Strona 1 z 1
szarpie na gazie
: 2005-12-12 18:28
autor: Gość
Dziś mnie ruszył zakapturzony gostek w Audi A4, mistrz prostej .. motyla noga .... cienias w zakrętach , probek i tak był lepszy ale nie o tym miałem pisać.
Szarpie mi na gazie pomiędzy 5200 a 6000 tys, turbina ładuje
Na benzynie kręci się do czerwonego.
Myślałem że było mało gazu, dotankowałem na max i potem testowałem auto.
Szarpnie jest zawsze powyżej 5 tys obr i jest podobne do tego jakie jest przy przełączaniu gaz/benzyna i na odwrót (tak mi się wydaje).
Kable mam nówki, aparat jest dobry wiec co nie pasi ?
Instalacja to sekwencja BRC seqent24
: 2005-12-12 18:31
autor: ZENiTH
powyżej 6000 masz zbyt ubogą mieszankę i pewnie wtryskiwacze gazu masz zbyt małe i podają za małą ilość gazu. Zresztą użyj funkcji SZUKAJ bo ta sprawa była już wiele razy poruszana na forum
: 2005-12-12 19:27
autor: Gość
zenith839 pisze:powyżej 6000 masz zbyt ubogą mieszankę
Nie powyżej tylko miedzy 5200/6000 proszę czytać txt ze zrozumieniem
A opcja szukaj ...hmm... jakoś nie zauważyłem takiego tematu (poruszanego wiele razy).
: 2005-12-12 20:45
autor: piotrek
A może świeczki trza wymienić

: 2005-12-12 20:56
autor: raven
myśle ze wiem o jakie szarpanie Ci chodzi bo też tak miałem.
Chopoki z klubu polecili mi spr dolot i sie okazalo ze mam pekniete lekko kolanko przy przepustnicy, nie moglem dostac a zamieniac z tym od przeplywomierza nie mialem kiedy wiec dalem spokoj.
Probek na gazie dusil mi sie od 4krpm w gore.
Przypadkiem zauwazylem ze jak zmienilem olej (poprzedni mialem do du.. niedobrej jakości) kręci się bez zamulania do 5 z hakiem.
wiec jest lepiej. A i podobno cos z cisnieniem gazu moze byc jeszcze (za małe).
: 2005-12-12 22:07
autor: Gość
Piotrek na świeczkach zrobiłem dopiero 12 tyś, kupowałem dobre jedne z droższych NGK ZR coś tam (zresztą na benie chodzi ok na gazie do 5 tys też) raczej wykluczam że to one sa winne.
A z tym dolotem to dobry trop, posprawdzam wszystko.
Za mały reduktor odpada było dobrze.
Podjade do dobrego gazola niech posprawdza kody błedów (jesli są) kompa z gazu i ciśnienie (może filtr zatkany).
: 2005-12-22 21:42
autor: cevinek
Jedno pytanie :
Czy podczas pierwszej regulacji , MAPa wtryskiwania gazu była robiona raz czy kilka razy???
Jeśli raz ( dwa , trzy ) to możesz od razu jechać na ponowne wczytanie mapy.....
Dobra mapa to podstawa idealnej pracy silnika.
Ja już miałem dosyć wszystkich gazoli i kupiłem kabelek....sam ustawiłem.....( razem ze znajomym spędziliśmy parę godzin na tym) i teraz jest CACULKA...
: 2005-12-22 22:15
autor: Gość
cevinek pisze:Jedno pytanie :
Czy podczas pierwszej regulacji , MAPa wtryskiwania gazu była robiona raz czy kilka razy???
Jeśli raz ( dwa , trzy ) to możesz od razu jechać na ponowne wczytanie mapy.....
Była robiona 2x.
Pewnie masz rację bo byłem u gazownika, podpiął się kompem, błędów nie stwierdził.
Ma mi wgrać nowe oprogramowanie ale do dopiero w next roku.
: 2005-12-23 17:19
autor: cevinek
tu nie chodzi o nowe oprogamowanie ECU tylko o dobrą MAP'ę wtrysków....
To jest Bardzo ważne.....2 razy to zdecydowanie za mało aby stwierdzić która jest dobra....
Ja miałem robioną mape chyba z 20 razy i i tak zawsze coś nie było do końca super....w końcu zrobiona została "ręcznie" na podstawie mapy wtrysku benzyny.....koleś obliczał i obliczał i wpisywaliśmy....i teraz jest GITAS.
: 2005-12-23 21:33
autor: Gość
Musiałbym mieć własny interfejs i oprogramowanie bym mógł sam sobie to ustawić.
Ale gdzie coś takiego zdobyć ?
: 2005-12-24 12:32
autor: cevinek
wacek pisze:Musiałbym mieć własny interfejs i oprogramowanie bym mógł sam sobie to ustawić.
Ale gdzie coś takiego zdobyć ?
POLECAM
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6711