kopci
: 2005-10-29 13:42
witam klubowiczów, jestem tu nowy więc proszę o łagodny wymiar kary
od tygodnia zostałem szczęśliwym posiadaczem probe II i tu się zaczął problem:
samochód jest mocno zaniedbany, więc zacząłem zabawę od wymiany uszczelki pod głowicą(b. duże wycieki), naprawy zawieszenia itp. wszytko jest już poskładane samochód chodzi jek brzytwa, jest tylko jeden problem - kopci jak papieski komin na ogłoszeniu wyników, dodam, że głowica była regenerowana w specjalistycznym zakładzie jest kpl nowych uszczelek i przed rozebraniem silnika nie zauważyłem takiego objawu, kopcił trochę ale nie aż tak, czy jest możliwe że zatarły się pierścienie olejowe? samochód stał około 8 miesięcy, czy jest szansa że to "puści" i kopcenie zniknie? czy skazany jestem na ponowne rozebranie motoru, tym razem poszerzonego o demontaż tłoków? czy zalanie cylindrów jakimś preparatem może pomóc?
za odp będę bardzo wdzięczny
pozdrawiam
bsid
od tygodnia zostałem szczęśliwym posiadaczem probe II i tu się zaczął problem:
samochód jest mocno zaniedbany, więc zacząłem zabawę od wymiany uszczelki pod głowicą(b. duże wycieki), naprawy zawieszenia itp. wszytko jest już poskładane samochód chodzi jek brzytwa, jest tylko jeden problem - kopci jak papieski komin na ogłoszeniu wyników, dodam, że głowica była regenerowana w specjalistycznym zakładzie jest kpl nowych uszczelek i przed rozebraniem silnika nie zauważyłem takiego objawu, kopcił trochę ale nie aż tak, czy jest możliwe że zatarły się pierścienie olejowe? samochód stał około 8 miesięcy, czy jest szansa że to "puści" i kopcenie zniknie? czy skazany jestem na ponowne rozebranie motoru, tym razem poszerzonego o demontaż tłoków? czy zalanie cylindrów jakimś preparatem może pomóc?
za odp będę bardzo wdzięczny
pozdrawiam
bsid