Zakładam ten temat bo nie mogłem znaleźć odpowiedzi mi dokładnie wyjaśniającą a mianowicie jak się wyciąga cały ten aparacik co steruje nawiewami i jeszcze jedno. Co potrzeba aby założyć sobie sterowanie nawiewami elektrycznie i proszę o fachowe odpowiedzi bo zamierzam sobie to zakupić akurat jest okazja. ????
Jak sciagniesz ramke (trza poprostu pociagnac) to beda na wierzchu 4 sruby, odkrecasz je i modul wychodzi, jeszcze tylko odpinasz kable z tylu i mozesz juz go podarowac temu co potrzebuje
Natomiast do elektrycznego sa inne wiazki (no i nie ma linek), rozni sie tez sam modul nawiewu też napewno bedziesz musial wymienic oprocz panelu, wiazki no i sam ten modul.
Bogdan9999 pisze:Co potrzeba aby założyć sobie sterowanie nawiewami elektrycznie i proszę o fachowe odpowiedzi bo zamierzam sobie to zakupić akurat jest okazja. ????
Na pewno potrzeba dużo wolnego czasu, bo musisz rozebrać i wyjąć wszystkie plastiki, które masz przed sobą - całą deskę rozdzielczą z nawiewami i kawałek środkowej konsoli. Po drugie potrzebujesz działających silniczków (3 szt.) bo coś musi sterować tym zamiast linek. O panelu nie wspominam, bo taki już masz.
Powiem tak - w serwisówce opisane jest to na ok. 10 stronach (nie licząc demontażu deski rozdzielczej). Jeżeli masz problemy na etapie wyjęcia panelu sterowania to lepiej odpuść temat.
Co do serwisówki to nadal jej nie mam A mam problem z wyjęciem całego modułu a dlatego że jak wyciągnę ramkę i odkręcę śrubki to trzymają go jeszcze linki i właśnie ich nie wiem jak odpiąć A wracając do serwisówki to mógłby ktos wrzucić te stronki na których jest to opisane i jak zdemontować deskę rozdzielczą bo próbowałem wcześniej ale nie szło a odkręciłem wydawało mi się wszystkie śrubki A i jeszcze jedno na co trzeba zrobic i co mieć aby wszczepić sterowanie nawiewami elektrycznie do linkowego ?? Czy jest przykręcić gdzie silniczki i i czy silniczki będą pasować czy są do nich wiązki kabli ??????? Prosze pomóżcie bo bardzo chcę mieć takie sterowanie bo linki kojarzą mi sie z seicentem a to nie zbyt miłe wspomienia pozdrawiam.
Bogdan9999 pisze:...A mam problem z wyjęciem całego modułu a dlatego że jak wyciągnę ramkę i odkręcę śrubki to trzymają go jeszcze linki i właśnie ich nie wiem jak odpiąć ...
Widzę, że między wierszami nie zrozumiałeś... aby odpiąć te linki musisz zdjąć całą tablicę rozdzielczą.
witam jak w temacie mam 1gen GT USA
spaliła mi sie ta zaróweczka od podswietlania konsoli nawiewów pytałem w dobrych sklepach niem takiej nigdzie sa mniejsze i wieksze a tej nie ma.
szukałem na forum i nikt nie pisał na ten temat
moze ktos mi pomoze0 gdzie to mozna kupic?
Można włożyć te najmniejsze żaróweczki
pasują mam takie powkładane troche żle sie je wkłada
orginalnych też nigdzie nie mogłem dostać
żaróweczki najlepiej kupić w sklepie z częściami elektronicznymi
Poradźcie proszę, w którym miejscu znajdują się żaróweczki od podświetlenie panelu ogrzewania - odkręciłem cztery śruby, ale panel nie wychodzi - trzyma się pewnie na lince - czy, aby dostać się do żaróweczek trzeba zdjąć linkę? W jaki sposób? I jeszcze, jakiego rodzaju żaróweczki tam są?
właśnie właśnie - podświetlane to jest tak ogólnie ? Jak jest podświetlanie to ja tam będę pakował diody LED - pewnie są żarówki te małe 12V co wywalałem z przełączników przy kierownicy.
Pewnie tak żaróweczki te malutkie jak w przełącznikach, tylko jak się do nich dobrać? bo tak jak kolega wyżej pisał po odkręceniu śrub coś trzyma, pewnie linki ale jak to rozebrać żeby nie połamać
Był 2.2L Turbo 91' RED, 2.2L Turbo 91' BLACK
Jest niestety 1.8L Golf mk3 RED
Ale będzie 2.5L v6 II Mam nadzieję że RED
ja zakładałem ten drut od ciepło-zimno to rozkręciłem ten schowek pasażera - potem odkręciłem jakaś tam listwa była- następnie idzie gruba rura od silnika i przechodzi przez takie coś metalowego jakby koszyczek (wywaliłem to całkiem do kosza) - i mamy mizerne ale zawsze jakieś dojście do tych linek. oczywiście leżąc na fotelu odwrotnie niż zazwyczaj. Innego pomysłu na chwilę obecną nie mam.
Zapalniczka odpada bo tam jest coś metalowego jakby półka czy coś i nie ma dojścia chyba.
adrian_seki pisze:ja zakładałem ten drut od ciepło-zimno to rozkręciłem ten schowek pasażera - potem odkręciłem jakaś tam listwa była- następnie idzie gruba rura od silnika i przechodzi przez takie coś metalowego jakby koszyczek (wywaliłem to całkiem do kosza) - i mamy mizerne ale zawsze jakieś dojście do tych linek. oczywiście leżąc na fotelu odwrotnie niż zazwyczaj. Innego pomysłu na chwilę obecną nie mam.
