Strona 1 z 7
					
				Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2005-12-13 22:04
				autor: Sh(.)(.)ters
				Diagtronic 2005.12.13
 
Vmax: 
244
Średnia moc: 
111,4KM
Średni moment: 
209Nm 
			 
			
					
				
				: 2005-12-13 22:16
				autor: Voodoo
				 
Vmax: 
225km/h
Średnia moc: 
78.3KM
Średni moment: 
155Nm 
			
					
				
				: 2005-12-13 22:26
				autor: Nana
				 
Vmax: 
223 
Średnia moc: 
108,4KM 
Średni moment: 
108Nm 
			
					
				
				: 2005-12-13 23:34
				autor: ZENiTH
				No Panowie !!!! No pięknie szczególnie u Sh(.)(.)ters'a coś pięknego. Jak dobrze mieć 2.2 GT.
			 
			
					
				
				: 2005-12-13 23:38
				autor: Qki G
				 
NA BENZYNCE:
Max moc: 
169 KM
Max moment: 
211 Nm
NA GAZIE:
Max moc: 
161 KM
Max moment: 
190 Nm
Generalnie jestem zadowolony z pomiarów  
 
   
  
 
			
					
				
				: 2005-12-13 23:55
				autor: KITT
				Sprawdzaliście VRIS? Qki, działał Ci pierwszy? Bo wykres jest w tym miejscu inny niż u Nany.  

 W obszarze "pracy" pierwszego VRIS dołek widzę.  

 
			
					
				
				: 2005-12-14 00:29
				autor: Anyszes
				a co wy wszyscy się tak wybraliście grupowo na hamownie ? czy jak ? ?? czy może jakiś sprzęcik macie do mierzenia ?
			 
			
					
				
				: 2005-12-14 00:32
				autor: raven
				senator cza bylo czytac. od dawna planowali. nawet kilka zmian bylo organizacyjnych. czytaj forum a nie tylko na chacie siedzisz.
btw.  czemu PMax czasami taka wysoka jest na tych wykresach? np u Qkiego? 169 KM?
			 
			
					
				
				: 2005-12-14 00:43
				autor: KALI
				 
Vmax-224
KM-158,1 przy 6319 obr/min
NM-219 przy 4748 obr/min 
średnia moc-107,8
średni moment-195
 
			
					
				
				: 2005-12-14 00:59
				autor: Bogdan9999
				Mam pytanko ile płacicie za sprawdzenie na hamowni samochodziku ?? 

 
			
					
				
				: 2005-12-14 01:36
				autor: KALI
				Bogdan9999 pisze:Mam pytanko ile płacicie za sprawdzenie na hamowni samochodziku ?? 

 
50 zeta za 2 pomiary 

 
			
					
				
				: 2005-12-14 03:38
				autor: Qki G
				KITT pisze:Sprawdzaliście VRIS? Qki, działał Ci pierwszy? Bo wykres jest w tym miejscu inny niż u Nany.  

 W obszarze "pracy" pierwszego VRIS dołek widzę.  

 
No właśnie z tego co kiedyś ze Sqadem i z Kalii sprawdzaliśmy, to nie działa to najlepiej:):)
zdresztą jak słusznie zauważyłeś widać na wykresie:):)
raven pisze:senator cza bylo czytac. od dawna planowali. nawet kilka zmian bylo organizacyjnych. czytaj forum a nie tylko na chacie siedzisz.
btw.  czemu PMax czasami taka wysoka jest na tych wykresach? np u Qkiego? 169 KM?
Hehe wiesz jak sie o samochodzik dba, to potem on okazuje niespodzianki w postaci troszke większej mocy niż seryjnie 
 
   
   
   
 
a tak na poważnie mam jak na razie założony tylko stożek i to jeszcze bez dolotu
 
			
					
				
				: 2005-12-14 10:33
				autor: Sh(.)(.)ters
				Dzięki Zenith. Imponujący jest wykres Bartka - 158KM i 304Nm. Do tego bardzo zbliżone parametry na gazie. Mam nadzieję, że znajdzie chwilę i zamieści.
U mnie pomiary potwierdziły obserwacje. Wielki spadek mocy na gazie powyżej 3500-4000 obrotów. Szukam przyczyny - zła mapa a może zbyt małe dysze wtryskiwaczy? A może brak jednego filtra gazu, przez co układ się zatyka? Ale o tym w osobnym topiku...
			 
