Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

Awatar użytkownika
nordd46
Posty: 55
Rejestracja: 2005-12-12 15:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Glogow

Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

Post autor: nordd46 »

witam wszystkich mam pytanko kupilem probesie 2. 93r tylko jest maly problem nie kreci sie za wysoko po 5000 obr. ma odciecie mam nadzieje ze to tylko jakis ogranicznik i jak tak to jak go odmulic????
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Jakiś ogranicznik???? :shock: :shock: Chyba kupiłeś jakąś padakę. ale napisz coś więcej o swoim autku np czy ma LPG itd.
A poza tym najpierw przeczytaj http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=2277 nim zaczniesz zadawać pytania, a tematy swoich postów lepiej nazywaj od rzeczy bo typu dzień dobry lubią byc usuwane przez moderatorów.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Mój odcina przy 8200 obrotów - 1994 Euro 2.5 V6. Słyszałem o ograniczniku prędkości, o obrotów niestety nie. Powyżej 5 tysięcy ciągle powinien ładnie ciągnąć Twój silniczek (widziałem wykres - jedynka do 7 tyś, reszcie biegów moc kończyła się przy 6500)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

dziwne... też pierwszy raz słyszę o odcięciu na 5000 :roll: mój odcina zaraz przy początku czerwonej skali czyli na 7k

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Mój ponad 7k na luzie pociągnie. Nie wiemy jaki kolega ma motor. Uzupełnij pierwsze informacje o silniku, czy LPG i jeśli tak to jaki bo inaczej nikt nie będzie w stanie ci pomóc.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Jak to 2.0 to normalka :) Mi nie tyle odcina co powyżej 5k traci moc :) Tak ma być
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Post niżej:
siemanko mam pytanko mam maly problem kupilem probe 2 2.5 V6 24v auto kreci sie do 5000 tys i jednej kreski czy ktos wie jak mozna odmulic tego smoka????
Więc to jednak V6. Swoją drogą jednak mowa o odcięciu, a nie o stracie mocy więc dwie różne sprawy.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
nordd46
Posty: 55
Rejestracja: 2005-12-12 15:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Glogow

2.5 V6

Post autor: nordd46 »

faktycznie nie rozpisalem sie za bardzo po raz pierwszy ale tak chodzi o Proba z 93 USA 2.5 V6 nie mam LPG nie wiem dokladnie dlaczego nie kreci wiecej niz 5000 z tym ze pytalem niemca od ktorego kupilem powiedzial mi mi ze to problem z elektronika :shock: czy to jest mozliwe???
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Wystarczy że napiszesz raz... :?

A z tymi obrotami, to może coś z drugim VRIS`em?
Jak chce go załączyć, to odcina... :roll:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
nerVous
Posty: 238
Rejestracja: 2003-08-13 12:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: nerVous »

mialem kiedys podobnie,ale nie wiem czy przyczyna ta sama bo ja mialem filtr paliwa zasyfiony i po wymianie bylo ok :wink:
kom. 504308665
reddi28@wp.pl
II gen.2.0 93'USA
Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro »

Oglądałem to auto , nie jest dobrze. Na korku wlewu oleju biały osad. Z wydechu też ostro paruje. Jak dla mnie uszczelka pod głowicą.
IIgen. 2,5 GT, USA-black
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Drzymek pisze: A z tymi obrotami, to może coś z drugim VRIS`em?
Jak chce go załączyć, to odcina... :roll:
Nie VIRIS nie mają aż takiego wpływu na wkręcanie się samochodu.
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 4
Rejestracja: 2005-11-10 15:40

Post autor: Luke »

Sprawdź stan katalizatora. Miałem podobny problem nie chciał się wkręcać na wysokie obroty.
rainman
Posty: 1
Rejestracja: 2008-09-02 20:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Kołobrzeg

mi odcina obroty przy 5.5 tyś

Post autor: rainman »

wcześniej wkręcał sie do końca , ostatnio na lotnisku zauważyłem że ma odcięcie , może ktoś zna przyczynę bym był wdzięczny , ford probe 2.5 V6 24v
93 rok wersja z tablicą miedzy światłami , odcina na luzie i na każdym biegu przez co nie zamykam 100 na 2 ce , wcześniej ciągnął do końca

<b title="Robert">Ale przecież ten wątek wydawał się ok - po co więc zakładasz nowy?
Zajrzyj :arrow: tu, pkt 8 i cierpliwości...
Robert</b>

rainman pisze:przeszukałem wszystkie tematy zajęło mi to 3 h , jako że nie umiem korzystać z szukaj , i trafiłem tylko
na podobny problem