Zapalniczka odpada bo tam jest coś metalowego jakby półka czy coś i nie ma dojścia chyba.
Czego to człowiek nie zrobi, aby mieć diody w aucie.
Jak to było?
Aj low Opel, aj low diody, aj low wieś ku..a.
Wszystko jest do rozmontowania. Tylko trzeba pomyśleć, a nie szarpać i wywalać na siłę.
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98 JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
adrian_seki pisze:ja zakładałem ten drut od ciepło-zimno to rozkręciłem ten schowek pasażera - potem odkręciłem jakaś tam listwa była- następnie idzie gruba rura od silnika i przechodzi przez takie coś metalowego jakby koszyczek (wywaliłem to całkiem do kosza) - i mamy mizerne ale zawsze jakieś dojście do tych linek. oczywiście leżąc na fotelu odwrotnie niż zazwyczaj. Innego pomysłu na chwilę obecną nie mam.
Zapalniczka odpada bo tam jest coś metalowego jakby półka czy coś i nie ma dojścia chyba.
Czego to człowiek nie zrobi, aby mieć diody w aucie.
Wszystko jest do rozmontowania. Tylko trzeba pomyśleć, a nie szarpać i wywalać na siłę.
Ehhh... Niekiedy odnoszę wrażenie że piszę a ci co odpisują to całkiem nie do tego postu chyba. Pisałem gdzieś że coś szarpie a tym bardziej że zakładałem tam diody? Weź się zastanów.
Pisałem że rozebrałem tam ponieważ gdy kupiłem auto to było cały czas grzanie włączone a na wiosnę już się nie ciekawie robiło z full grzaniem. Więc opisałem jak to rozbierałem. A ten koszyczek kulturalnie rozkręciłem chyba na 8 nakrętek albo 5 (nie pamiętam dokładnie) wyjąłem ładnie i nic nie szarpałem. Napisałem tylko że go wywaliłem do kosza bo po co mi kawał metalu w aucie który jest nikomu tam chyba nie potrzebny. Rura nie opadała wszystko było elegancko to po co mi problem z przykręcaniem tago.
I co masz do diod? Wolę niebieskie diody flux niż żarówkę z zielonym kondenem. Ogólnie zielony kolor jest do bani bo pospolity taki.
żarówki są do bani pobierają w h energii jasność przy dzisiejszych diodach mizerna a do tego wydzielają ciepło. Czasem świecenia też wala na łeb żarówki. Więc jeśli ktoś twierdzi ze diody to gówno potwierdza swoja mizerna wiedzę na ich temat. Przyszłość to diody czy tego chcemy czy nie. Pozdro
Na tej samej stronie może i tak ale nie w tym samym poście - weź się skup i szukaj sensu. Będę ładował wszędzie gdzie się da niebieskie bo odpowiadają mi bardziej niż żarówka biała. a czerwone drażnią mnie. Pisałem że rozbierałem to sterowanie bo linka spadła a nie zakładałem diod, choć będę zakładał owszem ale kiedyś, no może nie napisałem ale to miałem na myśli tak czy inaczej
Masz coś z tą calibrą czy co? weź sobie kup jak taki masz kompleks czy coś - nie są drogie, to że masz uraz do diody to się nie dziwie bo podłączyłeś pewne odwrotnie i nie świeciła to od razu badziew i wieś tuning ci się uroił chyba, ale to już twój problem i nie przypominaj o tym wszystkim głośno.
Czy to będę się bujał probem czy mercem zawsze będzie niebieska dioda i koniec kropka na ten temat. W ostateczności audi to czerwone.
W chwili gdy Oley pisał swojego posta napisałeś że będziesz zmieniał oświetlenie na ledy a zaraz potem jak to rozmontowałeś. Dopiero później wspomniałeś dlaczego rozbierałeś panel i jak widać niektórzy myśleli że już tam wsadzałeś diody. Dlatego zacytowałem twoją wypowiedz.
A co do diód to nie ja pierwszy napisałem z czym się kojarzą. Ja wyraziłem swoje zdanie które jest podobne do przedmówców czyli wieś. Nie oczekuje że każdy ma identyczne zdanie na ten ten temat. Pisząc to wyrażam zdanie o diodach a nie o osobie je montującej więc trochę więcej dystansu do siebie i do świata
A jak chcesz komuś dogryźć to lepiej poćwicz trochę bo ten twój poziom z ostatniego posta o diodach i calibrach jest niski
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
Dee Jay pisze:W chwili gdy Oley pisał swojego posta napisałeś że będziesz zmieniał oświetlenie na ledy a zaraz potem jak to rozmontowałeś. Dopiero później wspomniałeś dlaczego rozbierałeś panel i jak widać niektórzy myśleli że już tam wsadzałeś diody. Dlatego zacytowałem twoją wypowiedz.
A co do diód to nie ja pierwszy napisałem z czym się kojarzą. Ja wyraziłem swoje zdanie które jest podobne do przedmówców czyli wieś. Nie oczekuje że każdy ma identyczne zdanie na ten ten temat. Pisząc to wyrażam zdanie o diodach a nie o osobie je montującej więc trochę więcej dystansu do siebie i do świata
A jak chcesz komuś dogryźć to lepiej poćwicz trochę bo ten twój poziom z ostatniego posta o diodach i calibrach jest niski
Nikomu nie muszę dogryzać i nie mm najmniejszego zamiaru ćwiczyć, pozdro