			
					
				
				: 2005-12-14 20:10
				autor: Bierkuś
				A oto wykres mojej bestii  
 
   
   
 
 Na benzynie:
Na benzynie:
Max moc [KM/kW]: 159,1 / 117,0
Max moment [Nm]: 304 Nm przy 2990 obr./min.
Max prędkość: 245 km/h
Średnia moc [KM/kW]: 113,7 / 83,6
Na gazie:
Max moc [KM/kW]: 155,1 / 114,0
Max moment [Nm]: 288 Nm przy 3118 obr./min.
Max prędkość: 232 km/h
Średnia moc [KM/kW]: 109,9 / 80,8
 
			
					
				
				: 2005-12-14 20:32
				autor: ZENiTH
				Bierkuś gaz masz w sekwencji???
			 
			
					
				
				: 2005-12-14 21:04
				autor: Sh(.)(.)ters
				Dokładnie, obaj mamy sekwencje. Przy okazji ogarnąłem troszkę ten topik...
			 
			
					
				
				: 2005-12-14 21:37
				autor: Bierkuś
				Dokładnie tak. Ja mam gaz sekwencyjny firmy "DT SYSTEM" i jestem z tej instalacji bardzo zadowolony, zero problemów no i świetne osiągi co potwierdza wykres z hamowni.
			 
			
					
				
				: 2005-12-14 22:07
				autor: ZENiTH
				Ach aż przyjemnie popatrzeć, szczególnie na wykres Bierkusia który potwierdza tezę że gaz w sekwensie praktycznie nie dużo odbiega od zasilania benzyną. Sh(.)(.)ters poszperaj przy swojej instalacji żeby osiągi tez byłby podobne. Ja zakładam sekwens do swojego GT dopiero na wiosnę.
			 
			
					
				
				: 2005-12-14 22:11
				autor: Gość
				Sh(.)(.)ters a co u ciebie jest nie tak z sekwencją ? 33KM ! różnicy to dużo.
Mam też sekwencje i ciekawy jestem jak by to było u mnie.
			 
			
					
				
				: 2005-12-14 23:36
				autor: Sh(.)(.)ters
				Jak już pisałem będę testował co jest nie tak. Wyraźnie czuję, spadek mocy powyżej 3500-4000 obrotów. Objaw jest bardzo charakterystyczny - auto po prostu bez przełączenia biegu na wyższy nie jedzie do przodu 

 . Jedna rzecz na gazie mnie cieszy - spalanie w granicach 12,5 litra w mieście przy współczesnych temperaturach oscylujących koło zera. Niestety za osiągi 3ba płacić. A poważnie jak znajdę chwilę to się koło tego zakręcę. Stawiam na zbyt małą średnicę wtryskiwaczy, które nie dają odpowiedniej dawki paliwa.
 
			
					
				
				: 2005-12-16 23:41
				autor: Drzymek
				Panowie jestem z Was i Waszych Probków bardzo dumny!
Wasze kilkunastoletnie maleństwa pokazały szpony i nie sprawdza się teza że z upływem lat spadają osiągi naszych zadbanych (oczywiście 

 ) bestii. Probki Wam się odwdzięczyły za to jak je traktujecie... GRATULACJE!
 
			
					
				
				: 2005-12-20 10:21
				autor: Mr. Cynk
				szkoda tylko że nie amy tutaj przykładu hamowania serii i ze zwężką... 

    warto byłoby kiedyś powtórzyć tę akcję i przygotować się również do takiego porównania.
Sądzę, że mogłoby to rozwiać nasze wątpliwości i spekulacje w materii ile daje zwężka 
 
 
poza tym jakby jeszcze każdy podał przebieg swojego silnika to byłoby fajne wskazanie jak wpływa zużycie silnika na utratę deklarowanej fabrycznie mocy.
no i inne informacje typu  stożki, tłumiki przelotowe i inne modyfikacje niefabryczne.
 
			
					
				
				: 2005-12-20 10:26
				autor: Sqad
				Patrząc po wykresach nie sądze aby silniki miały spadek mocy 

 .
Nurtuje mnie ile moja jedyneczka miała by na hamowni, bo momentem Bierkusia jestem pod gigantycznym wrażeniem.
 
			
					
				
				: 2005-12-20 11:07
				autor: Qki G
				Tak więc ja mam założony końcowy tłunik, który tak na prawe nic nie daje i stożek (ale jeszcze bez dolotu)
Przebieg mojego Probka, to 148600 km
			 
			
					
				
				: 2005-12-20 13:51
				autor: Robert
				Cynki pisze:szkoda tylko że nie amy tutaj przykładu hamowania serii i ze zwężką... 

    warto byłoby kiedyś powtórzyć tę akcję i przygotować się również do takiego porównania.
Sądzę, że mogłoby to rozwiać nasze wątpliwości i spekulacje w materii ile daje zwężka 
 
  
To może dogadam się ze Sqadem na zwężkę i podjedziemy kiedyś razem (bo jego ta przyjemność ominęła szerokim Qkiem) i sprawdzimy 
