Probek nie chce zapalić.

Awatar użytkownika
Tomaszek
Posty: 18
Rejestracja: 2005-06-24 15:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Probek nie chce zapalić.

Post autor: Tomaszek »

Jestem na trasie niewiem co sie stalo auto zgasło i nieda rady się uruchomić.Zapala się żółta kontrolkaz przekreślonym silnikiem i niewiem co jest grane a Probkiem latam dopiero 3 miesiąc do tej pory niebyło zadnych problemów
Tommi
Ford Probe2 95r 2.0 16v
Awatar użytkownika
enduro
Posty: 510
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: enduro »

to jeszcze napisz gdzie jesteś może jest w pobliżu ktoś z klubowiczów......
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Check engine świeci się zawsze przed odpaleniem silnika, więc jeśli nie jesteś w stanie odpalić to chyba jeszcze nic nie znaczy.
Może immo?
Napisz gdzie stoisz, daj jakiś kontakt do siebie to może ktoś zareaguje.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Gość

Post autor: Gość »

Opisz tez troche dokladniej jak to wyglada. Czy rozrusznik kreci, czy jest iskra na przewodach WN, czy jest paliwo :wink: :?:
Awatar użytkownika
Tomaszek
Posty: 18
Rejestracja: 2005-06-24 15:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Tomaszek »

stoję w Kamieniu Pomorskim.Paliwo jest,rozrusznik kręci-nic poza tym niemogę zrobić gdyż całą lewą rękę mam w gipsie
Tommi
Ford Probe2 95r 2.0 16v
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Widząc IIgen z silnikiem 2.0 nie chciałbym być prorokiem ale może być to co większości pada, czyli aparat zapłonowy :(
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Nie stwierdzimy co dalej dopóki niezostanie sprawdzona podstawowa sprawa, czyli iskra.
Jędruś może mieć rację, to najczęstszy przypadek w tym modelu.
Zdejmij fajkę ze świecy, wetknij w przewód jakiś śrubokręt, przytknij do silnika i poproś żeby ktoś zakręcił silnikiem.
Jak brak iskry to padł moduł.
Jeszcze jedno pytanie, masz immo z dodatkowym pilotem czy z pluskwą w kluczyku :?:
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
Tomaszek
Posty: 18
Rejestracja: 2005-06-24 15:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Tomaszek »

Mam chłopaki immo z dodatkowym pilotem ale bateraia była wymieniana całkiem niedawno.Mam to autko od Lipca przejechalem juz 22tyś km i niebyło zadnych problemów a dzis niespodzianka...Wielkie dzięki wszystkim za porady
Tommi
Ford Probe2 95r 2.0 16v
Awatar użytkownika
Ivaho
Posty: 316
Rejestracja: 2005-01-20 18:55
Galeria: viewtopic.php?t=6336
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Post autor: Ivaho »

Nie wazne czy wymieniales, czy nie. Immo odcina pompke, zaplon i rozrusznik a ma to do siebie ze sie psuje i robi ktores z tego samo od siebie. Najczesciej odcina iskre.
Wiec jezeli sie okaze ze nie masz iskry to bedzie modul albo to immo.
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
Awatar użytkownika
Tomaszek
Posty: 18
Rejestracja: 2005-06-24 15:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Tomaszek »

Jeszcze raz dziekuję chłopaki z apomoc.Autko juz zostało zcholowane i jutro od rana sie za nie biorą....ciekawe co wymysla.Pozdrawiam
Tommi
Ford Probe2 95r 2.0 16v
Awatar użytkownika
Ivaho
Posty: 316
Rejestracja: 2005-01-20 18:55
Galeria: viewtopic.php?t=6336
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Post autor: Ivaho »

Pisz regularnie co Ci Twoi mechanicy wymyslą, coby Cie na koszta niepotrzebnie nie ciągnęli.
Pozdroo
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Po pierwsze to wydłubanie centralki immo i poprawienie lutów na płycie z przekaźnikami w środku, od tego trzeba przy tym modelu zacząć, coby nie wkopać się w inną niepotrzebną robotę.
Kolejnym etapem ewentualnie będzie moduł zapłonowy.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
Ivaho
Posty: 316
Rejestracja: 2005-01-20 18:55
Galeria: viewtopic.php?t=6336
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Post autor: Ivaho »

Voodoo pisze:Po pierwsze to wydłubanie centralki immo i poprawienie lutów na płycie z przekaźnikami w środku,.
Zrobiłem tak i po miesiacu mialem od nowa cyrki. Jezeli juz centralke wyjmiesz to prosciej ja wypieprzyć od razu.
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Jak dobrze to zrobisz to nie ma prawa.
Ja swoją naprawiałem zaraz po kupnie auta, czyli w lutym i do tej pory nawet raz mnie nie zawiodła.
A powiem, że to immo jest dość wredne ale i skuteczne, wraz z fabrycznym alarmem.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”