Pomóżcie !!! Spalanie 17 l przy spokojnej jeżdzie !!!

Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Pomóżcie !!! Spalanie 17 l przy spokojnej jeżdzie !!!

Post autor: Lukas23 »

Witam Wszystkich !!!
Sorry że zakładam nowy temat ale niewiem już co robić pomóżcie, założyłem gaz zwykły do Probe 2.2 GT i spala mi 17 l w jezdzie mieszanej jak gazole wyregulują że spalanie powinno być mniejsze to wtedy na niskich obrotach w przediale 1500-2000 obr./min. auto szarpie po gwałtownym dodaniu gazu jak znowu zwiększa dawkę na nskich obrotach że wtedy juz nie szarpie na niskich obrotach to wtedy spalanie jest na poziomie 17 l !!!!!!! Co robić pomóżcie ????
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pomóżcie !!! Spalanie 17 l przy spokojnej jeżdzie !!!

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Lukas21 pisze:...założyłem gaz zwykły do Probe 2.2 GT i spala mi 17 l w jezdzie mieszanej...
Proszę się zrelaksować i przyzwyczaić, to już tak zostanie :twisted: .
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Zdjęcia mojej instalacji są w strefie zrzutu !!!
Z tego co pisza inni użytkownicy Probe 2.2 GT + gaz zwykły to spalanie waha się na poziomie 14-15 l w mieście i 11-12 l w trasie a spalanie 17 l to zdecydowanie za dużo !!!
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Pomóżcie !!! Spalanie 17 l przy spokojnej jeżdzie !!!

Post autor: Drzymek »

Sh(.)(.)ters pisze: Proszę się zrelaksować i przyzwyczaić, to już tak zostanie :twisted: .
Sh(.)(.)ters jest mistrzem pocieszania :D
A tak być nie powinno, bo nawet Audi mojego ojca z silnikiem 2.8 V6 pali średnio 11 litrów przy normalnej jeździe...

Męcz dalej gazoli!
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

moze kable i swiece do wymiany...
na 90 % zla regulacja

no i mogles nie oszczedzac i zalozyc instalacje z komputerem... ehh....

p.s. mi 2.5 v6 pali tez 17 ;)
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Ale ja podobno mam instalacje z komputerem.
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Miśkowi raczej chodziło o wtrysk.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

shooters chodzilo mi o zwykla z kompem (z silnikiem krokowym)
ta na fotkach to zwykla z zaworkiem na wezu... jedyny komputer to emulator sondy lambda ;)
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Właśnie też się zastanawiałem dlaczego nie założyli tam tego silniczka tylko śrube do regulacji, ale czy to by ćoś pomogło ????
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

A to przepraszam. Nie oglądałem fotek, a nie podejrzewałem takiego partactwa :shock: . Moja pierwsza wypowiedź staje się bardzo aktualna.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Więc czyli jak założą ten silniczek krokowy na wężu zamiast śruby to spalanie powinno zmaleć ??????? Czy jak to jest ??? Pomóżcie !!! :(
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Silniczek + komputer.

Dziwię się w ogóle że takie coś zamontowali. Przepisy zabraniają stosowania takich układów do silników z wtryskiem paliwa.

:wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Więc jak pomoże coś ten silniczek krokowy czy nie ???? Jeżeli ktoś wie to proszę o odpowiedz !!!
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Jedrek pisze:Silniczek + komputer.

Dziwię się w ogóle że takie coś zamontowali. Przepisy zabraniają stosowania takich układów do silników z wtryskiem paliwa.

:wink:
Ja ci pomogę. Na początek postaraj się zrozumieć co napisał Andrzej powyżej. Poproś grzecznie partacza co by ci zamontował silniczek + komputer.
Później zastanów się nad karą dla gazola, który zrobił ci taką krzywdę.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Sh(.)(.)ters pisze:
Później zastanów się nad karą dla gazola, który zrobił ci taką krzywdę.
Przypiepsz gazolowi gaz rurką :wink:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

HEHEHEH Ok dzięki wszystkim za rady jak byście mieli jeszcze jakieś pomysły jak zmniejszyć to spalanie to piszcie !!!
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Gość

Post autor: Gość »

