - jestem po prostu ciekaw.

Pzdr z Olsztyna po kilku piwach.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

pelot pisze:maciej coś wie na ten temat i twierdzi że jego gl zap....z wariatorem jak głupi, ale on tylko za kase coś powie :lol: :evil: :x :x :x
Witam Pelot pomoglem paru klubowiczom za friko ,jak ktoś jest mądrzejszy od komputera to niech płaci.
wariator zacznie działać na lpg.Jak odpalisz to jest na benzynce autko to nie działa,dodaje gazu i przechodzi na lpg i wariator wtedy się włączy tak jak lpg.
W probe zapłon nie reguluje się automatycznie po odpaleniu , tylko nanosi poprawki w momencie przyspieszenia ,ale to za malo dla gazu .
Jak się zapłon się ustawi za późny to wtedy moga być strzały w kolektor.

Pozdrawiam Olsztyn
ide na piwko do garażu



Obrazek
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

to mi też pomożesz z moim gazem :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

ok napisz co się dzieje i zrób fotki instalki ,na PW
postaram się coś nie coś pomóc.
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

maciej pisze:ok napisz co się dzieje i zrób fotki instalki ,na PW
postaram się coś nie coś pomóc.
napisz mi na pw swojego maila :P
Obrazek
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

pelot pisze:
maciej pisze:ok napisz co się dzieje i zrób fotki instalki ,na PW
postaram się coś nie coś pomóc.
napisz mi na pw swojego maila :P
Jeszcze nic nie dostałem na maila
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

maciej pisze:
pelot pisze:
maciej pisze:ok napisz co się dzieje i zrób fotki instalki ,na PW
postaram się coś nie coś pomóc.
napisz mi na pw swojego maila :P
Jeszcze nic nie dostałem na maila
już dostałeś :)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”