Za wysokie obroty biegu jałowego:(
- maciejuuu
- Posty: 31
- Rejestracja: 2009-02-24 22:31
- Samochód: Probe II '95 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=16689
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(
Chłopaki mam wielką prośbę, sorry za odgrzewanie kotleta, ale ten temat mi pasuje. Czy ktoś kto ma 2.0 i żadnych problemów z obrotami przy odpalaniu, włączaniu świateł( ogólnie elektrozawór BAC działa u niego ok) mógłby go odkręcić od przepustnicy lub ma używaną przepustnicę i oświeci mnie jakie powinny być długości obu sprężynek działających na zawór?? sprężynki pchają go z dwóch stron, podczas czyszczenia całego układu chyba bezmyślnie lekko rozciągnąłem większą sprężynę przez co zawór był otwarty i obroty miałem stale na 2 tys i teraz nie mogę dojść prawidłowego ustawienia, w tym momencie mam za niskie obroty przy odpalaniu i brak reakcji na kręcenie kierownicą i światła, ciągłe rozkręcanie, ściskanie i rozciąganie sprężynek już źle wpływa i na mnie i na nie byłbym niezmiernie szczęśliwy gdyby ktoś mi zmierzył te sprężynki w stanie spoczynku suwmiarką
probe II 2.0 '95
Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(
Szybciej ci wyjdzie w takim przypadku kupić inny elektrozawór Daj sobie spokój z rozciaganiem i ściskaniem,bo tylko gorzej będzie i strata czasu i nerwów .
- mar3inez
- Posty: 411
- Rejestracja: 2009-01-04 17:54
- Samochód: 2.5 v6 White Pearl '93 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=16758
- Lokalizacja: Trzcianka
Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(
Siemano,
Ostatnio padła mi cewka w aparacie zapłonowym, którą wymieniłem na nową.
Nic poza tym nie ruszałem, nie grzebałem przy przepustnicy.
Po odpaleniu obroty są bardzo wysokie tzn wskakują na 2000i tak się utrzymują aż do nagrzania się silnika wtedy spadają do 1500.
Nagrałem krótki filmik jak to wygląda na rozgrzanym silniku:
obroty
Czasami jest też tak że jak przejadę kilka kilometrów to obroty falują od 1000 do 1500.
Jakieś sugestie?
Błędów nie pokazuje
Pozdro
Ostatnio padła mi cewka w aparacie zapłonowym, którą wymieniłem na nową.
Nic poza tym nie ruszałem, nie grzebałem przy przepustnicy.
Po odpaleniu obroty są bardzo wysokie tzn wskakują na 2000i tak się utrzymują aż do nagrzania się silnika wtedy spadają do 1500.
Nagrałem krótki filmik jak to wygląda na rozgrzanym silniku:
obroty
Czasami jest też tak że jak przejadę kilka kilometrów to obroty falują od 1000 do 1500.
Jakieś sugestie?
Błędów nie pokazuje
Pozdro
- maciejuuu
- Posty: 31
- Rejestracja: 2009-02-24 22:31
- Samochód: Probe II '95 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=16689
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(
dokładnie to samo miałem jak rozciągnąłem sprężynkę i miałem otwarty zawór od obejścia przepustnicy i podbijania obrotów pod obciążeniem, odłącz wtyczkę nawet na zapalonym silniku i zobacz czy obroty spadną, jeśli tak masz winowajcę, możesz jeszcze na odłączonej wtyczce sprawdzić napięcie, im bardziej rozgrzany silnik tym niższe napięcie, wzrastać powinno po zapaleniu świateł czy innych "prądożerców"
probe II 2.0 '95
- mar3inez
- Posty: 411
- Rejestracja: 2009-01-04 17:54
- Samochód: 2.5 v6 White Pearl '93 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=16758
- Lokalizacja: Trzcianka
Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(
Problem sam się rozwiązał. Wystarczyło pojeździć tak do 160-170 i wszystko wróciło do normy.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2008-10-04 23:55
Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(
Witam wszystkich , mam problem ze znalezieniem regulatora wolnych obrotów,czy mogę liczyć na waszą pomoc pozdrawiam i czekam na pomoc .II gen 2,0 16 V.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2012-10-28 23:41
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996r
- Lokalizacja: Głogów Woj. Dolnośląskie
Problem z obrotami, LPG
Witam Mój Probe to Ford Probe II 2.0 1996r dodatkowo LPG
Mam oto problem jest tu na forum jak widzę dużo tematów z różnymi objawami z nieprawidłowym funkcjonowaniem auta, więc chce otworzyć nowy temat aby rozwiązać go .. A co do mojego problemu to chodzi szczególnie o obroty silnika . Po odpaleniu na benzynie obroty wskazują ponad 2000 auto w jeździe jak i w postoju utrzymuje takie obroty po czym po upływie paru minut obroty falują spadają i podnoszą się i tak aż po lekkim nagrzaniu silnika obroty spadają do około 1000 ... I tak samo jest z gazem jak jest włączony
