Witam serdecznie i krzyczę pomocy....
Mój probik spala 1l oleju na tydzień ok. 150-200 mil. Co ja biedny mam teraz zrobić doradzcie . Słyszałem ,że remont się nie opłaca a wogule tojakie mogą być koszty remontu lub nowego silnika ...
nie wiem co robić ...... a miało być tak pięknie...!
Silnik
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Pierścionki do wymiany i od razu uszczelniacze na zaworach.
A koszt remontu nie aż tak straszny i chyba lepiej zrobić, niż kupić używkę niewiadomego pochodzenia.
A koszt remontu nie aż tak straszny i chyba lepiej zrobić, niż kupić używkę niewiadomego pochodzenia.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
O radę śmiało pytaj Kicura i Piotrka są fachowcami od silników.....i jest ich dwóch..... http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 71&start=0
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Doskonale to rozumiem.W moim probe bije już "nowe" serce. Różnica jest kolosalna. Najpiew kopcił jak parowóz, a po autostradowej gonitwie (W Pradze ) zamilkł na wieki. Mam warunki do przeprowadzenia remontu , jednak po kalkulacji czasu i $$$ zdecydowałem się na wymianę. Tyle, że nie kupiłem kota w worku. I auto-dawcę, i właściciela znałem od kilku lat.
Dla dobra Młodego trochę pozamiatałem w topiku...
Dla dobra Młodego trochę pozamiatałem w topiku...
IIgen. 2,5 GT, USA-black