Strona 1 z 1

Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

: 2005-12-12 18:23
autor: nordd46
witam wszystkich mam pytanko kupilem probesie 2. 93r tylko jest maly problem nie kreci sie za wysoko po 5000 obr. ma odciecie mam nadzieje ze to tylko jakis ogranicznik i jak tak to jak go odmulic????

: 2005-12-12 18:25
autor: ZENiTH
Jakiś ogranicznik???? :shock: :shock: Chyba kupiłeś jakąś padakę. ale napisz coś więcej o swoim autku np czy ma LPG itd.
A poza tym najpierw przeczytaj http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=2277 nim zaczniesz zadawać pytania, a tematy swoich postów lepiej nazywaj od rzeczy bo typu dzień dobry lubią byc usuwane przez moderatorów.

: 2005-12-12 21:22
autor: RX
Witam,

Mój odcina przy 8200 obrotów - 1994 Euro 2.5 V6. Słyszałem o ograniczniku prędkości, o obrotów niestety nie. Powyżej 5 tysięcy ciągle powinien ładnie ciągnąć Twój silniczek (widziałem wykres - jedynka do 7 tyś, reszcie biegów moc kończyła się przy 6500)

Pzdr.

: 2005-12-12 23:23
autor: P.I.M.P.O.
dziwne... też pierwszy raz słyszę o odcięciu na 5000 :roll: mój odcina zaraz przy początku czerwonej skali czyli na 7k

pozdro

: 2005-12-13 09:54
autor: tofil
Mój ponad 7k na luzie pociągnie. Nie wiemy jaki kolega ma motor. Uzupełnij pierwsze informacje o silniku, czy LPG i jeśli tak to jaki bo inaczej nikt nie będzie w stanie ci pomóc.

: 2005-12-18 12:07
autor: Basf_Wrocław
Jak to 2.0 to normalka :) Mi nie tyle odcina co powyżej 5k traci moc :) Tak ma być

: 2005-12-18 13:51
autor: RX
Witam,

Post niżej:
siemanko mam pytanko mam maly problem kupilem probe 2 2.5 V6 24v auto kreci sie do 5000 tys i jednej kreski czy ktos wie jak mozna odmulic tego smoka????
Więc to jednak V6. Swoją drogą jednak mowa o odcięciu, a nie o stracie mocy więc dwie różne sprawy.

Pzdr.

2.5 V6

: 2005-12-18 14:01
autor: nordd46
faktycznie nie rozpisalem sie za bardzo po raz pierwszy ale tak chodzi o Proba z 93 USA 2.5 V6 nie mam LPG nie wiem dokladnie dlaczego nie kreci wiecej niz 5000 z tym ze pytalem niemca od ktorego kupilem powiedzial mi mi ze to problem z elektronika :shock: czy to jest mozliwe???

: 2005-12-18 14:16
autor: Drzymek
Wystarczy że napiszesz raz... :?

A z tymi obrotami, to może coś z drugim VRIS`em?
Jak chce go załączyć, to odcina... :roll:

: 2005-12-18 14:53
autor: nerVous
mialem kiedys podobnie,ale nie wiem czy przyczyna ta sama bo ja mialem filtr paliwa zasyfiony i po wymianie bylo ok :wink:

: 2005-12-23 20:06
autor: M-Pro
Oglądałem to auto , nie jest dobrze. Na korku wlewu oleju biały osad. Z wydechu też ostro paruje. Jak dla mnie uszczelka pod głowicą.

: 2005-12-23 20:26
autor: Sqad
Drzymek pisze: A z tymi obrotami, to może coś z drugim VRIS`em?
Jak chce go załączyć, to odcina... :roll:
Nie VIRIS nie mają aż takiego wpływu na wkręcanie się samochodu.

: 2005-12-23 20:28
autor: Luke
Sprawdź stan katalizatora. Miałem podobny problem nie chciał się wkręcać na wysokie obroty.

mi odcina obroty przy 5.5 tyś

: 2008-09-12 18:19
autor: rainman
wcześniej wkręcał sie do końca , ostatnio na lotnisku zauważyłem że ma odcięcie , może ktoś zna przyczynę bym był wdzięczny , ford probe 2.5 V6 24v
93 rok wersja z tablicą miedzy światłami , odcina na luzie i na każdym biegu przez co nie zamykam 100 na 2 ce , wcześniej ciągnął do końca

<b title="Robert">Ale przecież ten wątek wydawał się ok - po co więc zakładasz nowy?
Zajrzyj :arrow: tu, pkt 8 i cierpliwości...
Robert</b>

rainman pisze:przeszukałem wszystkie tematy zajęło mi to 3 h , jako że nie umiem korzystać z szukaj , i trafiłem tylko
na podobny problem