Drugi problem to jest z również z Gazem po włączeniu gazu i poruszaniu się autem strasznie się muli silnik drga i jest nie równe poruszanie się po odłączeniu gazy powraca do płynnej jazdy ... Więcej na temat modelu gazu podam później iż papierów nie mam przy sobie
Proszę o o pomoc iż jestem zielony na temat motoryzacji i jak na razie chciałbym nabyć trochę porad od was zanim wybiorę się do mechanika, iż różnie bywa z nimi powymieniają wszystko i zedrą kasę wiecie o co chodzi .. Proszę chociaż o podanie linków tematu które mogą nakierować mnie co to rozwiązania objaw tych problemów i jakie mogą być ich przyczyny Pozdrawiam
Mam oto problem jest tu na forum jak widzę dużo tematów z różnymi objawami z nieprawidłowym funkcjonowaniem auta, więc chce otworzyć nowy temat aby rozwiązać go .. A co do mojego problemu to chodzi szczególnie o obroty silnika . Po odpaleniu na benzynie obroty wskazują ponad 2000 auto w jeździe jak i w postoju utrzymuje takie obroty po czym po upływie paru minut obroty falują spadają i podnoszą się i tak aż po lekkim nagrzaniu silnika obroty spadają do około 1000 ... I tak samo jest z gazem jak jest włączony
Drugi problem to jest z również z Gazem po włączeniu gazu i poruszaniu się autem strasznie się muli silnik drga i jest nie równe poruszanie się po odłączeniu gazy powraca do płynnej jazdy ... Więcej na temat modelu gazu podam później iż papierów nie mam przy sobie
Proszę o o pomoc iż jestem zielony na temat motoryzacji i jak na razie chciałbym nabyć trochę porad od was zanim wybiorę się do mechanika, iż różnie bywa z nimi powymieniają wszystko i zedrą kasę wiecie o co chodzi .. Proszę chociaż o podanie linków tematu które mogą nakierować mnie co to rozwiązania objaw tych problemów i jakie mogą być ich przyczyny Pozdrawiam
- skalpel
- Posty: 216
- Rejestracja: 2010-08-11 19:42
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
- Galeria: viewtopic.php?t=23090
- Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia
Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(
Siema.
Od dwóch dni mam problem z obrotami. Podczas włączenia świateł lub ogrzewania w środku obroty rosną do 1500 jak wszystko wyłącze to obroty spadają do 900. Czy to może być alternator? Ostatnio zapiszczały mi paski i pojawiły się te problemy.
Od dwóch dni mam problem z obrotami. Podczas włączenia świateł lub ogrzewania w środku obroty rosną do 1500 jak wszystko wyłącze to obroty spadają do 900. Czy to może być alternator? Ostatnio zapiszczały mi paski i pojawiły się te problemy.
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(
A falują?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- skalpel
- Posty: 216
- Rejestracja: 2010-08-11 19:42
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
- Galeria: viewtopic.php?t=23090
- Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia
Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(
Nie. NA zimnym trzyma 2 tys po nagrzaniu się bez świateł, ogrzewania tylnej szyby obroty stoją cały czas równo na 900 jak tylko włączone same światła lub ogrzewanie tylnej szyby obroty rosną do 1200 a jak jedno i drugie to jest 1500 i tak cały czas trzyma. Może to być alternator? Nie miałem nigdy z tym problemu wcześniej.
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(
O jeju, weź multimetr i coraz jakie masz ladowanie. Ale raczej to nie alternator
- skalpel
- Posty: 216
- Rejestracja: 2010-08-11 19:42
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
- Galeria: viewtopic.php?t=23090
- Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia
Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(
Chętnie ale chwilowo nie mam jak zmierzyć dopiero w sobotę to zrobię. Chciałem wysłuchać sugestii. Może ktoś miał taki przypadek w probe.
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2020-04-21 21:10
Re: Za wysokie obroty biegu jałowego:(
Panowie ja miałem ten sam problem przez przepustnice w 2.0 idzie wężyk z chłodzeniem i na tej podstawie ustawia obroty po wyczysczeniu przepustnicy jest wszystko ok