Duzo zalezy od cyklu jakim jezdzisz, jesli tak jak ja dojezdzasz prawie tylko do pracy 5 km przez miasto, to akurat jak sie rozgrzeje i mniej pali to wylaczam, bo jestem na miejscu i moze tak wyjsc. Druga sprawa to polecam mojego gazownika, ktory juz zakladal gaz np. LisiowiGT i pali b. malo, nie wiem gdzie te Jawory sie znajduja, ale jesli niedaleko Szczecina to pomysl nad odwiedzeniem nas 8)
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

witam.
polecam jak najbardziej gazownika o którym mówi ( pisze) Simonse. ja u niego zakładałem i jestem super zadowolony. auto przy naprawde ostrej jezdzie pali 13 litrów - to chyba nie dużo???
ja jechałem prawie 200 km w jedna strone do Szczecina po gaz i myśle że w pełni to sie opłaciło!!!!!
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Uuuuuuuuuuuu ja mieszkam kolo Legnicy w dolnośląskim więc Szczecin to troche za dalego ale jak by ktoś z Was był u tego gazownika to zapytajcie go jak to zrobił że pali tak mało !!! Z góry dzieki i pozdrawiam !!!
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Gość

Post autor: Gość »

Jak to robi? To proste - DOBRZE :D Wiem, ze stosuje komputery Bingo i mixery dedykowane do silnikow turbodoladowanych, a szczegolowych szkolen to raczej nie udziela, poprostu trzeba przyjechac i zrobi (BTW poprawki robi za naprawde nie duza kase, a nawet jak mogl sie przekonac Misiek za darmo!).
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Więc jak założe komputer + silniczek krokowy to powinno pomóc tak ????
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Gość

Post autor: Gość »

Niestety, to nie jest takie proste. Najlepiej sprawdz ile pali benzyny, wtedy bedzie wiadomo czy przyczyna tkwi w instalacji LPG czy gdzies indziej. Generalnie komputer z silniczkiem pomaga miedzy innymi zaoszczedzic troche gazu, ale czy to wystarczy to pewnie nikt nie jest w stanie stwierdzic przynajmniej bez dokladnego obejzenia instalacji.
Awatar użytkownika
Tomo
Posty: 97
Rejestracja: 2005-07-12 23:36
Galeria: viewtopic.php?t=7365
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tomo »

Witam, też mam "gaz na śrubę" :oops: ale z takim kupiłem auto. To niestety tak już będzie :( u mnie jak na gazie przekroczę 4000obr to mi się muli strasznie i jak docisnę mocno to nie ma siły jechać ale pali mi w granicy 15l w mieście.Nie stać mnie niestety na sekwencję ale gazu używam do jazdy z punktu A do punktu B(TANIO),a jak chcę poszaleć to przełączam na benzynkę i ogień :twisted: :twisted: :twisted: Poza tym zawsze warto mieć chociaż te 3 litry wahy w baku na rozruch(przy zwykłej instalacji)





Pozdrawiam
ObrazekObrazekObrazek
Gość

Post autor: Gość »

To co opisujesz moze wynikac na 99% z tylko 3 rzeczy - za maly parownik, nieodpowiedni mixer lub brak drugiego doprowadzenia gazu do mixera. W zwiazku z tym, ze de facto sa 2 przestnice (druga otwiera sie zalaczajac turbo) w instalacjach dedykowanych do silnikow turbodoladowanych jest drugi wpust w mixerze po przeciwnej stronie. Sprawdz te 3 rzeczy, bo moze sie okazac, ze brakuje tylko jednej z nich do pelni szczescia :)
U mnie chodzi prawie identycznie jak na benzynie w calym zakresie obrotow, stad wcale nie musi byc to sekwencja, zeby pracowalo prawidlowo.
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Witam Wszystkich !!!
Dzisiaj byłem u gazownika który mi zakładał gaz i wymienił mikser na jakiś strumieniowy wyglądający inaczej niż ten który miałem, twierdzi że po zastosowaniu takiego miksera w BMW 520 spalanie gazu było niewiele wyższe niż na benzynie !!! Ale zobaczymy jak przetestuje. Jeżeli by to nie pomogło to mówi że założy jeszcze silnik krokowy + komputer !!! Auto po założeniu tego miksera zyskało troszkę na mocy :twisted:

Pozdrawiam !!!!!
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”