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 312#209312

na luzie odcina idealnie przy 5.5 tyś tak jak i na każdym biegu
lecz nie ma tam odpowiedzi na mój problem , mechanik mnie zlewa i wysyła do elektryka by podłączył pod komputer , oni mnie zlewają bo nie maja wtyczek , jak im mówię że można zrobić diagnozę przez kontrolkę check engine to mnie wyśmiewają że im się nie chce " dosłownie " , spróbuje sam to zrobić ale jestem laikiem , to mój pierwszy samochód , w sumie drugi , pierwszy był też probe identyczny co teraz które skasowałem po 5 tyg.
umiem tylko zmienić koło , sprawdzić stan oleju w silniku reszta to dla mnie voodoo czyli nie uda mi sie to na 99 % dla takich ludzi są właśnie warsztaty , tylko że one mnie zlewają
chętnie bym zapłacił komuś kto by mi zrobił diagnozę jestem z okolic Kołobrzegu objeździłem wszystkich elektryków

mój model to probe 2.5 V6 24v 93 r wersja z tablicą miedzy światłami z tyłu , wiem że to mazda w 70 % co im uparcie tłumaczyłem

wcześniej zamykałem 100 na 2 ce , teraz robie to na 3 ce i ewidentnie straciłem sporo koni przez tą odcinkę , do 5.5 tyś wkręca się tak samo jak przed tą awarią czyli normalnie , nie zauważyłem żadnych zmian ,

mój nr GG 6396390 podaje go dla moderatora który na bank usunie ten temat , oraz mając nadzieje na zawarcie znajomości z posiadaczami probe z okolic

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

: 2008-10-28 14:00
autor: frik1888
mam podobny problem tylko moj proboszcz nie chce przyspieszac z wolnych obrotow tak jak by paliwa mu brakowalo chyba ze odrazu ruszam z obrotow wysokich to idzie jak strzala ostatnio na 3 biegu polecial 160 az obrotosciomiez zamknol ale jak chcem przyspieszyc na 4 biegu i mam setke na liczniku to silnik sie lekko dusi prosze o pomoc

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

: 2008-10-28 19:25
autor: HellHound
Zapchany katalizator, słynny aparat zapłonowy lub zdycha pompa paliwa, napiszcie bardziej szczegółowe info, może akurat ktoś trafi.

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

: 2008-10-28 22:11
autor: Kocureq
Jak przerywa na niskich obrotach to raczej zapłon. Może kable stare?

Pompa paliwa i katalizator toby raczej na wysokich obrotach się ujawniały.

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

: 2008-10-29 08:47
autor: sziaba
Witam
Ja spotkałem się z czymś takim u znajomego :? ...... padł mu napinacz hydrauliczny od paska rozrządu i paseczek przeskoczył o jeden ząbek i był właśnie taki efekt 5tyś. obrtotów ...
Po wymianie paseczka z resztą : rolki , pompa w... , napinacz ,...., autko śmiga :mrgreen:
Wniosek : sprawdź ustawienie rozrządu :wink:

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

: 2008-10-29 12:31
autor: frik1888
chodzi mi o to ze czasami dobrze jezdzi chcem mu przygazowac przy 100 na 4 biegu i wtedy dziwnie pierdzi z tlumika tak jak by mu mocy brakowalo w czym moze byc taka przyczyna swiece nowe kable nowe caly zaplon nowy oleje filtry paliwa i powietrza wymienione zostala pompa paliwa tylko jak sie do niej dostac zeby ja wymienic probe 2.5 v6 95 r pomocy :roll: :roll: :roll: :roll:

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

: 2008-10-29 16:41
autor: HellHound
Jak w prawie każdym innym benzyniaku :wink: Wyciągasz z baku, po wcześniejszym zdjęciu kanapy. A sprawdzałeś jakie ciśnienie daje? Sprawdź PW

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

: 2008-10-29 16:49
autor: Kocureq
HellHound pisze:Jak w prawie każdym innym benzyniaku :wink: Wyciągasz z baku, po wcześniejszym zdjęciu kanapy.
Hę?

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

: 2008-10-29 16:52
autor: Dee Jay
Tak jest tylko w I gen w drugiej nie dostaniesz się do pompy przez kanapę

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

: 2008-10-29 17:47
autor: HellHound
No to przez bagażnik :wink: :lol: Zawsze też można użyć otwieracz do puszek :mrgreen:

Re: Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.

: 2008-11-02 16:38
autor: sziaba
No i jak :?: Co z tymi obrotami :?: