Probek '94 2.5 V6 + Lovato Super
: 2005-09-22 23:51
Witam, zalozylem woczoraj, pierwsze wrazenie bardzo dobre, ale doszukalem sie nastepujacych rzeczy w nastepnej kolejnosci do ustawiania, instalacja nie byla jeszcze regulowana od wczoraj...
- słabe obroty, dużo poniżej standardu podczas hamowania
- gdy auto stoi na światłach ma niestabilne obroty, czasem czuje się drganie auta, co nie było zauważalne na benz.
- wydaje mi się, że próg przełączenia na automat jest zbyt niski, silnik zimny spokojnie przebija mi 1500obr podczas zapalania no i wszystko mi gaśnie, musze zapalać na benzynie manualnie, lub z wciśnietym pedałem gazu.
- przy skrecaniu w lewo zgasł mi silni, sytuacja bardzo groźna - blokada kierownicy, brak wspomagania
- zauważam, że podczas hamowania i skrecania w lewo obroty drastycznie spadają!!!
- podczas silnego manewru w lewo gasnie silnik i zapala sie kontrolka check engine, manewr potrafie powtorzyc na zamowienie.
- przy ok 3200obr na 5 biegu zapala sie kontrolka check engine, ale nic wiekszego sie oprocz tego nie dzieje, mozna ja wylaczyc, przelaczajac sie ponownie na benzyne i spowrotem.
Zdarzenia nie przeszkadzaja w codziennej jezdzie, jednakze jade to niedlugo przeregulowac...
Najbardziej dziwi mnie na maksa efekt gasniecia auta po ostrym skrecie w lewo, ciekawe ze w lewo... bo w prawo wszystko chodzi cycus...
Ogolnie jestem bardzo zadowolony!
Pozdrawiam
eProbe
- słabe obroty, dużo poniżej standardu podczas hamowania
- gdy auto stoi na światłach ma niestabilne obroty, czasem czuje się drganie auta, co nie było zauważalne na benz.
- wydaje mi się, że próg przełączenia na automat jest zbyt niski, silnik zimny spokojnie przebija mi 1500obr podczas zapalania no i wszystko mi gaśnie, musze zapalać na benzynie manualnie, lub z wciśnietym pedałem gazu.
- przy skrecaniu w lewo zgasł mi silni, sytuacja bardzo groźna - blokada kierownicy, brak wspomagania
- zauważam, że podczas hamowania i skrecania w lewo obroty drastycznie spadają!!!
- podczas silnego manewru w lewo gasnie silnik i zapala sie kontrolka check engine, manewr potrafie powtorzyc na zamowienie.
- przy ok 3200obr na 5 biegu zapala sie kontrolka check engine, ale nic wiekszego sie oprocz tego nie dzieje, mozna ja wylaczyc, przelaczajac sie ponownie na benzyne i spowrotem.
Zdarzenia nie przeszkadzaja w codziennej jezdzie, jednakze jade to niedlugo przeregulowac...
Najbardziej dziwi mnie na maksa efekt gasniecia auta po ostrym skrecie w lewo, ciekawe ze w lewo... bo w prawo wszystko chodzi cycus...
Ogolnie jestem bardzo zadowolony!
Pozdrawiam
eProbe