wariator :)
wariator :)
http://www.shopgaz.pl w opcji szukaj wpisać wariator
a tak w skrócie:
Wariator wyprzedzenia zapłonu MOUSE
AE 511.
Jest to urządzenie elektroniczne przeznaczone do zmiany (zwiększenia) kąta wyprzedzenia zapłonu silnika pracującego na gazie. Czas spalania mieszaniny powietrzno - gazowej (LPG lub CNG) jest dłuższy niż czas spalania mieszanki powietrzno-benzynowej, i z tego powodu zapłon mieszanki przy zasilaniu gazem powinien wystąpić od kilku do kilkunastu stopni wcześniej niż ma to miejsce na benzynie. Po zainstalowaniu wariatora wyprzedzenia zapłonu uzyskuje się takie korzyści jak: : lepsze przyspieszanie i bardziej dynamiczną jazdę na gazie , mniejsze zużycie paliwa gazowego, zmniejszenie ryzyka powstawania wybuchów powrotnych (w instalacjach I-ej i II-ej generacji). Wariatory wyprzedzenia zapłonu należy stosować szczególnie w instalacjach zasilania CNG. Sposób podłączenia wariatora wyprzedzenia zapłonu w danym aucie należy wykonać zgodnie z instrukcją przewidzianą dla danego typu pojazdu
Cena netto: 292,50 PLN
podobno to działa i to nieźle
a tak w skrócie:
Wariator wyprzedzenia zapłonu MOUSE
AE 511.
Jest to urządzenie elektroniczne przeznaczone do zmiany (zwiększenia) kąta wyprzedzenia zapłonu silnika pracującego na gazie. Czas spalania mieszaniny powietrzno - gazowej (LPG lub CNG) jest dłuższy niż czas spalania mieszanki powietrzno-benzynowej, i z tego powodu zapłon mieszanki przy zasilaniu gazem powinien wystąpić od kilku do kilkunastu stopni wcześniej niż ma to miejsce na benzynie. Po zainstalowaniu wariatora wyprzedzenia zapłonu uzyskuje się takie korzyści jak: : lepsze przyspieszanie i bardziej dynamiczną jazdę na gazie , mniejsze zużycie paliwa gazowego, zmniejszenie ryzyka powstawania wybuchów powrotnych (w instalacjach I-ej i II-ej generacji). Wariatory wyprzedzenia zapłonu należy stosować szczególnie w instalacjach zasilania CNG. Sposób podłączenia wariatora wyprzedzenia zapłonu w danym aucie należy wykonać zgodnie z instrukcją przewidzianą dla danego typu pojazdu
Cena netto: 292,50 PLN
podobno to działa i to nieźle
Probe 2.2GT i więcej nic nie trzeba pisać nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
Według postów na forum zapłon w probe ustawia się automatycznie, więc mam rozumieć że zakładanie wariatora nie ma sensu?
I kiedy ten zapłon się ustawia w probe, raz przy odpaleniu?
Sorry za moje lenistwo Robert, no ale wiesz dziś piątek
Nic się nie stało - grunt to Twoja normalna reakcja
Robert
I kiedy ten zapłon się ustawia w probe, raz przy odpaleniu?
Sorry za moje lenistwo Robert, no ale wiesz dziś piątek
Nic się nie stało - grunt to Twoja normalna reakcja
Robert
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
Bardzo duże i wydajne turbo np. Garreta na kosmicznym doładowaniu, zakucie silnika, obróbka głowicy pod sportowe wałki + solidne wałki z USA, Megasquirt, przelot 3 cale - prosta rura, FPR, głośny bov dla efektu... pierwsze co mi do głowy przychodzi, a jeszcze tone modyfikacji można wpisać
Po co jakieś wariatory?
Maciej napisz w końcu jak masz ten silnik zmodyfikowany bo sporo czytałem, ale nigdy nie widziałem konkretów - jestem po prostu ciekaw.
Pzdr z Olsztyna po kilku piwach.
Bardzo duże i wydajne turbo np. Garreta na kosmicznym doładowaniu, zakucie silnika, obróbka głowicy pod sportowe wałki + solidne wałki z USA, Megasquirt, przelot 3 cale - prosta rura, FPR, głośny bov dla efektu... pierwsze co mi do głowy przychodzi, a jeszcze tone modyfikacji można wpisać
Po co jakieś wariatory?
Maciej napisz w końcu jak masz ten silnik zmodyfikowany bo sporo czytałem, ale nigdy nie widziałem konkretów - jestem po prostu ciekaw.
Pzdr z Olsztyna po kilku piwach.
Witam Pelot pomoglem paru klubowiczom za friko ,jak ktoś jest mądrzejszy od komputera to niech płaci.pelot pisze:maciej coś wie na ten temat i twierdzi że jego gl zap....z wariatorem jak głupi, ale on tylko za kase coś powie
wariator zacznie działać na lpg.Jak odpalisz to jest na benzynce autko to nie działa,dodaje gazu i przechodzi na lpg i wariator wtedy się włączy tak jak lpg.
W probe zapłon nie reguluje się automatycznie po odpaleniu , tylko nanosi poprawki w momencie przyspieszenia ,ale to za malo dla gazu .
Jak się zapłon się ustawi za późny to wtedy moga być strzały w kolektor.
Pozdrawiam Olsztyn
ide na piwko do garażu
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa