Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
No seria to nie jest bo jest bo ma sportowy tłumik
Gratulacje też bym chciał mieć wynik blisko serii
Gratulacje też bym chciał mieć wynik blisko serii
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- szerszeń
- Posty: 214
- Rejestracja: 2005-12-03 10:04
- Samochód: I gen. 2.2 GT/ Audi a6 c6 2.4 V6
- Lokalizacja: Belchatow
flyke(vasil) pisze:a pochwal sie jeszcze co masz zmienione
Wcześniejszy wynik to : blow off, filtr stożkowy, i wydech przelotowy z końcowym tłumikiem coś niby mugen z wkładką, sami byli zdziwieni że taki rocznik i tyle przejechane i 4 konie do przodu, teraz jest jeszcze zmienione oprogramowanie w firmie Zastec to wszystko
czarny mat I 2.2 GT 92 r i 186 koników cudeńko
Audi a6 2.4 04' 177 KM i ten dźwięk V6 pięknie
Audi a6 2.4 04' 177 KM i ten dźwięk V6 pięknie
- basco1984
- Klubowicz
- Posty: 321
- Rejestracja: 2008-09-08 19:06
- Samochód: 2,5 V6 USA 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=14459
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
-- oryginalny post 2013-01-13 21:00 --
Na 4?!
Czy ci na hamowni wogóle wiedzą co do czego służy? Ja na Twoim miejscu bym do nich pojechał i kazał zrobić pomiar jeszcze raz ale ?prawidłowo na 3 biegu
-- dodano 2013-01-13 21:15 --
Na 4?!
Czy ci na hamowni wogóle wiedzą co do czego służy? Ja na Twoim miejscu bym do nich pojechał i kazał zrobić pomiar jeszcze raz ale ?prawidłowo na 3 biegu
Na 4?!
Czy ci na hamowni wogóle wiedzą co do czego służy? Ja na Twoim miejscu bym do nich pojechał i kazał zrobić pomiar jeszcze raz ale ?prawidłowo na 3 biegu
-- dodano 2013-01-13 21:15 --
Na 4?!
Czy ci na hamowni wogóle wiedzą co do czego służy? Ja na Twoim miejscu bym do nich pojechał i kazał zrobić pomiar jeszcze raz ale ?prawidłowo na 3 biegu
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
w sumie ja tam na hamowaniu sie nie znam ale z tego co wiem to na "4" jest przelozenie najblizsze 1:1 wiec wydaje mi sie ze chyba wlasnie na 4 powinno sie mierzyc... a jezeli nie to prosilbym o wytlumaczenie dlaczego na 3 bo nie powiem, bardzo mnie to ciekawi
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
Tu znalazłem na innym forum wypowiedz co może rozwiązać ten problem
Każde przełożenie główne jest ustalane indywidualnie dla każdego auta przed pomiarem, wspomnianą właśnie kalibracją prędkości obrotowej na wybranym biegu.
Zatwierdza się wybraną prędkość obrotową, nie ma to znaczenia czy jest to 3, czy 5 tyś obr... kontroler sprawdza prędkość rolek, do jakich rozpędził silnik za pomocą skrzyni i kół te rolki do owej prędkości obrotowej silnika i już ...przełożenie wyjściowe gotowe.
Przełożenie które obejmuje przekładnie główną, mechanizm różnicowy, rozmiar koła i ilość powietrza w oponach ...
Nic więcej nie jest mu potrzebne.
Reszta co będzie mierzył, to przyrost prędkości rolek w czasie. Czyli określa jednostkowy moment obrotowy.
Na jego podstawie wyznacza moc.
Aby zweryfikować czy kontroler poprawnie przeliczył przełożenie, wystarczy skonfrontować symulowany obrotomierz na ekranie z rzeczywistym.
Jeśli prędkość w całym zakresie się pokrywa ...nie ma bata ..przełożenie końcowe wyznaczone jest idealnie.
Wszelkie różnice bieżników, rozmiary opon, szerokości ich, opory toczenia, są wyliczone na podstawie mocy strat mierzonej podczas swobodnego toczenia po zakończeniu pomiaru.
Wartości są te jeszcze korygowane przez określone współczynniki, takie jak ciśnienie atmosferyczne, temperaturę etc ...zgodnie z normami DIN i określana jest potencjalna moc i moment obrotowy uzyskany w trakcie takiego rozpędzania.
Jako że mamy do czynienia z przekładnią mechaniczną, przeniesienie traktujemy jako 1:1...czyli to co nam wchodzi to wychodzi, bez jakiegokolwiek uślizgu jak się dzieje w automacie (choćby na sprzęgle hydrokinetycznym).
Zatem gdyby przełożenie było błędnie ustalone, prędkość narastała by identycznie a jedynie wartości przesunęły by się w skali obrotów.
Skąd różnice w pomiarach na poszczególnych biegach ?
Bo silnik spalinowy to nie silnik elektryczny, jego praca nie jest ma charakteru liniowego.
Wpływ na jego pracę i parametry ma szereg czynników zewnętrznych jak i wewnętrznych.
Każdy silnik potrzebuje czasu, by mechanika była zdolna osiągnąć swoje maksymalne parametry.
Pomiar pomiarowi na tym samym biegu nie musi być równy, bo wystarczy wyższa temperatura oleju, inna jego lepkość, wyższa temperatura spalin, powietrza zasysanego etc... by przebiegi krzywych różniły się między sobą nawet o 5% pomiar za pomiarem.
Tak jak można się czepiać powtarzalności pomiarów na rolkach różnych producentów... zależą one głównie od tego, na ile sumiennie przykłada się producent hamowni do ustalenia wartości "zerowych " inercyjnych jak i w przypadku obciążeniówki odpowiednich wartości korekcyjnych hamulca ...(choć można każdy pomiar jak i sam wynik po nim zmajstrować ...wszystko zależy od uczciwości i intencji hamującego)
to jednak uzależnienie dokładności pomiaru od trafności ustalenia przełożenia jest bardzo nie trafione. Może ono mieć zdecydowany wpływ na przebieg krzywych w stosunku do obrotów, ale nie ma maksymalną wartość mocy i momentu obrotowego.
Tak na marginesie, choć sam w dieslach właściwie tylko dłubię, tak staram się z uporem maniaka łamać utarte przesądy że każde TDI (i nie tylko) ma wrodzone gratisy z przydziału.
Rodzi mi to wielu wrogów, ale śpię chociaż z czystym sumieniem...
Mentalność ta została utarta, przez niektórych mało rzetelnych tunerów, jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynku przez cyfromaniaków na spore wartości końcowe.
Do porównań wymienionych trzech aut i ich osiągów się nie odnoszę.
Jak wiadomo, moc maksymalna to moc na papierze, liczy się przebieg krzywych i odpowiednie ich przeniesienie na asfalt. Wszyscy wiemy, że ta sama moc na silniku ,nie oznacza tej samej mocy ani osiągów na kołach. Po to modyfikuje się skrzynie biegów, po to modyfikuje się zawieszenia, by moc silnika była umiejętniej przenoszona na drogę. Widocznie japońcom to wyszło najlepiej,( co mnie wcale nie dziwi)
Każde przełożenie główne jest ustalane indywidualnie dla każdego auta przed pomiarem, wspomnianą właśnie kalibracją prędkości obrotowej na wybranym biegu.
Zatwierdza się wybraną prędkość obrotową, nie ma to znaczenia czy jest to 3, czy 5 tyś obr... kontroler sprawdza prędkość rolek, do jakich rozpędził silnik za pomocą skrzyni i kół te rolki do owej prędkości obrotowej silnika i już ...przełożenie wyjściowe gotowe.
Przełożenie które obejmuje przekładnie główną, mechanizm różnicowy, rozmiar koła i ilość powietrza w oponach ...
Nic więcej nie jest mu potrzebne.
Reszta co będzie mierzył, to przyrost prędkości rolek w czasie. Czyli określa jednostkowy moment obrotowy.
Na jego podstawie wyznacza moc.
Aby zweryfikować czy kontroler poprawnie przeliczył przełożenie, wystarczy skonfrontować symulowany obrotomierz na ekranie z rzeczywistym.
Jeśli prędkość w całym zakresie się pokrywa ...nie ma bata ..przełożenie końcowe wyznaczone jest idealnie.
Wszelkie różnice bieżników, rozmiary opon, szerokości ich, opory toczenia, są wyliczone na podstawie mocy strat mierzonej podczas swobodnego toczenia po zakończeniu pomiaru.
Wartości są te jeszcze korygowane przez określone współczynniki, takie jak ciśnienie atmosferyczne, temperaturę etc ...zgodnie z normami DIN i określana jest potencjalna moc i moment obrotowy uzyskany w trakcie takiego rozpędzania.
Jako że mamy do czynienia z przekładnią mechaniczną, przeniesienie traktujemy jako 1:1...czyli to co nam wchodzi to wychodzi, bez jakiegokolwiek uślizgu jak się dzieje w automacie (choćby na sprzęgle hydrokinetycznym).
Zatem gdyby przełożenie było błędnie ustalone, prędkość narastała by identycznie a jedynie wartości przesunęły by się w skali obrotów.
Skąd różnice w pomiarach na poszczególnych biegach ?
Bo silnik spalinowy to nie silnik elektryczny, jego praca nie jest ma charakteru liniowego.
Wpływ na jego pracę i parametry ma szereg czynników zewnętrznych jak i wewnętrznych.
Każdy silnik potrzebuje czasu, by mechanika była zdolna osiągnąć swoje maksymalne parametry.
Pomiar pomiarowi na tym samym biegu nie musi być równy, bo wystarczy wyższa temperatura oleju, inna jego lepkość, wyższa temperatura spalin, powietrza zasysanego etc... by przebiegi krzywych różniły się między sobą nawet o 5% pomiar za pomiarem.
Tak jak można się czepiać powtarzalności pomiarów na rolkach różnych producentów... zależą one głównie od tego, na ile sumiennie przykłada się producent hamowni do ustalenia wartości "zerowych " inercyjnych jak i w przypadku obciążeniówki odpowiednich wartości korekcyjnych hamulca ...(choć można każdy pomiar jak i sam wynik po nim zmajstrować ...wszystko zależy od uczciwości i intencji hamującego)
to jednak uzależnienie dokładności pomiaru od trafności ustalenia przełożenia jest bardzo nie trafione. Może ono mieć zdecydowany wpływ na przebieg krzywych w stosunku do obrotów, ale nie ma maksymalną wartość mocy i momentu obrotowego.
Tak na marginesie, choć sam w dieslach właściwie tylko dłubię, tak staram się z uporem maniaka łamać utarte przesądy że każde TDI (i nie tylko) ma wrodzone gratisy z przydziału.
Rodzi mi to wielu wrogów, ale śpię chociaż z czystym sumieniem...
Mentalność ta została utarta, przez niektórych mało rzetelnych tunerów, jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynku przez cyfromaniaków na spore wartości końcowe.
Do porównań wymienionych trzech aut i ich osiągów się nie odnoszę.
Jak wiadomo, moc maksymalna to moc na papierze, liczy się przebieg krzywych i odpowiednie ich przeniesienie na asfalt. Wszyscy wiemy, że ta sama moc na silniku ,nie oznacza tej samej mocy ani osiągów na kołach. Po to modyfikuje się skrzynie biegów, po to modyfikuje się zawieszenia, by moc silnika była umiejętniej przenoszona na drogę. Widocznie japońcom to wyszło najlepiej,( co mnie wcale nie dziwi)
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
Ten jaki poemat napisał
Choć w sumie z tego co czytam ma to trochę sensu,ale nie zmienia faktu ze jak widziałem hamowaniu próbki i nie tylko to było to robione na 3 biegu.
Choć w sumie z tego co czytam ma to trochę sensu,ale nie zmienia faktu ze jak widziałem hamowaniu próbki i nie tylko to było to robione na 3 biegu.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
Nie ma znaczenia jaki bieg czy 3 czy 4 czy 5 grunt to skalibrowanie hamowni czyli przełożeń prędkość rolek do obrotów silnika. I pomiar wyjdzie prawidłowy. A wiadomo im mocniejsze auto tym lepiej robić pomiar na wyższym biegu aby trakcji nie gubić itd.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
No wcale bym sie nie zdziwił jak by sie okazało że nie przyłożyli sie po prostu do tego pomiaru ,poczytałem sobie trochę o firmie Agma że już legendy o nich krążą po sieci,a najlepszy z nich jest o pewnej calibrze
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Takes
- Posty: 114
- Rejestracja: 2011-03-07 12:03
- Samochód: bmw e46 330d stage4 8hp 500+, ford probe GT 2.2t USA
- Galeria: viewtopic.php?t=21652
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
wczoraj bylem na hamowni moim probe:D dodam ze to czysciutka seria, bez zadnych zwezek czy innych udziwnien, bov properfect 1
pozdrawiam
pozdrawiam
jest: powrót do Ford Probe GT Igen 2.2t USA
BMW e46 stage4 8hp 500hp+
BMW e46 stage4 8hp 500hp+
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odp: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
163KM bez zwezki?