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 312#209312

na luzie odcina idealnie przy 5.5 tyś tak jak i na każdym biegu
lecz nie ma tam odpowiedzi na mój problem , mechanik mnie zlewa i wysyła do elektryka by podłączył pod komputer , oni mnie zlewają bo nie maja wtyczek , jak im mówię że można zrobić diagnozę przez kontrolkę check engine to mnie wyśmiewają że im się nie chce " dosłownie " , spróbuje sam to zrobić ale jestem laikiem , to mój pierwszy samochód , w sumie drugi , pierwszy był też probe identyczny co teraz które skasowałem po 5 tyg.
umiem tylko zmienić koło , sprawdzić stan oleju w silniku reszta to dla mnie voodoo czyli nie uda mi sie to na 99 % dla takich ludzi są właśnie warsztaty , tylko że one mnie zlewają
chętnie bym zapłacił komuś kto by mi zrobił diagnozę jestem z okolic Kołobrzegu objeździłem wszystkich elektryków

mój model to probe 2.5 V6 24v 93 r wersja z tablicą miedzy światłami z tyłu , wiem że to mazda w 70 % co im uparcie tłumaczyłem

wcześniej zamykałem 100 na 2 ce , teraz robie to na 3 ce i ewidentnie straciłem sporo koni przez tą odcinkę , do 5.5 tyś wkręca się tak samo jak przed tą awarią czyli normalnie , nie zauważyłem żadnych zmian ,

mój nr GG 6396390 podaje go dla moderatora który na bank usunie ten temat , oraz mając nadzieje na zawarcie znajomości z posiadaczami probe z okolic
spotkamy się na szosie
frik1888
Posty: 7
Rejestracja: 2008-10-28 12:46

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

Post autor: frik1888 »

mam podobny problem tylko moj proboszcz nie chce przyspieszac z wolnych obrotow tak jak by paliwa mu brakowalo chyba ze odrazu ruszam z obrotow wysokich to idzie jak strzala ostatnio na 3 biegu polecial 160 az obrotosciomiez zamknol ale jak chcem przyspieszyc na 4 biegu i mam setke na liczniku to silnik sie lekko dusi prosze o pomoc
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

Post autor: HellHound »

Zapchany katalizator, słynny aparat zapłonowy lub zdycha pompa paliwa, napiszcie bardziej szczegółowe info, może akurat ktoś trafi.
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

Post autor: Kocureq »

Jak przerywa na niskich obrotach to raczej zapłon. Może kable stare?

Pompa paliwa i katalizator toby raczej na wysokich obrotach się ujawniały.
Awatar użytkownika
sziaba
Posty: 168
Rejestracja: 2008-04-23 20:29
Samochód: Skoda Octavia Scout
Galeria: viewtopic.php?t=13751
Lokalizacja: Szczecinek

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

Post autor: sziaba »

Witam
Ja spotkałem się z czymś takim u znajomego :? ...... padł mu napinacz hydrauliczny od paska rozrządu i paseczek przeskoczył o jeden ząbek i był właśnie taki efekt 5tyś. obrtotów ...
Po wymianie paseczka z resztą : rolki , pompa w... , napinacz ,...., autko śmiga :mrgreen:
Wniosek : sprawdź ustawienie rozrządu :wink:
Byl sobie Probe 2,5 V6 24v
Była sobie Mazda MX-5 NC
Jest Skoda Octavia Scout
frik1888
Posty: 7
Rejestracja: 2008-10-28 12:46

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

Post autor: frik1888 »

chodzi mi o to ze czasami dobrze jezdzi chcem mu przygazowac przy 100 na 4 biegu i wtedy dziwnie pierdzi z tlumika tak jak by mu mocy brakowalo w czym moze byc taka przyczyna swiece nowe kable nowe caly zaplon nowy oleje filtry paliwa i powietrza wymienione zostala pompa paliwa tylko jak sie do niej dostac zeby ja wymienic probe 2.5 v6 95 r pomocy :roll: :roll: :roll: :roll:
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

Post autor: HellHound »

Jak w prawie każdym innym benzyniaku :wink: Wyciągasz z baku, po wcześniejszym zdjęciu kanapy. A sprawdzałeś jakie ciśnienie daje? Sprawdź PW
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

Post autor: Kocureq »

HellHound pisze:Jak w prawie każdym innym benzyniaku :wink: Wyciągasz z baku, po wcześniejszym zdjęciu kanapy.
Hę?
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

Post autor: Dee Jay »

Tak jest tylko w I gen w drugiej nie dostaniesz się do pompy przez kanapę
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

Post autor: HellHound »

No to przez bagażnik :wink: :lol: Zawsze też można użyć otwieracz do puszek :mrgreen:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
sziaba
Posty: 168
Rejestracja: 2008-04-23 20:29
Samochód: Skoda Octavia Scout
Galeria: viewtopic.php?t=13751
Lokalizacja: Szczecinek

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

Post autor: sziaba »

No i jak :?: Co z tymi obrotami :?:
Byl sobie Probe 2,5 V6 24v
Była sobie Mazda MX-5 NC
Jest Skoda Octavia Scout
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”