- Takes
- Posty: 114
- Rejestracja: 2011-03-07 12:03
- Samochód: bmw e46 330d stage4 8hp 500+, ford probe GT 2.2t USA
- Galeria: viewtopic.php?t=21652
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
tak, bez zwezki dodam ze zaslepilem zwezke korkiem na chwile zobaczyc czy cos da bo teraz jest seria doladowanie 8psi i wcisnalem pedal na 2gim biegu wyszlo poza skale(ponad 12psi), pieknie mnie wcisnelo i odpuscilem. jak ogarne zwezke tak zeby dmuchalo 12psi i zeby nie odcinal komp to mysle ze bedzie jakies 190-195KM.
napewno zdam relacje
pozdrawiam
napewno zdam relacje
pozdrawiam
jest: powrót do Ford Probe GT Igen 2.2t USA
BMW e46 stage4 8hp 500hp+
BMW e46 stage4 8hp 500hp+
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
pytanie jeszcze co to za hamownia... Bo już nie raz słyszałem jak pięknie rysują wykres seria plus 20-25KM... Po za tym jakim cudem wypluł 163 skoro w serii jest 147? Nie sądzisz że to trochę za duża różnica? Po za tym po tylu latach to prędzej będzie 133...
- Takes
- Posty: 114
- Rejestracja: 2011-03-07 12:03
- Samochód: bmw e46 330d stage4 8hp 500+, ford probe GT 2.2t USA
- Galeria: viewtopic.php?t=21652
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
hahaha;) powiedz mi dlaczego wlasnie ty jestes zawsze takim pesymista bo powiem ci ze spodziewalem sie twojego posta co do mocy tego auta;)
hamowania jest bardzo wiarygodna , porywnywana z innymi rolkowymi, zakupiona 3dni temu przez goscia ktory siedzi w tym od 2002roku. mial probe Igen i po przejazdzce odraz u powiedzial ze to idzie lepiej niz seria. druga sprawa to jezdze tym autem, wiem jak przyspiesza. scigam sie co piatek w rzeszowie i np. taki 1.8is 140KM jest o 150kg lzejszy a ja na pokladzie z moja zona i full bakiem paliwa nawet mnie nie powachal, saab 900 2.0t ma 185KM, 100kg lzejszy i tez nie mial zabardzo co do gadania. takich przypadkow mam duzo ale nie bede pisal o wyscigach spod swiatel bo raczej patrze na to zeby kierownik umial jechac autem a nizeli to ze ma 3.0tdi i 280KM w dieslu. mam nie daleko do krk to w jakims najblizszym czasie nie ma problemu moge przyjechac i sie sprobojemy, a tobie podobno ten kl lata pieknie z tego co mowiles ze robisz mondeo st220 no to powinno ci pojsc bdb z moim, no chyba ze zostaniesz z tylu to nie ja bede plakal... ale jak bedzie to sie okarze. 3 sprawa to ze do setki zmierzone 8,5sec a na pokladzie ja(75kg), kumpel co mierzyl(90kg) prawie pelny bak paliwa(50kg) no i 1wszy bieg w ogole bez trakcji. nazwe hamowni podesle pozniej bo nie pamietam takich rzeczy, zabardzo bylem w szoku ile wyplul samochod. jutro jade po felgi aez "17 z oponami 225/45 to trakcja mozna powiedziec juz jest no i zwezka bedzie na dniach.
pozdrawiam
hamowania jest bardzo wiarygodna , porywnywana z innymi rolkowymi, zakupiona 3dni temu przez goscia ktory siedzi w tym od 2002roku. mial probe Igen i po przejazdzce odraz u powiedzial ze to idzie lepiej niz seria. druga sprawa to jezdze tym autem, wiem jak przyspiesza. scigam sie co piatek w rzeszowie i np. taki 1.8is 140KM jest o 150kg lzejszy a ja na pokladzie z moja zona i full bakiem paliwa nawet mnie nie powachal, saab 900 2.0t ma 185KM, 100kg lzejszy i tez nie mial zabardzo co do gadania. takich przypadkow mam duzo ale nie bede pisal o wyscigach spod swiatel bo raczej patrze na to zeby kierownik umial jechac autem a nizeli to ze ma 3.0tdi i 280KM w dieslu. mam nie daleko do krk to w jakims najblizszym czasie nie ma problemu moge przyjechac i sie sprobojemy, a tobie podobno ten kl lata pieknie z tego co mowiles ze robisz mondeo st220 no to powinno ci pojsc bdb z moim, no chyba ze zostaniesz z tylu to nie ja bede plakal... ale jak bedzie to sie okarze. 3 sprawa to ze do setki zmierzone 8,5sec a na pokladzie ja(75kg), kumpel co mierzyl(90kg) prawie pelny bak paliwa(50kg) no i 1wszy bieg w ogole bez trakcji. nazwe hamowni podesle pozniej bo nie pamietam takich rzeczy, zabardzo bylem w szoku ile wyplul samochod. jutro jade po felgi aez "17 z oponami 225/45 to trakcja mozna powiedziec juz jest no i zwezka bedzie na dniach.
pozdrawiam
jest: powrót do Ford Probe GT Igen 2.2t USA
BMW e46 stage4 8hp 500hp+
BMW e46 stage4 8hp 500hp+
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
Zacznijmy od tego że ja nie mówię że tyle nie wypluł w końcu wykres jest ale przecież to nie możliwe żeby na serii tyle wyszło... ustawiać się możemy, nie widzę problemu ale już ci powiem że od 100 zje mnie moment tak jak było z Lukasem... więc to bez sensu jest jesteś pewny na 100% że to seria? Tyyy może ty dwójkę w KL hamowałeś wtedy by się zgadzała seria a tak na serio to to naprawdę ciężko jest uwierzyć że auto które po wyjściu z fabryki miało 147KM i po 22 latach nie wiadomo skąd ma nagle 163KM....
- Takes
- Posty: 114
- Rejestracja: 2011-03-07 12:03
- Samochód: bmw e46 330d stage4 8hp 500+, ford probe GT 2.2t USA
- Galeria: viewtopic.php?t=21652
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
auto to 100000000% seria. to ze cie zje od 100km/h to jestem tez pewny na 10000%:P a ze startu pewnie tez, tzn tak mi sie wydaje.jutro jade do dabrowy gorniczej po graty ziomkowi i po ten felunek z oponami i bede miaerzyl 0-100km/h juz bez goscia z boku i na rezerwie:D
zobaczymy co pokaze.
ps. to nie moglaby byc 2gen bo troszke moment by sie nie zgadzal
pozdro
zobaczymy co pokaze.
ps. to nie moglaby byc 2gen bo troszke moment by sie nie zgadzal
pozdro
jest: powrót do Ford Probe GT Igen 2.2t USA
BMW e46 stage4 8hp 500hp+
BMW e46 stage4 8hp 500hp+
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
nie wiem, dla mnie to jest co najmniej dziwne no ale ok... zmierz, zmierz do 100 mi wyszlo G-techem 7.7 w dwie osoby i na ponad polowie zbiornika z Lukasem moglbys sie ustawic
- Takes
- Posty: 114
- Rejestracja: 2011-03-07 12:03
- Samochód: bmw e46 330d stage4 8hp 500+, ford probe GT 2.2t USA
- Galeria: viewtopic.php?t=21652
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
wyszlo 7.7 ale podejrzewam ze jezdzisz na lepszych oponach jak ja bo moje sa 9letnie, twarde jak skala, i moj rozmiar to 195/65/15 no i trakcji przez nie w ogole. zobaczymy jak zaloze te "17, powinno się poprawic
jest: powrót do Ford Probe GT Igen 2.2t USA
BMW e46 stage4 8hp 500hp+
BMW e46 stage4 8hp 500hp+
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odp: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
Jesli auto jest seria, to nie moze miec o 20 koni wiecej. Proste - ma nieseryjna moc
pytanie tylko jak uzuskana
pytanie tylko jak uzuskana
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL